Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner irritatie topic

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Mrt 2019 09:05

Re: Partner irritatie topic

Vriend is niet fit, gister alles eruit gegooid en vannacht amper geslapen. En hij heeft gewoon geen rem, hij gaat naar door en hij gaat maar door. Is nu hartstikke beroerd het huis aan het poetsen. Ja nee moet gebeuren want jij doet het ook niet. Het is 9 uur het is mijn vrije dag mag ik die ook zo indelen als ik zelf wil. Dit weekend gaat ook weer niet relaxt worden want zn ouders hebben een huis gekocht waar hij al 4 dagen vrij voor heeft genomen en het is nog niet klaar, hij gaat nu dus ook nog eens lopen stressen dat hij dat moet toen terwijl zn ouders nog meer kinderen hebben die geen poot uitsteken. Alleen voelt vriend zich verantwoordelijk en de rest niet.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2019 09:15

Re: Partner irritatie topic

Ik vroeg gister aan mijn man of hij 1 trui wilde komen halen omdat die gewassen was, 1 maar! Hij zei dat hij over 10 min. het kwam halen. Ik was gister al 2x naar boven gestrompeld om 2 wassen op te hangen dus had ik geen zin in een 3e keer. Ging ik gisteravond de afwas doen zag ik die trui er nog in liggen dus alsnog speciaal daarvoor naar boven gegaan. Hij lag al op bed nog waker tv aan het kijken. Dus ik heb het maar even gezegd en dat ik hem eigenlijk moest roepen.
Riep hij even later dat zijn werkpasje nog in de auto lag dus ik zei dat ik die zo wel ging halen en hij geloofde dat niet. Ik heb dat eerder gedaan omdat ik het onzin vond dat hij zich daarvoor aan hoefde te kleden aangezien toen ook al op bed lag.
Mannen arghhhhhh!
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2019 16:19

Re: Partner irritatie topic

Dit topic is een beetje aan het doodbloeden dus gooi ik er nog maar een op.

Mijn man en ik gaan voor onze verjaardagen altijd uit eten en als dat doordeweeks valt gaan we op een zaterdag.
Ik was op een vrijdag jarig wat officieel doordeweeks is, maar de volgende dag was hij toch vrij dus ik wilde graag op de dag zelf. Hij is vaak moe na een week hard werken wat ik snap dus hij wilde liever op een zaterdag anders had ik niet veel aan hem. Dus we gingen de dag erna.
Binnenkort gaan we met zijn zus en haar man uit eten en zij appte een datum op een zaterdag. Later zei ze of het op een vrijdag kon dus mijn man vroeg of ik dat oke vond en dat vind ik. Heb hem er wel even aan herinnerd dat hij toen niet wilde en nu wel alsof hij dan minder moe is. Anderen gaan blijkbaar voor mij!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 22 Mrt 2019 16:29

Re: Partner irritatie topic

Je kan het ook omdraaien, hij vind het belangrijker om voor jou wel minder moe, en waarschijnlijk gezelliger te zijn als jullie uit eten gaan, en kiest daarom ervoor om op zaterdag te gaan. Terwijl hij dat voor zijn zus misschien minder belangrijk vind, omdat je dan met meer personen bent, en hij dus makkelijker wat minder actief kan mee doen in de gesprekken etc.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Mrt 2019 16:29

Re: Partner irritatie topic

Of hij vind het belangrijker dat hij 100% scherp is voor jou dan voor zijn zus....
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2019 16:49

Re: Partner irritatie topic

Sawadee schreef:Je kan het ook omdraaien, hij vind het belangrijker om voor jou wel minder moe, en waarschijnlijk gezelliger te zijn als jullie uit eten gaan, en kiest daarom ervoor om op zaterdag te gaan. Terwijl hij dat voor zijn zus misschien minder belangrijk vind, omdat je dan met meer personen bent, en hij dus makkelijker wat minder actief kan mee doen in de gesprekken etc.


Dat kan ook. Ga het hem zo vragen. De reden was omdat december een drukke maand is en hij dan ook opdrachten krijgt voor januari dus moet hij dubbel nadenken. Hij heeft veel aan zijn hoofd in die tijd dat is zijn reden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mrt 2019 06:23

Re: Partner irritatie topic

December cbl? Het is bijna april!
<<

Anoniem279

Bericht 23 Mrt 2019 07:57

Re: Partner irritatie topic

Ik geloof dat je hierboven zelf het antwoord al gegeven hebt, CBL. December is een drukke periode. Misschien is april wel een rustige periode. Dan is het wat mij betreft dus logisch dat hij in december moe was en het in april wel aandurft.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2019 12:10

Re: Partner irritatie topic

SoGood schreef:December cbl? Het is bijna april!


Lezen! Het staat er niet bij, maar je zou toch moeten snappen dat ik in december jarig ben.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2019 12:12

Re: Partner irritatie topic

Flo schreef:Ik geloof dat je hierboven zelf het antwoord al gegeven hebt, CBL. December is een drukke periode. Misschien is april wel een rustige periode. Dan is het wat mij betreft dus logisch dat hij in december moe was en het in april wel aandurft.


Ik vroeg toch niks? Ik had het idd verteld nadat ik het hem vroeg. Jij legt uit wat ik al weet.
<<

Anoniem279

Bericht 23 Mrt 2019 12:17

Re: Partner irritatie topic

Dat zeg ik :)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2019 12:22

Re: Partner irritatie topic

Flo schreef:Dat zeg ik :)


:hulde:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mrt 2019 13:18

Re: Partner irritatie topic

caribbeanlover schreef:
SoGood schreef:December cbl? Het is bijna april!


Lezen! Het staat er niet bij, maar je zou toch moeten snappen dat ik in december jarig ben.


Ik begrijp niet zo goed waarom je geïrriteerd bent naar je man toe, je kan een zelfde soort situatie toch niet met die van 4 maanden later vergelijken?
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2019 13:49

Re: Partner irritatie topic

SoGood schreef:
caribbeanlover schreef:
SoGood schreef:December cbl? Het is bijna april!


Lezen! Het staat er niet bij, maar je zou toch moeten snappen dat ik in december jarig ben.


Ik begrijp niet zo goed waarom je geïrriteerd bent naar je man toe, je kan een zelfde soort situatie toch niet met die van 4 maanden later vergelijken?


Omdat ik toen nog niet wist hoe het zat. Lees jij wel?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Mrt 2019 07:47

Re: Partner irritatie topic

T soms zo makkelijk kunnen zijn mbt de kinderen. De meisjes vaker voor de tv zetten (al dan niet met popcorn), zoon trouwens ook, maar dan zonder popcorn natuurlijk. zoon bijna altijd een banaan geven want dat is sneller (ok, mijn interpretatie). Vaker bezwijken voor zoon als die om een koekje vraagt. Zoon een potje geven terwijl er gezonde maaltijden in de vriezer lagen als wij bijv iets ongezonds aten (ok, nu niet meer van toepassing, was half jaar geleden, maar zal straks met babydochter ook wel weer zijn). En ik denk dat hij babydochter nog geen 3x boven in haar bedje heeft gelegd. Als ik thuis kwam lag ze standaard in de box op t voedingskussen te slapen.
Verder is t wel een lieve papa hoor ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Mrt 2019 07:57

Re: Partner irritatie topic

Hij zal vast superlief zijn elroya :) zijn dat dingen die geen afspraken zijn? Zoals hoelaat je kind naar bed gaat (=in bed, niet in box), hoeveel er gesnoept wordt etc? Als daar geen afspraken (van jullie samen, dus niet perse wat jij het beste idee vindt) over zijn kan ik me voorstellen dat jullie aanpak hierin verschilt.

Ik heb ook een irritatie: vorige week haalde ik het mandje met reservekleding op de opvang van L leeg want daar zaten oude, veel te kleine kleren in. Een broek die vier maten te klein is onderhand. Die kleding had ik thuis even aan de kant gelegd. En hoppa wat trekt m’n man L aan de volgende dag? Die broek! Pijpen tot aan zn knieeen, ‘t arme kind zat er in geperst. Sowieso was die broek al een jaar niet meer in de running (want: reservekleding op kdv). HOE KAN DIT NOU TOCH.
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 24 Mrt 2019 08:02

Re: Partner irritatie topic

OW UN ik herken je volledig! Dat zou mijn vriend ook kunnen, en dan nog mopperen dat de kinderen hun kleren niet meer passen.
Mijn vriend brengt dochter altijd naar de opvang en laat dochter dan blijkbaar altijd zelf kiezen. Het komt dus regelmatig voor dat ze een roze trui aan heeft met dan een (net andere tint) roze legging aan heeft. (Ik ga nog eens uitleggen dat een legging geen broek is)
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mrt 2019 09:10

Re: Partner irritatie topic

Soleil schreef:OW UN ik herken je volledig! Dat zou mijn vriend ook kunnen, en dan nog mopperen dat de kinderen hun kleren niet meer passen.


Hahahahaha oh ik ga stuk! Ik moest al lachen om het verhaal van UN en nu jij eroverheen Soleil, mopperen ook nog echt, hilarisch dit!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Mrt 2019 09:24

Re: Partner irritatie topic

Un, ik heb vriend vaker gezegd dat zoon niet altijd banaan hoeft, of niet altijd een koekje. Als ik heb gewerkt bijv zeg ik wel eens, och mis ik weer een banaan. Of als hij een koekje vraagt en ik net weg moet zeg ik ja zoon, bij papa zul je wel winnen. Dus vriend weet hoe ik er over denk, maar een echte regel is t niet.
In bed slapen van dochter, ja hij weet dat ik t fijn vind als ze af en toe in bed slaapt. Is ook wel normaal. Maar ja, ook ergens anders kunnen slapen is soms ook fijn, dus tis niet zo dat de regel is dat ze altijd in bed moet slapen. Maar ja, altijd in box is dan ook weer t andere uiterste.


En mbt kleding, kan hier ook voorkomen!! Dochter heeft stapeltje broeken (leggings), stapeltje shirtjes, en zelfs stapeltjes setjes. En nog weet hij een combi aan te trekken van heb ik jou daar :palm: zal wel man eigen zijn
(En leggings als broek vind ik ook verschrikkelijk. Dochters van vriend doen dat geregeld, maar dat mag thuis wel, dus beetje lastig er iets van te vinden. Ik spreek ze er vaker op aan dan vriend, maar dat is idd ook omdat hij t niet ziet)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Mrt 2019 10:04

Re: Partner irritatie topic

Dat is een beetje mannen efficientie denk ik. Kind moet fruit, banaan is fruit, klus geklaard. Wij denken dan weer, elke dag banaan is niet goed, ik ga een mandarijntje pellen, wissel af met soorten fruit, ook klus geklaard maar wel meer moeite (en denkwerk):). Ik weet ook niet hoevaak jouw vriend hem fruit geeft dus als hij hem misschien 2x per week een banaan geeft weet hij misschien niet dat jij die ook al twee dagen hebt gegeven. Ik zou of zeggen: wil je hem straks een appel geven, of accepteren wat hij zelf kiest (maar wss wil je helemaal geen advies en wil je het gewoon even kwijt).

En over dat in de box slapen dat is ook geen duidelijk afspraak zo te lezen. Ze slaapt toch in de box dus zal wel goed zijn :wink:. Ik merk hier dat vriend mij vaak volgt in opvoeding zoon (en heus ook zelf nadenkt hoor) maar als ik hem elke avond om 19u in bed leg dan doet hij dat ook (en hebben we het daar ook over). Als ik elke avond zou afwisselen tussen box en bed zou hij hem denk ik ook in de box laten liggen (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan). Soms zorgt vriend voor zoon en denk ik ook weleens NU zou ik dit of dat doen. Maar dan denk ik ook: wij zijn een ander persoon en hij doet wat hem op dat moment het beste lijkt.

Maar ik snap je wel hoor.

Van die kleren ook UN. Misschien dacht ie wel dat je het klaar had gelegd haha. Dat snap ik nog, maar als het dan tot zijn knieen komt moet er toch een belletje gaan rinkelen?

Hier zegt vriend wel eens: hij is niet wakker geworden vannacht he? Dus wel. Of 'ik heb echt zo slecht geslapen!' terwijl ik baby dan steeds uit bed heb gehaald en eten heb gegeven. Dan probeer dat wel te relativeren maar denk ik wel eens uhuhhh.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Mrt 2019 10:28

Re: Partner irritatie topic

Haha herkenbaar, dat van die kleertjes. Ik heb ook zoiets: soms trek ik de baby’s iets aan en dan denk ik dat is de laatste keer, het is eigenlijk te klein. En dan gooi ik het daarna in de was om het schoon op te kunnen bergen. Maar voor ik die kans krijg trekt mijn man het weer van de waslijn en propt er weer een baby in :laughcry: . En dan zeg ik: ok écht de laatste keer! Maar een week later gebeurt er precies hetzelfde. Terwijl er een hoop goed passende kleertjes in hun kast liggen, dus waarom hij dat altijd doet is mij echt een raadsel.


Oh en ik heb nog een heel grappig verhaal, ik moet nog lachen als ik er aan denk. We hadden een tijdje geleden ruzie, ik weet niet eens meer waarover. Maar we waren in de badkamer aan het kibbelen en tegelijk het bad voor de baby’s aan het voorbereiden. Toen zette mijn man bozig de kraan van het bad aan, maar in plaats van dat er water uit de kraan kwam sprong de douche aan die aan de zijkant hing. Recht op zijn hoofd en op zijn kleding. Hahaha ik zie zijn eerst verbaasde en daarna verzopen blik nog voor me. Ruzie was wel meteen over trouwens, al kon hij er niet zo om lachen als ik :smile: .
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Mrt 2019 10:33

Re: Partner irritatie topic

Hahah Teun. Ik zit as we speak met een mental breakdown op m’n kamer (kinderen maken me gek en de printer liep vast en ik kan het allemaal even niet aan) maar door jouw verhaal moet ik weer een beetje lachen. Thanks.
#teammaple🍁
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Mrt 2019 10:39

Re: Partner irritatie topic

Ohja lot, dit is de partner irritatie topic, dus 'leuk' om hier te spuien. Ja soms zou t fijn zijn als hij iets meer deed zoals ik, maar t zijn geen erge dingen en we zijn idd een ander individu. (Dat in de box laten slapen, ik leg Y eigenlijk altijd wel een x in bed, behalve na 16 uur. Dus heel afwisselend ben ik daar niet in. Maar ach)

Ohja dat laatste hadden we vandeweek. Zoon was aan t spoken, dus hij is er op een matras langs gaan liggen. Ik ben een lichte slaper, dus t duurde ook even voordat ik sliep. Terwijl hij al sliep, maar zoon nog niet haha. Zoon was die nacht nog een uur aan t hoesten, waar vriend alleen t laatste kwartier van mee kreeg. En dochter werd snachts wakker wat hij ook niet weet. Enfin, ik wens hem bij t naar werk gaan succes met de dag overleven (met een knipoog), maar kreeg niks terug. Hij zei toen ik dat zei ook: oh ik wist niet dat jij ook slecht geslapen had. Tja, als hij in de nacht 3x onrustig even wakker wordt is dat al slecht slapen bij hem;)

Haha Teun. Ik vind t ook Leuk als je door zoiets 'gestoord' wordt in je boos zijn
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Mrt 2019 10:49

Re: Partner irritatie topic

Urban Naked schreef:Hahah Teun. Ik zit as we speak met een mental breakdown op m’n kamer (kinderen maken me gek en de printer liep vast en ik kan het allemaal even niet aan) maar door jouw verhaal moet ik weer een beetje lachen. Thanks.


Ah sterkte daar!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Mrt 2019 16:27

Re: Partner irritatie topic

Ah, war rot UN. Voel je je inmiddels wat beter? :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers