Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke landen wil jij nog bezoeken?

<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 09:16

Re: Welke landen wil jij nog bezoeken?

Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk landen in Europa bezoeken, vind dat dat bij het 'eigen' continent er wel een beetje bij hoort. Verder wil ik ooit nog naar de VS, en ooit, ooit nog naar een bounty-eiland, maar waar weet ik nog niet. Eigenlijk trekt een eiland voor de oostkust van Afrika me dan meer dan de DR of Curaçao ofzo.

Aziatische landen trekken me dan weer niet.

En natuurlijk Canada, maar dat spreekt voor zich en daar ga ik bijna weer even heen.
<<

Anoniem 48

Bericht 06 Sep 2013 12:09

Re: Welke landen wil jij nog bezoeken?

Amerika nog een keer
Thailand
IJsland
Madagaskar
Curaçao nog een keer
Kenia
Dit zijn voor mij de belangrijkste
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 07 Sep 2013 14:17

Re: Welke landen wil jij nog bezoeken?

Florida en West Amerika stonden bovenaan mijn lijst. Die heb ik nu allebei gehad. De volgende is Bali hopelijk!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 09 Sep 2013 09:53

Re: Welke landen wil jij nog bezoeken?

Australië
Zweden en Noorwegen
Spanje (ben ik echt nog nooit geweest, terwijl heel veel mensen die ik ken er wel geweest zijn)
Nog een keer Amerika. Ik ben er geweest alleen het was zo'n drukke reis dat ik de kans niet heb gehad om echt de sfeer van het land te proeven.
Nieuw Zeeland

Voor de rest geen landen. Oost Europa trekt mij niet. En veel Europese landen heb ik al gezien. Azië en Zuid Amerika heb ik ook niet zo veel mee. Ik ben wel in Indonesië geweest dat vond ik wel genoeg.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers