Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v je mooiste/leukste vakantie

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 22 Jan 2014 15:05

n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Wat was jouw mooiste/leukste vakantie ?

graag verdelen in binnen en buiten europa
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jan 2014 15:11

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

De eerste keer met mijn vriend op vakantie in Limburg midden in een hittegolf.

Onze eerste keer samen naar het buitenland dat was naar Tsjechië.
De laatste keer naar Italië aan het Gardameer was ook heel leuk.

De vakanties met mijn ouders en zus waren ook altijd leuk en gezellig.
2014 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Jan 2014 15:43

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Uhm, binnen Europa was dat denk ik onze rondrit door de Toscane in Italie. Hebben het daar erg leuk gehad!
Buiten Europa was dat absoluut de vakantie van afgelopen jaar. Rondje West Kust Amerika. Krijg er nog steeds hele fijne gevoelens van als ik daaraan terugdenk.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 22 Jan 2014 17:51

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa was dat de vakantie naar Zuid-Spanje. Wat een prachtige steden heb je daar!

Buiten Europa kan ik niet kiezen tussen New York en Bali. Allebei zo gaaf en bijzonder op een totaal andere manier.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Jan 2014 18:07

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa:
3 weken kamperen met m'n vriend op verschillende plekken in Frankrijk. Heerlijk gegeten, gedronken en echt gerelaxt.

Buiten Europa:
De eerste vakantie met m'n vriend. 5 weken Vietnam.
We waren net een half jaar samen. In die 5 weken hebben we elkaar goed leren kennen, al grote plannen gemaakt (een aantal zijn al uitgekomen) en ontzettend veel lol gehad.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Jan 2014 18:35

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa: Rondreis in Zuid-Spanje met mijn vriend, en de vakanties in Zwitserland vroeger met mijn ouders
Buiten Europa: De relaxte rondreis die ik vorig jaar in Thailand heb gemaakt met mijn vriend.

En ik voeg er nog een categorie aan toe, de stedentrip: Barcelona denk ik! Dat was de eerste vakantie met mijn vriend. Maar ik heb meer hele leuke stedentrips gemaakt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Jan 2014 18:57

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa:
Winter: wintersport in Åre, Zweden. Prachtige natuur en hele mooie excursies gedaan (en gesnowboard natuurlijk)
Zomer: Madeira! 2 heerlijke weken gehad: hele eiland gezien, leuke dingen gedaan.

Buiten Europa ben ik nog niet geweest op 1 dag Bodrum na.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2014 20:08

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Buiten Europa ben ik nog niet geweest...

Binnen Europa vond ik mijn rondreis wel leuk, Berlijn, Dresden, Praag en Wenen. Hoewel ik Praag niets vond, waren die andere drie plaatsen super leuk. Berlijn is gewoon heel interessant, in Dresden was er een soort feest gaande waardoor heel de stad vol met kraampjes stond en Wenen is gewoon heel mooi.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 22 Jan 2014 23:25

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa: rondreis door Toscane en Umbrië (Italië)

Buiten Europa ben ik nog niet geweest.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Jan 2014 08:45

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa:
De eerste keer dat ik met mijn vriend op vakantie ging. Dat was naar Frankrijk. Kamperen tijdens een hittegolf..

Buiten Europa:
De groepsrondreis die ik heb gemaakt door China, Tibet en Nepal. Dat was van begin tot eind AWESOME!
<<

Anoniem13

Bericht 23 Jan 2014 10:07

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa:
Onze eerste vakantie met Levi naar Menorca. Ondanks dat het het hotel en de vlucht zwaar tegenvielen, was het zo heerlijk om samen met Levi in het zwembad te dobberen en op de momenten dat hij sliep, lagen wij heerlijk in het zonnetje een boekje te lezen. Kan echt niet wachten om weer op vakantie te gaan met zijn drietjes!

Buiten Europa:
Moeilijk.. Bali was echt een hoogepunt (de mensen, de cultuur, de rust), maar New York was ook een droom die uitkwam. Om daadwerkelijk daar te staan op Times Square en te mogen lopen in Central Park.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Jan 2014 11:26

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Buiten Europa ben ik nog niet geweest.
Binnen Europa: ik kan eigenlijk niet kiezen, al onze vakanties waren geweldig. Maar als ik echt moet kiezen dan onze rondreis van afgelopen zomer door Estland en Letland, omdat ik zo verliefd op Estland ben geworden dat ik er wel zou willen wonen. Andere kanshebberszijn rondreisjes Balkan eo (Slovenie, Bosnie, Montenegro en Kroatie; en Macedonie, Servie, Roemenie en Hongarije) en rondreis Polen. Onze huwelijksreis naar Malta was trouwens ook geweldig. Heel anders dan onze andere vakanties, heel rustig voor ons doen, maar wel heel leuk.
Stedentrip: Lissabon, gewoon omdat we dat spontaan 4 dagen van te voren bedachten en het superleuk was.
<<

ChiQ

Bericht 23 Jan 2014 12:01

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Ik heb het wel eens vaker verteld maar de eerste vakantie naar de Dominicaanse Republiek, ik kan dat gevoel zo goed oproepen. We kwamen in de middag daar aan, op een bewolkte warme dag, er was niemand meer op het strand en wij liepen toen naar het strand. Dat gevoel, met die lichtblauwe zee, en het witte strand, ik stond daar, en het golfde flink en ik kon alleen maar kijken en ik had echt het gevoel alleen daar te zijn, alsof e rniemand anders bestond.
<<

Anoniem20

Bericht 23 Jan 2014 12:25

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa: Tenerife met man en zoon, eerste gezinsvakantie

Buiten Europa: 3mnd zo Azië met zn 2en. Supertijd gehad, zou het zo over doen (als we geen kinderen zouden hebben). Hopelijk wordt aankomende vakantie (met zn 4en Amerika) ook een supervakantie!
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jan 2014 12:27

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

ChiQ schreef:Ik heb het wel eens vaker verteld maar de eerste vakantie naar de Dominicaanse Republiek, ik kan dat gevoel zo goed oproepen. We kwamen in de middag daar aan, op een bewolkte warme dag, er was niemand meer op het strand en wij liepen toen naar het strand. Dat gevoel, met die lichtblauwe zee, en het witte strand, ik stond daar, en het golfde flink en ik kon alleen maar kijken en ik had echt het gevoel alleen daar te zijn, alsof e rniemand anders bestond.


Klinkt goed! Ik heb er ook helemaal een beeld bij.. Droomt weg..
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 23 Jan 2014 12:30

Re: n.a.v je mooiste/leukste vakantie

Binnen Europa: IJsland. Ik heb nog nooit zulke mooie dingen gezien als daar. Dat is echt natuurschoon en natuurgeweld. Ik heb het trouwens ook nog nooit ZO koud gehad. Ik dacht dat ik dood zou vriezen ter plekke. Het was ook heerlijk gezellig met mijn moeder.

Buiten Europa: Citytrip New York als het echt een vakantie moet zijn. Anders mijn stageperiode op Curacao. Dat laatste was zo goed voor me, ik ben mezelf tegen gekomen en heb veel geleerd. Daarnaast, elke ochtend wakker worden met uitzicht op de zee en de opkomende zon, onbetaalbaar.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers