Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde is..

<<

Anoniem30

Bericht 07 Sep 2013 15:31

Liefde is..

.. Waarom is jouw vriend DE persoon voor jou?
.. Wat is liefde voor jou?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 15:47

Re: Liefde is..

Liefde is voor mij dat je echt helemaal jezelf kunt zijn bij de ander. Ik ben zelf wel vaak onzeker, laat mezelf niet helemaal zien maar ik vind het zo fijn dat ik dat wel helemaal kan bij hem en dat hij mij ook accepteert. Hij is mijn thuis, waar ik bij kan komen. Ik vind het ook bijzonder dat hij mij andere inzichten geeft. Andersom is dit denk ik ook wel zo. We leren van elkaar en groeien daardoor. Ook is hij gewoon ontzettend lief en maakt me vaak aan het lachen :heart:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Sep 2013 15:54

Re: Liefde is..

Liefde is voor mij: je aangetrokken voelen tot een ander persoon, maar niet perse op uiterlijk. Het fijn vinden om samen te zijn met die persoon. Jezelf kunnen zijn, maar dus ook je twijfels, onzekerheden en zorgen kunnen tonen.

Mijn vriend is de persoon voor mij omdat hij mijn onzekerheden accepteert (maar het er niet mee eens is haha), voor me zorgt, me te allen tijde zal beschermen. Ik kan met hem lachen, gek doen en ik voel me ontzettend fijn als ik bij hem ben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 17:46

Re: Liefde is..

Ik vind het zo moeilijk om antwoord te geven op zulke vragen. Helemaal waarom mijn vriend de persoon is voor mij. Dat is gewoon zo'n gevoel dat niet uit te leggen is. Gewoon dat ik naar hem kijk en denk ja dit is m. Maar waarom? Tja gewoon omdat het zo is..

Nou dat is weer een nuttige bijdrage :razz:
<<

Anoniem9

Bericht 07 Sep 2013 17:57

Re: Liefde is..

Laat maar.. Ik sluit gewoon aan bij Famke. Ik krijg het met geen mogelijkheid omschreven :P
<<

Anoniem198

Bericht 08 Sep 2013 09:36

Re: Liefde is..

Dat je jezelf kan zijn bij elkaar en naast geliefde ook beste vrienden.
<<

Anoniem124

Bericht 08 Sep 2013 10:43

Re: Liefde is..

Voor mij was liefde deze week:

- mijn kopje koffie op het nachtkastje elke ochtend van mijn man
- het huis gezellig maken en lekker koken voor ons viertjes
- beneden met dochter tafel dekken voor het ontbijt en boven man met zoon horen schateren in bad
- te horen krijgen en merken dat je dierbaar bent voor iemand
- mijn tweeling die met hun liga in hun uitgestrekte handjes voor me staan om mij hapjes te geven en samen te delen
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Sep 2013 11:57

Re: Liefde is..

Liefde is voor mij...

-De kleine dingen, de wandelingetjes, het kusje elke ochtend als je weggaat.
-Er voor elkaar zijn in goede en vooral slechte tijden. Weten dat je alles kunt overwinnen en dat niks jullie klein krijgt.
-Compleet jezelf kunnen zijn, jezelf niet te hoeven schamen/verbergen wie je bent
<<

Anoniem273

Bericht 08 Sep 2013 13:15

Re: Liefde is..

Ik heb deze tekst in mijn trouwring staan, omdat het precies voor mij omschrijft wat ik voel:

You make me feel like I am whole again
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Sep 2013 20:08

Re: Liefde is..

Zie mijn onderschrift.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 08 Sep 2013 20:42

Re: Liefde is..

Aziraphale schreef:Ik heb deze tekst in mijn trouwring staan, omdat het precies voor mij omschrijft wat ik voel:

You make me feel like I am whole again

Mooi!

Verder sluit ik mij ook aan bij Famke :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Sep 2013 12:37

Re: Liefde is..

Thunder schreef:Zie mijn onderschrift.


Mooi onderschrift!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 09 Sep 2013 13:04

Re: Liefde is..

Zoals ik pas op facebook postte: samen een vliegengordijn ophangen.

Maar van die knullige dingen samen doen, daar lol om hebben en van genieten is wel (een onderdeel van) liefde voor mij.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 09 Sep 2013 22:27

Re: Liefde is..

Liefde is voor mij dat ik volledig mijzelf kan zijn bij de ander, geen woorden hoef te gebruiken om de ander te laten weten hoe ik mij voel en samen sterker uit slechte tijden komen. Genieten van de kleine dingen en elkaar volledig vertrouwen.

Waarom mijn vriend DE persoon is? Hij voldoet aan het bovenstaande :D
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 09 Sep 2013 22:46

Re: Liefde is..

Meneer de Uil schreef:Maar van die knullige dingen samen doen, daar lol om hebben en van genieten is wel (een onderdeel van) liefde voor mij.


Hier kan ik mee inkomen. Net een paar judo grepen geleerd zodat ik mijn vriend net even makkelijker kan vastgrijpen tijdens het stoeien. Gewoon keihard gelachen omdat we in zulke rare posities terecht kwamen.

Liefde is idd elkaar ook los kunnen laten en de ruimte geven voor zelfontplooiing maar daarnaast ook altijd er voor elkaar zijn. Liefde is vooral vertrouwen voor mij, het vertrouwen dat hij me nooit pijn zal doen, voor me gaat hoe ik ook ben en het gewoon goed is.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers