Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Nyx

Bericht 05 Sep 2013 07:06

Goedemorgen!

Goedemorgen!

Wat zijn de plannen voor deze warme dag?

Ik ga vandaag een beetje aanmodderen in huis en vanmiddag even lezen op het balkon. Maar nu is er eerst koffie! :D

Fijne dag iedereen!
<<

Snirp

Bericht 05 Sep 2013 07:10

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!!!

Ik heb een lekkere werkdag voor de boeg!
Wel een hele lege ochtend, namelijk van 8.45 - 13.00 geen behandelingen...
Maar gelukkig genoeg verslagen te maken en misschien nog wel even lekker naar buiten om van het zonnetje te genieten.

Vanavond komt mijn zusje eten en als er tijd is, nog een rondje hardlopen!

Fijne dag allemaal!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 05 Sep 2013 07:12

Re: Goedemorgen!

Goeiemorgen! Ik ga vandaag aan mijn afstuderen werken, maar ik werk vandaag thuis, dus met dit weer weet ik het wel!
<<

Anoniem 3

Bericht 05 Sep 2013 07:23

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Als we tijd over hebben dan een beetje relaxen en van de zon genieten!

Fijne dag allemaal!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 04 Nov 2013 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 05 Sep 2013 07:33

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Heb heerlijk geslapen. Ben net 2 min beneden en heb 2 mauwende katten aan de deur staan die naar buiten willen. Als dat niet lekker wakker worden is? :roll: Ben een dagje vrij, en heb niet echt plannen voor vandaag behalve sporten in de avond.

Fijne dag allemaal!
Afbeelding
<<

July

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:49

Bericht 05 Sep 2013 07:36

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Heb vandaag de oppas op de 3 kids van een vriendin van mij.
Drukke maar gezellige boel! Straks komt mijn vriend voordat hij naar zijn werk gaat mijn dochter nog brengen. Die is nu nog lekker bij hem.

Vanavond nog even sporten denk ik!

Fijne dag allemaal!
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 05 Sep 2013 07:38

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Ik ben aan het werk. Vandaag niet zo'n hele boeiende dag. Vanavond ga ik even bij mijn moeder langs.

Believe, spannend, nog één nachtje slapen! :D

Fijne dag allemaal!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Sep 2013 07:41

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Ik ga zo eerst voor control naar het ziekenhuis en daarna gezellig even de stad in met mijn moeder :) Vanavond met een paar vrienden naar de bios.
Fijne dag!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 05 Sep 2013 07:45

Re: Goedemorgen!

goedemorgen!!
ik heb niet zo veel op de planning staan vandaag, we zijn vijf jaar getrouwd vandaag.
straks komt me schoonmoeder ff een bakkie halen, en voor de rest nog ff genieten van vakantie hebben.
vanavond wel lekker uit eten met mijn mannetje.
fijne dag vandaag allemaal!!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 05 Sep 2013 07:50

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Ik ga straks eerst naar een vriendin die jarig is. Voor vanmiddag heb ik nog niks in de planning, maar vanavond is het weer Zumba.
Fijne dag allemaal :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Sep 2013 08:00

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb ontzettend hoofdpijn :(. Ben nu aan het wachten op mijn pakketje zodat ik vanmiddag stevig aan de verhuiskaarten maken kan :D. Vanavond weer zwemmen met mn zus

Fijne dag!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 05 Sep 2013 08:02

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Mijn levende miauwende wekker heeft mij wakker gemaakt vandaag.
Zo meteen ga ik aan school werken, vanmiddag ga ik naar de bioscoop met Chocoholic.
Vanavond komt Niekske weer eens op bezoek, lang geleden dus veel bij te kletsen! :)

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Sep 2013 08:04

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Inmiddels zit ik te wachten bij de tandarts voor het afmaken van een wortelkanaalbehandeling. Zo door naar het werk en vanavond gezellig een hapje eten met vriendinnen.

Fijne dag dames!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem100

Bericht 05 Sep 2013 08:18

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb niet zo lekker geslapen, werd vannacht misselijk wakker. Waarschijnlijk iets van het eten dat niet helemaal lekker is gevallen ofzo. Uiteindelijk toch nog wel even doorgeslapen, maar voel me nog niet helemaal fit.

Vandaag geen bijzondere plannen, vacatures zoeken, boodschappen doen en ik denk nog wel even lekker op balkon zitten.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem 49

Bericht 05 Sep 2013 08:51

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Hier een beroerde nacht achter de rug. Veel nachtmerries, ben te druk in mijn hoofd. Morgen een belangrijke dag waar ik best veel stress voor heb. Het moet gewoon perfect gaan.

Vandaag een drukke dag met allemaal dingen regelen en voorbereiden en vanavond heb ik een afsluiting van een cursus.
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 09:03

Re: Goedemorgen!

Morning!!! Lekker geslapen, ben er al een tijdje uit en ben wat aan het rommelen in huis. Ik mag tot 11 uur niks doen en dan ga ik vanmiddag alle kids naar school brengen, boodschappen doen en daarna werken tot sluit.
<<

Anoniem30

Bericht 05 Sep 2013 09:13

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik zit op de bank, ik wil heel veel in huis doen, maar moet mijn schouder ontzien haha, ik heb er een beetje moeite mee. Maar de tape en fysio gisteren hebben wel al wat geholpen gecombineerd met pijnstilling, want het doet, met rust, al minder zeer, dus dat is héél erg fijn. Ik ga dus wat kleine dingen in huis doen met rustmomenten ertussen. Vanmiddag komt het zusje van mijn vriend, we gaan naar de beautysalon om onze wenkbrauwen te laten doen, wat lekkere dingen bij de supermarkt halen & lekker film kijken denk ik! Verder niet zo heel veel plannen vandaag..
<<

Anoniem126

Bericht 05 Sep 2013 09:27

Re: Goedemorgen!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 05 Sep 2013 09:27

Re: Goedemorgen!

Ik zit te wachten op de pakketbezorger en in de tussentijd een poging aan het doen tot het lezen van arresten. En zodra de pakketbezorger is geweest moet ik snel inkopen gaan doen en een half boek gaan kopiëren in de UB.
<<

Anoniem157

Bericht 05 Sep 2013 09:36

Re: Goedemorgen!

Spannend Believe. Je hebt wel zeker mooi weer als ik de berichten kijk. Veel plezier morgen en geniet ervan!

Goedemorgen,
vandaag wordt het heerlijk weer. Gaan er lekker op uit vandaag samen. Laatste dagje. Morgen gaan we weer naar huis.
Fijne dag allemaal.
<<

Anoniem135

Bericht 05 Sep 2013 10:23

Re: Goedemorgen!

Goeiemorgen,nog net

Vanmorgen alweer gewerkt,nu wachten tot dochter uit school komt. Ook zit ik de hele tijd mijn mailbox te refreshen haha,wacht op een mailtje van de makelaar. Vanmiddag weer even studeren en dan zit de dag er al bijna weer op :)
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 10:46

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!! En ook alvast goedemiddag!!

Mijn dag is super goed begonnen, hebben eindelijk bericht van het uwv hoeveel mijn man nog uitgekeerd krijgt aan wajong met terugwerkende kracht... een super mooi bedrag wat direct naar de spaarrekening gaat!!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Sep 2013 11:09

Re: Goedemorgen!

Goedemiddag!

Ik ben vandaag vooral jaloers op iedereen die lekker kan genieten van het weer. Vandaag heb ik een lange werkdag voor de boch en eigenlijk wil ik dan vanavond ontspannen.. maar dan werken mijn vriendinnen weer. Het voordeel: Tijd om Expeditie Robinson te kijken op de bank.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 05 Sep 2013 11:28

Re: Goedemorgen!

Goedemiddag inmiddels,

Vanmorgen vroeg mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht en een rondje door het dorp gedaan.
Mijn zoontje ligt nu te slapen, straks denk ik het badje voor hem neerzetten.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers