Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Big green egg/ basterd

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Mrt 2019 20:54

Big green egg/ basterd

Wij hebben net een basterd besteld. Wie heeft nog goede recepten voor zit soort barbecues?
2015 💙
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 18 Mrt 2019 11:35

Re: Big green egg/ basterd

Wij hebben ook een Basterd en ik ben er heel blij mee, afgelopen jaar ( met die fantastisch mooie zomer) echt heel veel plezier van gehad. Wij zijn echt anders gaan barbecueën, niet meer allemaal losse stukjes vlees met een salade en stokbroodje er naast, maar echt hele gerechten bereiden op de barbecue.

Ik heb een gietijzeren Creuset die er op kan, dus van de zomer regelmatig stoofvlees er op gemaakt bijvoorbeeld, ik bak er ook flatbread op, gooi er een hele braadslee op met procereur er in bijvoorbeeld of beenham, maar we hebben ook een Chickensitter waar we dan om de kip nog groenten en aardappels heen leggen en dus een hele maaltijd er op klaar maken. Maar ik heb ook weleens de lasagne er in gezet en we hebben een pizzasteen ( gewoon van de Lidl) waar we echt de lekkerste pizza mee kunnen bakken.

Mijn man is van de barbecue kookboeken voornamelijk en heeft ze vooral digitaal, ik geloof dat hij er in ieder geval 1 van Julius Jaspers heeft. Maar ook op de site van de Basterd zelf en algemeen online zijn genoeg recepten te vinden.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Mrt 2019 12:17

Re: Big green egg/ basterd

Hahaha mijn hoofd loopt al over, heel veel lijkt zo lekker. Wij hebben de pizzasteen van Basterd wel besteld. We hadden zoveel bonnen gekregen de laatste tijd.

Als het goed is wordt hij morgen bezorgd. En aankomend weekend gaat hij aan.
2015 💙

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers