Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weekendje preston palace

<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 21 Jan 2014 20:22

weekendje preston palace

Iemand ooit daar geweest, ben benieuwd of het leuk is om samen een weekendje weg te gaanmet mijn man.
<<

Anoniem85

Bericht 22 Jan 2014 08:03

Re: weekendje preston palace

Paar keer geweest. Moet zeggen dat dit altijd met een grote groep is, ik zou er zelf nooit met z'n twee heen gaan.
Het concept is meer gericht op groepsfeestjes vind ik.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 22 Jan 2014 08:21

Re: weekendje preston palace

ben daar 2x geweest en ook met een groep maar ik zou me met mijn man daar ook prima vermaken maar dan is een weekend lang genoeg.
overdag lekker zwemmen bowlen je kan de stad van Almelo in dat is op loopafstand s'avonds filmpje kijken en naar de kroeg. je kan er van alles dus vervelen hoeft niet!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Jan 2014 11:39

Re: weekendje preston palace

Ik ben er een paar keer overdag alleen geweest, ik vind het leuk, maar denk dat 4 dagen ook wal lang is (als het van vrij-ma zou zijn
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 23 Jan 2014 11:41

Re: weekendje preston palace

Ik ben hier ook al een keer geweest met mijn vriend samen. We hebben ons prima vermaakt met z'n tweeën hoor!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 23 Jan 2014 11:45

Re: weekendje preston palace

Ik ben er ook al vaker alleen met mijn man geweest en vond het zeker geen probleem om 'maar' met z'n tweetjes te zijn!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem27

Bericht 23 Jan 2014 12:43

Re: weekendje preston palace

Weleens geweest. Vind het nogal fout haha. Niet echt een hotel waar ik nog een keer heen zou gaan. Almelo zelf vind ik ook ongelooflijk saai. Wat spreek je aan bij Preston palace? Er zijn ook hele mooie hotels in de wat landelijkere omgeving waarbij het minder schreeuwerig aandoet. Het is maar net waar je van houdt?
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 23 Jan 2014 12:48

Re: weekendje preston palace

Ik ben er een keer geweest met mijn ex, we hebben toen gekozen voor 1 overnachting. Ik vond het leuk, we hebben ons wel vermaakt. Vooral het zwembad is erg mooi, maar ik zou me er niet langer dan twee dagen kunnen vermaken. Je kunt bowlen, midgetgolfen, er is een kleine kermis en dan houdt het wel op. Het is leuk dat je overal wat kan eten en drinken, maar ik zou zelf eerder kiezen voor een mooi, romantisch hotel in een landelijke omgeving als ik een weekendje samen wil zijn. Preston palace is namelijk alles behalve romantisch en mijn ervaring is dat de hotelkamers nogal kil en vies zijn.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem27

Bericht 23 Jan 2014 13:03

Re: weekendje preston palace

Phileine schreef:Ik ben er een keer geweest met mijn ex, we hebben toen gekozen voor 1 overnachting. Ik vond het leuk, we hebben ons wel vermaakt. Vooral het zwembad is erg mooi, maar ik zou me er niet langer dan twee dagen kunnen vermaken. Je kunt bowlen, midgetgolfen, er is een kleine kermis en dan houdt het wel op. Het is leuk dat je overal wat kan eten en drinken, maar ik zou zelf eerder kiezen voor een mooi, romantisch hotel in een landelijke omgeving als ik een weekendje samen wil zijn. Preston palace is namelijk alles behalve romantisch en mijn ervaring is dat de hotelkamers nogal kil en vies zijn.


Het doet me erg denken aan goedkope all inclusive vakanties.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 23 Jan 2014 13:06

Re: weekendje preston palace

Applegreen schreef:
Phileine schreef:Ik ben er een keer geweest met mijn ex, we hebben toen gekozen voor 1 overnachting. Ik vond het leuk, we hebben ons wel vermaakt. Vooral het zwembad is erg mooi, maar ik zou me er niet langer dan twee dagen kunnen vermaken. Je kunt bowlen, midgetgolfen, er is een kleine kermis en dan houdt het wel op. Het is leuk dat je overal wat kan eten en drinken, maar ik zou zelf eerder kiezen voor een mooi, romantisch hotel in een landelijke omgeving als ik een weekendje samen wil zijn. Preston palace is namelijk alles behalve romantisch en mijn ervaring is dat de hotelkamers nogal kil en vies zijn.


Het doet me erg denken aan goedkope all inclusive vakanties.


Ik ben nog nooit op een all inclusive vakantie geweest, maar ik kan me indenken dat het daarop lijkt. Hadden jullie ook een vieze kamer? Wij hadden een spin op de kamer, dat was 's avonds nog een heel gedoe (beide bang voor spinnen, ging dat beest er ook nog eens vandoor) :laughcry:
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jan 2014 13:08

Re: weekendje preston palace

Persoonlijk zou ik het er niet langer dan twee dagen (en een nacht) volhouden. We zijn er een keer een avond geweest met een grote groep en het was best leuk en gezellig, maar op een gegeven moment had ik alles wel gezien. We zijn toen niet wezen zwemmen, dus daar zouden we dan nog een extra dag mee kunnen vullen. En, om eerlijk te zijn, is het met een groep waarschijnlijk het leukst.
<<

Anoniem100

Bericht 23 Jan 2014 13:20

Re: weekendje preston palace

Wij zijn er 2 jaar geleden met een familiefeestje geweest, voor 2 nachtjes. Voordeel van een groep is dat je in gedeeltes van alles kan doen. Ook als een paar naar buiten of de stad in willen, ieder doet z'n ding. En met de eetmomenten/borrel etc kwamen we dan weer samen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat we de eerste dag al volgepland hadden voor onderweg, kwamen daar eind van de middag aan. En de dag van vertrek hadden we een late brunch. Dus al met al 1 avond en 1 volle dag daar te besteden. Voor een keertje best gezellig.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Jan 2014 13:30

Re: weekendje preston palace

Hmm moeilijk. Ik zou er persoonlijk ook niet alleen met mijn partner gaat zitten maar het is maar net waar je van houdt. Ik ben er laatst nog met collega's geweest en ondanks dat het hartstikke gezellig was onderling, waren we het er wel over eens dat we er niet meer naartoe hoeven. Zonder mensen te willen beledigen of over één kam te willen scheren zijn het vooral bejaarden en tokkies (sorry haha ik weet er even geen ander woord voor) die er zijn. Je moet er van houden.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 23 Jan 2014 13:53

Re: weekendje preston palace

Ik ben er een keer 1 nachtje geweest en een keer 1 dag. Een weekend zou ik zelf teveel vinden. 1 nachtje was leuk! Maar ook binnen 1 dag kun je alles op de dooie gemakkie doen hoor.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 23 Jan 2014 19:24

Re: weekendje preston palace

Mijn enthousiasme daalt een beetje haha..
Ik vind Sanadome in Nijmegen altijd wel erg leuk, zwemmen, sauna en lekker relaxen enzo.
Maar kan echt niks vinden MET badkleding wat er op lijkt om een keer ergens anders heen tegaan.
Miss iemand nog andere tips dan? Denk niet dat dit het gaat worden.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 23 Jan 2014 21:27

Re: weekendje preston palace

Durf je niet zonder badkleding? Ik dacht dat ik dat een beetje gek zou vinden maar na 1sec was ik gewend.
Smile, it's free!
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 24 Jan 2014 05:49

Re: weekendje preston palace

Nee, daar voelen we ons allebei niet zo gemakkelijk bij, vandaar ;-)
<<

Anoniem85

Bericht 25 Jan 2014 21:57

Re: weekendje preston palace

En thermae 2000 dan in Valkenburg, dat lijkt op sanadome?
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:14

Bericht 26 Jan 2014 12:03

Re: weekendje preston palace

Is dat ook met badkleding dan?
<<

Anoniem85

Bericht 26 Jan 2014 21:53

Re: weekendje preston palace

Jazeker, soms zijn er geloof ik naakt dagen, over het algemeen is het met badkleding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers