Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reizen duurder

<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 17 Nov 2013 13:30

Reizen duurder

Wat mij heel erg opvalt is dat reizen steeds duurder wordt. Zo ben ik voor volgend jaar al een beetje aan het kijken en ik zie best een groot verschil vergeleken met vorig jaar. Zelfs als ik op zelfde reistijd en zelfde hotel zoek dan vallen de prijzen veel duurder uit? Dit terwijl ik vorig jaar ook rond deze tijd geboekt hebt.
Iemand die dit ook opgevallen is?
<<

Anoniem7

Bericht 17 Nov 2013 13:32

Re: Reizen duurder

Die prijzen die fluctueren zó erg. Best kans dat exact dezelfde reis over een half jaar een paar honderd euro goedkoper is :)
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 17 Nov 2013 13:39

Re: Reizen duurder

Ja tuurlijk fluctueren prijzen dat weet ik. Maar wat mij opvalt is dat echt alle reizen duurder zijn. Reizen in Januari zijn duurder vergeleken met vorig jaar maar ook reizen voor in Juni.
Ik heb ongeveer 5 a 6 reizen bekeken die ik vorig jaar ook bekeken heb, met verschillende vertrekdata en alle zijn duurder.
Ik vroeg me af of meerder mensen dit opgevallen was.
<<

Anoniem7

Bericht 17 Nov 2013 13:46

Re: Reizen duurder

Maar heb je vorig jaar ook in november gekeken voor eisen in dezelfde periode? Wat dat is wat ik probeer te zeggen :) De periode waarin je reist is niet alleen van de prijs afhankelijk, maar ook hoe ver je van tevoren wilt boeken. Best kans dat je nu voor je reis in juni 1000 euro moet neerleggen en je over drie maanden naar diezelfde reis in juni kijkt, em dat hij ineens 850 kost. Daarnaast worden die prijzen voornamelijk ook sterk bepaald door belastingen en heffingen, die wisselen ook zo sterk.

Leuk detail: voor m'n laatste reis heb ik zo'n 1000 euro betaald, de helft daarvan waren belastingen en heffingen. Als ze daar een verandering in aanbrengen kan dat ineens inderdaad heel veel schelen :)
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 17 Nov 2013 13:49

Re: Reizen duurder

Ja ik weet hoe het werkt, werk zelf in het toerisme. Vorig jaar heb ook rond deze tijd gekeken daarom valt het me op.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers