Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Erg wennen met een 2e baby erbij

<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 21:52

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

hahaha ja maar daar zou ik ook echt niet mee willen ruilen... ben ook zo benieuwd hoe het daarmee gaat? Haar tweede kindje was toch ook nog vrij jong?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 21:54

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

Ja, die was dacht ik nog maar 4 maanden toen ze opnieuw zwanger werd? Denk ik?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 21:56

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

Ja zoiets meende ik ook.. ben echt zo benieuwd hoe het met haar gaat.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 21:57

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

Ik ook. Vraag me af waar zij overal boterhammen mag uitvissen...

EDIT: Zag net in zomer 2013 mama's dat ze van de week een update plaatst!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 21:58

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

hahaha nu misschien nog niet maar met 5 jonge kinderen....pfffff

Overigens heeft R nog nooit ergens eten in geduwd, zelfs in zijn mond is soms een drama hahaha. N stopt juist al het eten wat ze voorbij ziet komen in dr mondje.
<<

Anoniem 42

Bericht 07 Sep 2013 22:00

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

Ik vond het ook erg wennen met een tweede erbij. Nu met de derde erbij vind ik het weer peanuts. Het is ook maar net hoe je andere kinderen zich gedragen: toen mijn tweede dochter werd geboren, was mij mijn oudste dochter echt een hele winter lang ziek. Van griep tot longontsteking tot pseudokroep, ze sliep voor geen meter en ik dus ook niet. Dat was wel zwaar. Momenteel (afkloppen!!!!!!!) slapen alle kinderen goed en hebben we geen last van moeilijke fases. Dan is het nog makkelijker om drie kinderen te hebben dan twee.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 22:07

Re: Erg wennen met een 2e baby erbij

Pff, Twellie, dat kan ik me voorstellen dat dat erg zwaar was. Gelukkig is het derde gemakkelijker!
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers