15 Mrt 2019 14:11 door Nan
1. Robin Hobb - Drakenziel
2. Lucinda Riley - de zeven zussen - Parel
3. BA Paris- breng me terug
4. Robin Hobb - Drakenstad
5. Robin Hobb - Drakenbloed
6. Thea Beckman - Kruistocht in Spijkerbroek (l)
7. Carry Slee - Verdacht (l)
8. Saskia Noort - Stromboli (l)
9. F. Scott Fitsgerald - De Grote Gatsby (l)
10. Stefan Breijs - De Engelenmaker
11. Olivia Goldsmith - Affaires
12. Jodi Picoult - Een goede moeder
13. Lucinda Riley - Het meisje op de rotsen
14. Jennifer Probst - Het huwelijkscontract
15. Jennifer Probst - De huwelijksval
16. Jodi Picoult - 19 minutes (l)
17. Lisa Genova - Links gelaten
Jennifer Probst ben ik bij boek 3 afgehaakt. Ik had een beetje moeite om me te concentreren, dus pakte ik wat luchtigs. Maar wat zijn die boeken saai en voorspelbaar. Geloof niet echt dat het iets toevoegt om de overige delen nog te lezen. Ik wil dan wel altijd series compleet lezen, maar dit gaat écht te ver.
19 minutes is heel indrukwekkend. Had hem al eerder gelezen. Het gaat over een highschool schutter. Er worden verschillende perspectieven belicht. Ik ga er niet meer over typen, want spoilers enzo.
Links gelaten is heel interessant. Ik kende deze afwijking helemaal niet en hij klonk ook zo bizar dat ik eerst dacht dat die misschien verzonnen was, maar lijkt echt te bestaan. Soms had ik vooral de indruk dat de ziekte beschreven werd en de verhaallijn ondergeschikt was. Toch ga ik meer van deze schrijfster lezen, want ik vond het wel heel interessant.