Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1-persoonbed

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Sep 2013 17:19

1-persoonbed

Welke hebben jullie en waar heb je hem vandaan?
(En wat kostte hij?)

Anouk slaapt nog prima in d'r ledikant, maar toch willen we binnenkort een 1-persoonsbed aanschaffen voor d'r. Dat mag ook wel als je al bijna 3,5 jaar bent.

Enne... Foto's zijn altijd leuk om te bekijken!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem103

Bericht 10 Sep 2013 17:23

Re: 1-persoonbed

Wij hebben deze voor J. maar ik gok dat dat voor de meeste meisjes niet echt hun droombed is :wink:

Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 10 Sep 2013 17:27

Re: 1-persoonbed

ik lees mee!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Sep 2013 17:27

Re: 1-persoonbed

Voor Anouk boet, maar Maaike is wild van auto's (maar dan nog krijgt ze hem niet, haha).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem103

Bericht 10 Sep 2013 17:33

Re: 1-persoonbed

Nee voor mijn dochter zou ik hem ook niet kopen. Die krijgt als ze wat groter is mijn hemelbed waar ik in sliep toen ik nog bij m'n ouders woonde.
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Sep 2013 18:09

Re: 1-persoonbed

Wij hebben een halfhoogslaper van Leen Bakker. Kan even niet zo snel een plaatje plakken met de iPad, maar het bed heet 'boomhutbed Guus'. Een groot succes! Stevig bed, niet te hoog zoals een gewone hoogslaper en eronder nog speelruimte. Ze is helemaal blij met haar huisje.
<<

Anoniem219

Bericht 10 Sep 2013 18:23

Re: 1-persoonbed

Wij hebben dit bed voor D.

Afbeelding

Edit: het is de Henmes van de Ikea en kostte 250,-. Je kan hem uitschuiven en gebruiken als twee persoonsbed voor als er bv een vriendinnetje komt slapen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Sep 2013 18:26

Re: 1-persoonbed

Aagje! schreef:Wij hebben dit bed voor D.

Afbeelding

Edit: het is de Henmes van de Ikea en kostte 250,-. Je kan hem uitschuiven en gebruiken als twee persoonsbed voor als er bv een vriendinnetje komt slapen.



Die hebben wij tot nu toe ook in gedachte, maar ik wil graag nog even verder kijken en ideeën opdoen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem2

Bericht 10 Sep 2013 18:33

Re: 1-persoonbed

Hoi Dora!

De oudste heeft mijn oude meisjesbed (toen ik 6jaar geleden ging samenwonen had ik hem nog niet zo lang)

Afbeelding

Mijn zusje heeft dezelfde en als zij later dit jaar gaat samenwonen krijgt de jongste deze! Vind ze zo lief en ook vooral tijdloos.
Ze zijn oa te koop bij Leenbakker of Kwantum zo rond de 60,-
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Sep 2013 18:44

Re: 1-persoonbed

Shopaholic schreef:Hoi Dora!

De oudste heeft mijn oude meisjesbed (toen ik 6jaar geleden ging samenwonen had ik hem nog niet zo lang)

Afbeelding

Mijn zusje heeft dezelfde en als zij later dit jaar gaat samenwonen krijgt de jongste deze! Vind ze zo lief en ook vooral tijdloos.
Ze zijn oa te koop bij Leenbakker of Kwantum zo rond de 60,-



En zijn zo ook stevig? En als ze er op zouden springen piept hij dan niet?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers