Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Regenachtige, zondagse uitjes

<<

Anoniem273

Bericht 05 Sep 2013 18:18

Regenachtige, zondagse uitjes

A.s. zondag zijn m'n man en ik 7 jaar samen. We willen graag iets leuks toen maar de weersvoorspelling is niet geweldig. Regenachtig. Wie heeft er ideeën? :) Ik ben inspiratieloos...
<<

Anoniem173

Bericht 05 Sep 2013 18:52

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Een leuk zwembad? Wij vinden centerparcs, het tikibad, de scheg (Deventer) hele leuke bestemmingen!

Of een dagje sauna?
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Sep 2013 18:55

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Heerlijk dagje sauna? Privé sauna?
<<

Anoniem273

Bericht 05 Sep 2013 19:06

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Hier vlakbij is ook een CP met leuk zwembad :) Mss weer eens leuk!
Of de dierentuin hier vlakbij :)

Jeanette, sauna kan ik niet zo goed tegen helaas. M'n schoonouders hebben er zelf eentje ;)
<<

Anoniem173

Bericht 05 Sep 2013 19:17

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Houden jullie van winkelen? Dan bijv een leuke stad met overdekt centrum bezoeken zoals centro in munster.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 19:27

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Museum bezoek?
<<

Anoniem273

Bericht 06 Sep 2013 05:57

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

Ik ga alles morgen even bekijken :) M'n man wilde als verrassing naar Volkswagen campertjes gaan kijken voor mij maar die zijn dicht op zondag, jammer.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Sep 2013 10:36

Re: Regenachtige, zondagse uitjes

's Middags biosje pakken en daarna uit eten. Niet super origineel, maar wel leuk :).

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers