Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


change of plans: USA

<<

Anoniem80

Bericht 24 Nov 2013 20:03

change of plans: USA

Nadat we eerst een week NYC geboekt hadden kroop het bloed waar het niet gaan kon en hebben we besloten er een vakantie van 2 weken van te maken met rondreisje :lol: Hieronder onze planning. Tips/commentaar is gewenst :) Let us know!

25-jan: Amsterdam / New York
26-jan: New York
27-jan: New York
28-jan: New York
29-jan: New York / Los Angeles
30-jan: Los Angeles
31-jan: Los Angeles
1-feb: Los Angeles/ San Diego
2-feb: San Diego
3-feb: San Diego/Phoenix
4-feb: Phoenix/ Monument Valley
5-feb: Monument Valley/Page
6-feb: Page/St George
7-feb: St George/Las Vegas
8-feb: Las Vegas/Amsterdam

We zullen in NYC lekker shoppen en genieten van de stad, zijn er al eens eerder geweest. In LA gaan we op bezoek bij vrienden van ons, naar het California Space Center, Griffith Obervatory. In San Diego willen we in elk geval naar de Zoo en naar het Air & Space Museum. Wat is er nog meer leuk om te doen in SD en moet je echt niet overslaan? We kijken hier ook de Super Bowl. In Phoenix overnachten we puur als tussenstop naar MV. In MV gaan we in The View Hotel slapen. Weet iemand of je hier ook voor februari moet reserveren van te voren of geldt dit enkel in het hoogseizoen? Page: Horseshoe Bend, Antelope canyon, Zion. St George is puur overnachting (alleen als we het te laat vinden nog naar Las Vegas te rijden). Las Vegas is nog even lekker als laatste momentje.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Nov 2013 20:25

Re: change of plans: USA

Ik vond het Gaslamp quarter een leuk wijkje in San Diego. Ben daar verder naar het strand geweest, naar zo'n oud pretparkje aan zee en naar Sea World.

Ben je eerder in Las Vegas geweest? Zo nee, vind je het niet zonde dat je daar niet nog een dagje hebt om rond te kijken?
<<

Anoniem80

Bericht 24 Nov 2013 20:29

Re: change of plans: USA

Iloverocknroll We zijn al 2 keer eerder in Las Vegas geweest :) Dus we kennen de stad aardig. Thanks voor je tips voor San Diego!
<<

Anoniem7

Bericht 24 Nov 2013 20:38

Re: change of plans: USA

Oh jee, dit is toch bijna niet te doen, zo'n kort verblijf overal? Ik krijg het gevoel dat het overal even een hapje eten en een nachtje slapen en weer weggaan is. Ik had het zelf zo niet gedaan denk ik.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 24 Nov 2013 21:02

Re: change of plans: USA

Ik zou in San Diego ook Old Town aan doen, vonden mijn vriend en ik erg leuk. We hebben daar toen ontbeten en doorheen gewandeld. Ook Balboa Park (waar de Zoo is) is leuk om doorheen te wandelen, erg mooie gebouwen. :)
En ga idd echt naar de Horsebend Shoe, heel mooi!!
<<

Anoniem80

Bericht 24 Nov 2013 21:40

Re: change of plans: USA

Maple schreef:Oh jee, dit is toch bijna niet te doen, zo'n kort verblijf overal? Ik krijg het gevoel dat het overal even een hapje eten en een nachtje slapen en weer weggaan is. Ik had het zelf zo niet gedaan denk ik.


Dat valt wel mee hoor :) We hebben dit in 2007 ook zo gedaan en dat beviel ons goed. Het gaat ons nu vooral om San Diego, Monument Valley en de natuur rondom Page :) Phoenix is enkel een tussenstop om inderdaad te eten en te slapen. Monument Valley doen we maar 1 nachtje omdat dat flink duur is en er is verder niets daar. Gaat puur om het gezien te hebben en 's nachts sterren te kunnen kijken. Wij houden juist van deze manier van rondreizen. Auto rijden vinden we leuk, helemaal in Amerika. Daar genieten we van. Ook is dit onze voorlopig laatste keer om een dergelijk reis te maken, de eerst volgende keer is of voor emigratie als we de lottery winnen, of als we niet winnen met kids. En dan pak je het heel anders aan.
<<

Anoniem80

Bericht 24 Nov 2013 21:41

Re: change of plans: USA

Rouxxxe schreef:Ik zou in San Diego ook Old Town aan doen, vonden mijn vriend en ik erg leuk. We hebben daar toen ontbeten en doorheen gewandeld. Ook Balboa Park (waar de Zoo is) is leuk om doorheen te wandelen, erg mooie gebouwen. :)
En ga idd echt naar de Horsebend Shoe, heel mooi!!


Thanks! Goed idee, we nemen ook motel bij Balboa Park, dus kunnen er lekker lopend naar toe :D Horseshoe bend doen we zeker weten!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Nov 2013 22:05

Re: change of plans: USA

Ik vond eerlijk gezegd Old Town (als tenminste ook dat openlucht museum bedoelt) weinig aan. Heb me er zelf wel klein uurtje vermaakt maar de rest had het zo gezien.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Nov 2013 22:13

Re: change of plans: USA

Dat zijn nou precies steden waar ik géén tips voor heb
<<

Anoniem205

Bericht 24 Nov 2013 22:13

Re: change of plans: USA

Slaap in Page bij Jim en Verda in het Rose Walk Inn B&B als dat kan. Wij waren daar deze zomer en zijn daar fantastisch ontvangen! Super lieve mensen.
Antelope Canyon is gaaf, Horseshoe Bend ook. En bij de stuwdam kan je helemaal naar beneden klauteren tot aan het water. In de zomer wordt daar veel gezwommen (hebben wij ook gedaan). Erg bijzonder om zo laag bij het water te zitten en al die rotsen boven je hoofd te zien!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 25 Nov 2013 09:31

Re: change of plans: USA

Ik zie de link niet zo goed tussen Page en Zion. Dan heb je toch helemaal de tijd niet om daar rond te kijken? Het is nog een aardig eindje rijden en binnen in Zion rij je eerst ook nog een groot stuk en kun je vervolgens nog enkele trails doen. Dat neemt best wat tijd in beslag. En zeker als je dan overnacht en de volgende dag naar LV wilt gaan. Pfff zou ik niet doen. Maar goed, als jullie je daar prettig bij voelen moet je dat zeker zo doen! :D
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem80

Bericht 01 Dec 2013 10:42

Re: change of plans: USA

NordChic van Page naar Zion is maar 2 uurtjes. Dat valt wel mee, om op zijn werk te komen rijdt mijn man langer :) trails gaan we sowieso niet doen nu. Wel besloten in Springdale te overnachten en dan door Zion naar LV te rijden, ipv overnachten in St George.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 01 Dec 2013 15:09

Re: change of plans: USA

Ah oke, zag het inderdaad. Zat niet helemaal op te letten. En het scheelt inderdaad als je die trails niet doet.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 01 Dec 2013 16:54

Re: change of plans: USA

Wat een heerlijk vooruitzicht! Vraag me af of jullie de kinderen ook meenemen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik vind zelf de rit San Diego - Monument Valley erg lang, ik zou denk ik zelf dan een andere overnachtingsplek dan Phoenix kiezen; Kingman of Flagstaff (langs de route 66) of zelfs de Grand Canyon. Verder inderdaad het laatste gedeelte erg druk, maar dat is persoonlijk.
2014 2016 2019
<<

Anoniem205

Bericht 01 Dec 2013 19:00

Re: change of plans: USA

Kingman is geen fluit te beleven, maar je kunt er wel lekker eten in een grill. Die hebben we via Lonely Planet gevonden en via ons motel kregen we 10% korting op de totaalprijs. Flagstaff vonden wij ook niet bijzonder. Motels daar krijgen heel slechte beoordelingen op tripadvisor.

Zion-Page is idd niet ver rijden. Is goed te doen. Er doorheen rijden vonden wij al mooi genoeg. Of zijn wij door Bryce heen gereden... Nou ja, either way: goed te doen!
<<

Anoniem80

Bericht 01 Dec 2013 23:12

Re: change of plans: USA

Mikado: De kinderen gaan niet mee, zij logeren bij opa en oma. We zijn al in Kingman, Flagstaff en GC (2x) geweest. En misschien als we in Phoenix zijn besluiten we alsnog verder door te rijden. We zien het wel, leggen de overnachting toch niet vast van te voren. Slapen gewoon in Motel6.

Het einde is inderdaad wat sneller, maar dat vinden we n iet erg, de enige reden voor het aantal dagen LA is dat we daar vrienden bezoeken, anders hadden we daar een dag minder gedaan .

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers