Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 12 alweer!

<<

Anoniem284

Bericht 18 Mrt 2019 13:36

Re: Week 12 alweer!

Ik wist bij een positieve test eigenlijk ook niet wat ik moest doen. Maar heb toen uiteindelijk inderdaad de verloskundige gebeld.

Deze week werk ik maandag, dinsdag en woensdag. Donderdag t/m zondag vrij (heerlijk die korte weken tot mijn verlof). Woensdagavond nog yoga, donderdagavond zwemmen, vrijdagavond uit eten met vriendinnen en het weekend zie ik een lege agenda. Ik wil nog in de babykamer wat dingen doen en wat nesteldrang-dingetjes oppakken. En ik hoop op mooi weer zodat ik lekker met de hond naar buiten kan (moet sowieso, maar dan ben ik meer en langer buiten).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Mrt 2019 13:48

Re: Week 12 alweer!

Kreeft schreef:
Leuk Marin! Foto’s van je laatste diner zagen er goed uit! En nu, kies je dan je wijn, en passen ze daar de gerechten op aan?


Dank je! Nee, ze hebben de gerechten al klaar, maar in de wijnwinkel staan mensen klaar om je te helpen met het kiezen van de wijn die bij het diner past (maar ook bij je smaak). Je koopt zelf je flessen erbij, dus kan je ook zelf kiezen hoeveel je wilt drinken. Zoiets geloof ik, want het is voor mij ook de eerste keer dat we dit doen.

Hoe is het op vakantie bij jou?
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 18 Mrt 2019 16:39

Re: Week 12 alweer!

Marin schreef:
Kreeft schreef:
Leuk Marin! Foto’s van je laatste diner zagen er goed uit! En nu, kies je dan je wijn, en passen ze daar de gerechten op aan?


Dank je! Nee, ze hebben de gerechten al klaar, maar in de wijnwinkel staan mensen klaar om je te helpen met het kiezen van de wijn die bij het diner past (maar ook bij je smaak). Je koopt zelf je flessen erbij, dus kan je ook zelf kiezen hoeveel je wilt drinken. Zoiets geloof ik, want het is voor mij ook de eerste keer dat we dit doen.

Hoe is het op vakantie bij jou?


Heerlijk! Een weekje niks.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Mrt 2019 17:41

Re: Week 12 alweer!

Een gekke week, mijn laatste werkweek! Maar ook een leuke week, want vandaag hebben we de koopovereenkomst van ons nieuwe huis getekend. De bouwkundige keuring is vanmorgen geweest en daar kwamen geen gekke dingen uit gelukkig.
Morgen: werken
Woensdag: werken
Donderdag: halve dag werken en dan zit het erop. Volgende week nog een weekje vakantie en dan ben ik officieel werkloos. :laughcry: Ben ik nog nooit geweest, dus ik moet nog wel erg aan het idee wennen (en ondertussen zoek ik natuurlijk door naar een nieuwe baan).
Vrijdag: onze voordeur wordt als het goed is gemaakt, er moet een nieuwe houtplaat op en daarom zit ik een groot deel van de dag zonder voordeur. Thuisblijven dus maar. :wink:
Zaterdag: klusjes doen om ons huis verkoopklaar te maken.
Zondag: high tea in m'n toekomstige woonplaats met twee vriendinnen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem317

Bericht 18 Mrt 2019 18:07

Re: Week 12 alweer!

Ma: boodschappen, de badkamervloer tegelen en vanavond met vriendinnen afspreken.
Di: werken en wat kleine klusjes.
Wo: werken en stemmen.
Do: werken en gesprek met de directeur.
Vrij: werken en kapper.
Za/zo: huishouden, boodschappen, klussen en familie.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 18 Mrt 2019 18:27

Re: Week 12 alweer!

Ma: werken en vanavond naar de bibliotheek boeken uitzoeken voor mijn vrijwilligerswerk.
Di: werken
Wo: werken
Do: eerst huisarts voor een uitstrijkje. ' s Middags ga ik voor de eerste keer naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ga kinderen die net in Nederland wonen voorlezen, zodat ze enthousiast worden voor lezen en de Nederlandse taal gaan beheersen. Heb er veel zin in, maar vind het ook een beetje spannend.
Vrij: in huis poetsen
Za; cadeautjes halen voor zoon die bijna 5 wordt.
Zo: waarschijnlijk een meeting, als die niet doorgaat, lekker niets.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mrt 2019 20:57

Re: Week 12 alweer!

Ma: werken, 's avonds relaxen.
Di: medische afspraak, wat dingetjes in de stad halen en m'n zus komt einde van de middag langs.
Wo: werken, 's avonds relaxen.
Do: medische afspraak en afgesproken met een goede vriend.
Vr: medische afspraak en verder nog geen concrete plannen.
Za: afgesproken met een vriendin.
Zo: denk een Lazy Sunday.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 19 Mrt 2019 11:51

Re: Week 12 alweer!

Ma: peuterzwemmen, thuis met de kids, hardlopen en toneel

Di: werken, lange dag
Woe: ochtend werken, dan een nachtje weg met mijn man
Do: samen weg en eind van de dag kids ophalen
Vrij: thuis werken
Za: 2 keer naar het theater smiddags met kinderen savonds met Mn moeder
Zo: verjaardag en smiddags soort familiedag

Beetje vol weekend maar wel relaxte week verder
<<

Kira

Bericht 19 Mrt 2019 14:07

Re: Week 12 alweer!

Gisteren de hele dag gewerkt, 8u de deur uit en om 21u was ik thuis.
Vandaag heb ik tot 12.30 gewerkt, vanmiddag doe ik vanalles in huis, zoon heeft muziekles, daarna eten en lekker op de bank.
Morgen werken tot 12.30 en in de avond heb ik repetitie en zoon gaat sporten.
Donderdag ook werken tot 12.30 of misschien wat langer en in de avond heb ik weer repetitie. Tussendoor doe ik dan vanalles in huis, het bos in met de honden, eten koken etc.
Vrijdag werken tot 12.30 of wat langer, en in de avond geef ik repetitie en daarna plof ik op de bank.
Zaterdag avond heb ik een concert, in de ochtend en middag probeer ik wat te relaxen.
Zondagochtend moet ik een repetitie geven, daarna zelf repeteren en in de middag concert. Daarna doe ik niks meer :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mrt 2019 14:10

Re: Week 12 alweer!

Gisteren : Hele dag college gehad, 's avonds was mijn vriend er
Vandaag: Rapportvergaderingen. Veel wachten, werken tussendoor etc. Vanavond is mijn vriend er ook nog en gaan we een stuk wandelen.
Morgen: werken en 's avonds op de tennisbaan tennispasjes uitdelen en bardiensten in plannen
Donderdag: werken en 's avonds weer naar de tennisbaan.
Vrijdag: werken en 's avonds met mijn broer en zussen uit eten
zaterdag: in de ochtend bijles geven, daarna naar Belgie voor een pre vakantie date met vrienden van afgelopen vakantie.
Zondag: Kom ik weer thuis en moet ik aan de studie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers