Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Turkije met kind van bijna 2

<<

Anoniem85

Bericht 23 Dec 2013 15:14

Turkije met kind van bijna 2

Altijd rond kerst begint het te kriebelen om uit te kijken naar zomervakanties.
Ikzelf ben groot Turkije fijn, het liefst in een appartement, dichtbij het centrum en strand.

Mochten we deze zomer besluiten om naar het buitenland, eventueel Turkije op vakantie te gaan, dan zie ik best wat beren op de weg met een dreumes die dan 22 maanden zal zijn.

Dus vandaar vragen aan de mensen die wel op zonvakantie zijn geweest met kindjes in die leeftijd?
Wat voor een accomodatie zat je, appartement of hotel?
Hoe ging de vliegreis en de transfer naar het hotel, hoe kunnen kinderen van die leeftijd bezig gehouden worden?
Welk land zat je, hoe beviel het eten daar, kon je kind gewoon mee eten?
Iemand tips voor appartementen in Turkije, het liefst marmaris, icmeler of kusadasi, waar de faciliteiten voor kinderen goed waren, dus babybedjes beschikbaar, kinderstoel op kamer?
En hoe krijg je in hemelsnaam alle spullen mee? Als wij een midweek centerparcs doen zit de auto propvol. Luiers enzo, kan je die daar gewoon krijgen, of moeten die van huis meegenomen worden, en speelgoed enzo, dat gaat toch nooit lukken met 40kg?

Bedankt alvast voor de tips, ben benieuwd naar verhalen
<<

Anoniem20

Bericht 23 Dec 2013 16:47

Re: Turkije met kind van bijna 2

Wij zijn toen L bijna 1 was naar een Spaans eiland gevlogen, toen hij ruim 1 was naar Kreta en toen hij bijna 2 was naar Amerika.

Ik vond het belangrijk dat we een appartement op de begane grond hadden, met een zitje. Beide keren (=zonvakantie) hebben we gekozen voor een village achtige opzet...losse appartementen dus.
Op die manier kon hij lekker rondkruipen.
Qua zwembad hebben we gekozen voor een peuterbad. Zo kon hij lekker in de zwemband ronddobberen, en wij aan de rand zitten. Ook een grasveld is prettig.
l sliep tussen de middag in de platte buggy aan het zwembad. S Avonds lieten we hem in de buggy in slaap vallen, en reden dan richting de restaurants, winkeltjes, etc..
Qua bagage....kiezen :) en proppen. En slim inpakken. Ik nam wel luiers mee vanuit NL. Die stopte ik als laatste overal tussen.
Vliegen is hier alle drie de keren supergoed gegaan, zelfs naar Amerika. Toen hadden we wel een Ipad mee, maar verder veel slapen en beetje rondlopen, samen spelletjes doen....qua tussendoortje koos ik rozijntjes oid, daar deed hij het langst over :)
Op de luchthaven nog even lekker laten rondlopen, niet dat hij dan de hele tijd in de buggy zit, en uitgerekend in het vliegtuig de boel wil verkennen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Dec 2013 18:00

Re: Turkije met kind van bijna 2

Mijn schoonzusje is afgelopen jaar met haar dochter van 2 naar Icmeler geweest, appartement Sun Blue. Ze hadden een kamer op de begane grond en geen last van geluidoverlast. De transfer is ze gewoon bezig gehouden met telefoon en speelgoedjes, evenals de vlucht.

Zelf zijn we dit jaar met een baby naar Kusadasi geweest, maar dat was een hotel. Het babybed was zo goed als nieuw. Het animatieteam was hartstikke leuk met hem, met alle kinderen. Dit was bij Atlantique Holiday Resort.


Ik ben zelf ook 2 keer naar Icmeler geweest, Hotel Melita, niet aan te raden met kinderen, er is geen gras om te spelen en alle kamers moet je een trap voor op.

Icmeler zelf zou ik wel aanraden met kinderen, het strand is ruim en niet druk, dus genoeg overzicht. Het was toen wij er waren (juli 2012) wel echt heel warm, rond de 45 graden.
R. 2013
D. 2016
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 29 Dec 2013 17:51

Re: Turkije met kind van bijna 2

Wij zijn ook naar Turkije geweest toen ons zoontje anderhalf jaar was naar Marmaris in all-in hotel. We hadden een kinderbedje en er waren genoeg kinderstoelen en er zat altijd wat te eten bij voor hem, genoeg keus. Ik had wel luiers en poedermelk mee genomen omdat de melk heel anders smaak dan dat die gewend is hier. Ik had een kinder trolley gekocht en daar heeft hij zijn speelgoed, kleurtjes en boekjes in gedaan voor de heen en terug reis en om daar mee te spelen. Daar heeft die goed mee gespeeld in het vliegtuig en heeft ook een beetje gelopen in het gangpad. En hij had zelf ook een vakantie gevoel met zijn eigen koffertje.

Om hem bezig te houden tijdens de vakantie daar, heeft die veel gezwommen, hij ging af en toe naar de kidsclub maar daar moest ik of mijn man bij blijven omdat die nog te jong ervoor was maar hij heeft zich niet verveeld.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers