Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke compactcamera hebben jullie? Gelukt!

<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 16:37

Welke compactcamera hebben jullie? Gelukt!

Afgelopen weekend heeft onze camera het begeven, met een bevalling voor de deur zsm een nieuwe besteld, afgelopen dinsdag was deze al binnen. SUperfijn en gelukkig optijd... Maar, sinds dat we hem binnen hebben loopt hij ook telkens vast. Contact gehad met het bedrijf en ik mag hem terug sturen en krijg geld terug.

Nu dus zsm een andere bestellen, bij voorkeur bij de wehkamp, bobshop of cameranu.nl
Dit omdat deze allemaal snel kunnen leveren naar ons en we in deze bedrijven vertrouwen hebben. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer en weet niet meer wat ik moet kiezen.

DUs.... Tips? Adviezen?
Laatst gewijzigd door Anoniem33 op 05 Sep 2013 22:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Sep 2013 16:47

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Ik heb zelf eentje van de Canon Ixus serie. Deze bevalt mij erg goed! Wat een stress zo op het laatste moment nog, zeg!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Sep 2013 16:48

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

wij hebben een nikon 1. Iets meer opties dan een gewone compact camera maar maakt super foto's

Ik zou als ik jou was voor een nikon of canon gaan. De nikon coolpix 9500 is ook een goede
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 17:03

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

De nikon1 wil ik heel graag maar vind ik voor nu even te veel geld en te uitgebreid.
We willen gewoon een " simpele" compactcamera omdat we uiteindelijk ook nog een spiegelreflex erbij willen.
<<

Anoniem309

Bericht 05 Sep 2013 17:14

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Ik heb een olympus tough en ben daar erg tevreden over. De reden dat ik deze heb gekozen was dat deze ook onder water kan fotograferen. vind het achteraf ook super makkelijk dat als ik in een zwembad of de zee foto's wil maken dat ik niet bang hoef te zijn dat ie nat wordt.
<<

Anoniem 48

Bericht 05 Sep 2013 17:29

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Canon of Nikon, zelf heb ik een inmiddels 7 jaar oude canon Ixus en die doet het nog steeds. Is een soort van Nokia 3310. Ik wil nu een nieuwe omdat er vrij weinig pixels op zitten en er betere zijn. Nieuwe cc word wel weer een ixus
<<

Anoniem124

Bericht 05 Sep 2013 17:33

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Canon Ixus is altijd goed.
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 18:03

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Heb er 1 besteld... Het is een Nikon Coolpix geworden, best getest in mei 2013.
Mijn man wilde graag ook één die goed kan filmen en deze heeft ook HD filmen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Sep 2013 19:49

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

hopelijk komt die op tijd voor de bevalling. Welke is het geworden ?
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 20:20

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Waarom ga je niet gewoon naar een winkel dan?
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 21:00

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Printje schreef:Waarom ga je niet gewoon naar een winkel dan?


omdat ik dat alleen niet meer durf....
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 21:01

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 21:02

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Ow oke dat kan, ik woonde op 15 min vd stad dus durfde dat wel aan. Maar dan snap ik je wel. Het leek me gewoon makkelijker haha dan heb je meteen advies en heb je hem ook meteen in huis.
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 22:18

Re: Welke compactcamera hebben jullie? (lichtelijk spoed)

Naar de stad is voor mij nu zo'n 20 minuten fietsen en dat red ik niet meer. Kan wel met de bus gaan maar dan kost het me weer heel veel tijd extra. Daarbij ben ik ook wat bangig aangelegd omdat als mijn vliezen breken ik gelijk moet gaan liggen, ook al is dat midden in de winkel of op straat....
<<

Anoniem7

Bericht 05 Sep 2013 22:21

Re: Welke compactcamera hebben jullie? Gelukt!

Ik heb m'n telefoon en een spiegelreflex. Geen compactcamera.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers