Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tele2 klanten?

<<

Anoniem 52

Bericht 26 Nov 2013 18:36

Tele2 klanten?

Zouden jullie je laatste rekening 's willen bekijken voor mij? Ik beheer mijn broertjes abonnement, omdat hij pas 15 is en.. Nouja, dat zegt genoeg, denk ik. Afijn, 't ging heel lang goed, vorige maand één uitglijder en een rekening die 10 euro hoger is, maar dat kwam omdat-ie een 0900 info nummer had gebeld.

Ik houd bij of-ie niet over z'n tegoed heen gaat en vorige week was er niks aan de hand, toen ik een tussenstand ging opmaken, maar nu heeft-ie opeens een rekening die 30 euro hoger uitvalt, omdat-ie over z'n internetbundel zou zijn gegaan, maar hij heeft 1.5GB dus dan moet-ie wel echt z'n best doen...

Is die van jullie ook hoger oid?
<<

Anoniem29

Bericht 26 Nov 2013 18:47

Re: Tele2 klanten?

Ik had vorige maand ineens een hoge rekening. 20 euro hoger dan normaal.

Ik zag over mijn belminuten heen omdat ik te lang met de IB groep aan de telefoon had gehangen en blijkbaar ook een keer lang met mijn vriend had gebeld wat ik me niet meer kon herinneren. Achteraf bleek dat een 'broekzak belletje' te zijn geweest. Echt heel zonde.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 568

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 28 Nov 2013 09:26

Re: Tele2 klanten?

Bij mij is het deze maand niet anders dan andere maanden. Ik zie net op de stite dat er een app is om het verbruik bij te houden, misschien is dat iets?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron