Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking ste

<<

Anoniem331

Bericht 15 Nov 2013 20:30

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Dood door nalatigheid denk ik.
Bijzonder triest voor doe kinderen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 15 Nov 2013 21:06

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Oh wat erg zeg
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Nov 2013 22:06

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Vreselijk! Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem36

Bericht 16 Nov 2013 02:03

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Vreselijk. Ik vind het ook dood door schuld. God heeft ons de wetenschap en dokters niet voor niets gegeven. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer bewonderenswaardig dat ze zoveel vertrouwen in God hebben. Maar ik blijf van mening dat dit dood door schuld is.
<<

Anoniem97

Bericht 16 Nov 2013 09:43

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Onbegrijpelijk..
<<

Anoniem122

Bericht 16 Nov 2013 09:46

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Butterfly schreef:Vreselijk. Ik vind het ook dood door schuld. God heeft ons de wetenschap en dokters niet voor niets gegeven. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer bewonderenswaardig dat ze zoveel vertrouwen in God hebben. Maar ik blijf van mening dat dit dood door schuld is.


Bewonderenswaardig? :laughcry:
<<

Anoniem36

Bericht 16 Nov 2013 12:42

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Ja. Als je zóveel vertrouwen hebt vind ik dat op de een of andere manier bewonderenswaardig. Daarmee keur ik het niet goed. Dat dat maar even duidelijk moge zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Nov 2013 13:15

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Ik vind het raar om te lezen dat mensen zoveel vertrouwen en hoop hebben in God dat ze tot dit soort 'acties' in staat zijn.
Hetzelfde met de mazelen die in Nederland over de biblebelt heerst. Veel mensen enten hun kinderen niet in vanwege het geloof. Dat is hun goed recht, maar soms heb ik het idee dat ze niet weten welke gevaren dat met zich mee brengt.
Eigenlijk geld hetzelfde een beetje voor de Jehova's getuigen. Als ze een bloedtransfusie nodig hebben om te blijven leven dan weigeren ze dat, of je wordt verstoten door de mensen om je heen. Waarom? Want zoals iemand anders al aangaf. God heeft ons ook de kennis gegeven om tot levensreddende oplossingen te komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Nov 2013 10:01

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Ik vind dit echt ontzettend erg...
2016
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Nov 2013 10:16

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Wat erg!! Kan me niet voorstellen dat ze er de 2e keer precies hetzelfde in staan. Als mensen zo gelovig zijn, dan is het blijkbaar aan god of hij blijft leven of niet.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 17 Nov 2013 10:28

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Onbegrijpelijk dit, compleet eens met Susan.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 17 Nov 2013 11:15

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Toen ik dit las op een nieuwssite kreeg ik al ontzettende kippevel, zo erg dit... Wat moet dat een lijdensweg voor dat kind geweest zijn :(
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Nov 2013 14:00

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Dat vind ik gewoon dom. En dood door schuld ja. Ik ben ook gelovig, maar God werkt in mijn ogen niet zo. God heeft mensenhanden nodig om iets te kunnen verrichten. De wetenschap en medische wereld is er inderdaad niet voor niks.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 17 Nov 2013 16:36

Re: Strenggelovige ouders laten weer kind aan longontsteking

Vreselijk...dat je bid voor beterschap: prima, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je daadwerkelijk het leven van je kind daarvoor op het spel zet door niet naar een arts te gaan. Zeker als je dit al een keer hebt mee gemaakt. Naar mijn mening heeft God er niet voor niks voor gezorgd dat de wetenschap op dit moment al veel kan.
2013
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron