Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bakkaboe

<<

Anoniem103

Bericht 09 Sep 2013 12:50

Bakkaboe

Hoe valt Bakkaboe? Ik zoek wat leuke kleding voor M. voor het najaar/de winter. Ze is nu 84 centimeter en zit met broekjes in 80 en truitjes maat 80/86. Nu zie ik van Bakkaboe wel leuke kleding maar dat gaat tot 86. Op zich prima maar als het aan de kleine kant valt dan bestel ik niet te veel want dan ben ik bang dat ze er zo uit gegroeid is.
<<

Anoniem144

Bericht 09 Sep 2013 12:53

Re: Bakkaboe

Ik vind het best klein vallen. Waar bestel jij Bakkaboe trouwens online?
<<

Anoniem103

Bericht 09 Sep 2013 12:55

Re: Bakkaboe

Hm als het klein valt gok ik het toch maar niet denk ik, dan zoek ik nog wel even verder.
Bij Tuunte kun je het online bestellen.
<<

Anoniem5

Bericht 09 Sep 2013 12:57

Re: Bakkaboe

Ik vind het vrij klein vallen bij de shirtjes. N had shirtjes van Bakkaboe in 86 toen ze van Noppies nog in maat 74 kon. Broekjes kwamen volgens mij wel redelijk overeen met andere merken, maar dat weet ik niet echt meer, heb er daar maar 1 of 2 van gehad.
Ben wel een Bakkaboe fan!
<<

Anoniem57

Bericht 09 Sep 2013 13:01

Re: Bakkaboe

Het valt qua shirtjes echt megaklein! Zit ook weinig stretch in.
Ik vind het zo jammer, vind het altijd mega leuk, Persival vind ik weer weinig aan en is weinig keus.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers