Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 13:53

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik al best wel vaak.. Haha.

- Interrailtrip bij SlamFM met 250 euro zakgeld (cadeau weggegeven aan vriendinnen, 250 eu zelfgehouden)
- Diverse cd's
- Autowasbeurten
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Nov 2013 14:00

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Een cd en een proefles skien/snowboarden bij 538. Werd vrij snel teruggebeld voor mn gegevens enzo.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Nov 2013 16:01

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ja, ik een keertje, maar dat is wel wat jaartjes geleden, toen Dolf Janssen nog een tussen-de-middag programma had op 3fm. Je kon een lp of cd winnen van mijn favo band, dus ik ge-smst, maar helaas werd ik niet gebeld. Twee andere mensen werden wel gebeld en kregen een soort quiz, en degene die won mocht kiezen en koos de cd (die ik toch niet wilde, want die had ik uiteraard al). Toen heb ik heel brutaal een berichtje gestuurd: betekent dat dan dat die lp nu over is? Dan wil ik 'm wel. (of iet in die richting). En toen kreeg ik 'm ook. Ik ben toen niet in de uitzending geweest, ik werd gebeld door iemand van de productie en die nam mijn gegevens op. Duurde denk ik een week ofzo voor het er was. Ik kreeg ook nog een T-shirt erbij.

En ik heb een keer concertkaartjes gewonnen bij Skyradio, maar dat was via de mail of de website.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 16 Nov 2013 16:59

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ja, bij MetMichiel, 3 dagen naar Disney, overwin je angsten met Michiel.
Wow dat was gaaf!!
Werd vlak voor de uitzending begon gebeld door zijn secretaresse om te checken of ik daadwerkelijk die dagen kon enz. Het was de 1e dag dat je kon winnen. Werd ik tijdens de uitzending gebeld. Waar Michiel uiteraard een praatje had (ik lees dat je bang bent voor dit, dit ,dit, dit. Heb je zin om 1 van je angsten te gaan overwinnen in Disney??) Waarop ik begon te gillen: jaaaaaaaaaaa en dit zeker 15 seconden volhield. Zo erg dat Michiel vroeg, gaat het? Heb daarna nog zeker 2 dagen in huis gesprongen van blijdschap.
Alles was geregeld, hotel (new york), ontbijt, lunch, diner (kregen we cheques voor. Zo hebben we gedineerd in Waltz & Cafe Mickey = 2 dure restaurants). Op dag 2 even 10 minuten met Michiel een attractie in en 's avonds de uitzending. De 1e en 3e dag compleet zelf mogen besteden. Het was echt super vet!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 16 Nov 2013 17:40

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

ik heb een cd gewonnen voor mijn moeder bij 3fm. Ik kwam live in de uitzending en daarna moest ik mijn gegevens doorgeven.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 16 Nov 2013 23:01

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik heb de dvd van Inglorious Bastards gewonnen bij Kinkfm jaren geleden, ik moest toen aan de lijn blijven voor m'n gegevens zei hij...maar ik was zo onder de indruk dat ik na de live opname per ongeluk ophing :laughcry:. Toen heb ik m'n gegevens gemaild maar de DJ z'n mailadres via Kinkfm en kreeg ik een mailtje terug en uiteindelijk ook m'n cadeau ontvangen :)
Is het bij jou nu gelukt, Bazinga?
<<

Anoniem187

Bericht 16 Nov 2013 23:52

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Is het nog gelukt Bazinga?

Zelf heb ik nog nooit wat gewonnen, maar ook nooit wat gewonnen eigenlijk. Ik vind iets sms'en altijd zo zonde van mij geld, omdat het toch wat oplevert denk ik altijd.. Misschien toch maar eens doen!
<<

Barbabella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:11

Bericht 17 Nov 2013 10:29

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik heb nog nooit iets gewonnen. Durf ook niet mee te doen eigenlijk. Stel dat ze me écht terugbellen.. :p
<<

Zero

Bericht 17 Nov 2013 10:51

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Concertkaartjes van Muse bij 3FM. Héél gaaf! Gegevens werden naderhand genoteerd en kreeg de kaartjes een paar dagen voor het concert binnen.
Ik snap nog steeds niet echt dat ik er uit was gepikt, ik had meer voor de grap gesmst ("antwoord vraag, stelletje idioten hahahahah")
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Nov 2013 12:52

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ja, een prijzenpakket met een cd, filmkaartjes, t-shirt en nog wat van kleine dingetjes. Ik moest blijven hangen en mijn gegevens doorgeven. Een week later was het binnen. Was trouwens op 3fm met de Bingo, haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Nov 2013 16:24

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Wat gaaf Ekiaam!! Waar was je dan bang voor? :) Hoogtevrees?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Nov 2013 20:24

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Oh er worden wel coole dingen gewonnen!!

Ik heb helaas nog niks gehoord..
<<

Anoniem9

Bericht 17 Nov 2013 20:25

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Kan ook wel even duren Bazinga! Van sommige prijzen hoorde ik pas na 2/3 weken wat. Echt irritant.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Nov 2013 20:25

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Bazinga schreef:Oh er worden wel coole dingen gewonnen!!

Ik heb helaas nog niks gehoord..


Heb je al een mailtje gestuurd?
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Nov 2013 20:31

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ja, ik had een mail gestuurd naar de door de website vermelde emailadres en Weetjewel had meneer Kicken ge-appt en toen heb ik m'n emailadres doorgegeven. Ik wacht 't weer af ;)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Nov 2013 20:45

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik heb ooit een schutting gewonnen op 538 door te klagen over mijn buren. Mochten we bij Praxis een schutting uitzoeken van 1000 gulden. De schutting staat nu nog bij mijn ouders.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 18 Nov 2013 07:52

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Zora schreef:Wat gaaf Ekiaam!! Waar was je dan bang voor? :) Hoogtevrees?


Haha nee onweer en nog een heel riedeltje.moest ik in het spookhuis. Samen mey Michiel. Prive ritje. Spookhuis van disney is niet eng, wel als het licht ineens aan gaat en er een castmember voor je neus staat. Dus ik:whaa.
Daarna de attractie in en met michiel zitten kletsen over de attractie haha. Andere winnaars gingen inderdaad in de tower of terror ivm hoogtevrees
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 11:10

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik hoop dat je snel wat hoort Bazinga! Heb je eindelijk eens wat gewonnen, krijg je niets te horen. Ik zou daar echt veel te ongeduldig voor zijn!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Nov 2013 18:16

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

ekiaam87 schreef:
Zora schreef:Wat gaaf Ekiaam!! Waar was je dan bang voor? :) Hoogtevrees?


Haha nee onweer en nog een heel riedeltje.moest ik in het spookhuis. Samen mey Michiel. Prive ritje. Spookhuis van disney is niet eng, wel als het licht ineens aan gaat en er een castmember voor je neus staat. Dus ik:whaa.
Daarna de attractie in en met michiel zitten kletsen over de attractie haha. Andere winnaars gingen inderdaad in de tower of terror ivm hoogtevrees


Superleuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 18 Nov 2013 18:38

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ja, in 2009 bij 100% NL. Het was Nick en Simon week en ik heb gesmst, daarna werd ik gebeld en zat ik in de uitzending. Ik won een diner en terwijl wij aan tafel zaten kwamen ze voor de prijswinnaars zingen.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Nov 2013 21:42

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Met dank aan Weetjewel heb ik inmiddels een mailtje gehad van Meneer Kicken en de kaart komt zsm mijn kant op!

Can you say 'Oh yeah'? :D
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 07:49

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Jaaa, ik ben ook eens op de radio geweest.
Twee keer!
De eerste keer met het geluid van q-music enkele jaren terug. Ik twijfelde tussen 2 antwoorden, en het mijne was fout. Uur erna gaf een meisje "mijn" andere antwoord, heb toch wel een paar dagen gebaald hoor.. :bounce:

Verder heb ik een paar weken geleden de snipperhit geraden bij Veronica en heb een pakket gewonnen met een t-shirt, 2 kaartjes voor de HMH 80's/90's party as zaterdag(geloof ik, maar ga er niet heen, iets te ver voor mij), en voor 2 personen ijskarten. Leuk!
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 19 Nov 2013 07:54

Re: Heb jij wel 's wat gewonnen op de radio?

Ik heb wel eens wat bij zo´n belspelletje op tv gewonnen. Ging om een bedrag van 4000 euro. Er ging nog wel kansspelbelasting af, maar hield alsnog 2800 euro over :-)
A.K.A Slaatje

]
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers