Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwemles kleding/schoenen

<<

Anoniem266

Bericht 15 Mrt 2019 11:54

Zwemles kleding/schoenen

Een vraagje aan de zwemles ouders :-)

Wat zijn handige kleertjes om mee te zwemmen als ze net gaan starten en voornamelijk de schoentjes.
Is zoiets dan handig of klittenband fijner? Het moeten schoenen zijn die je buiten ook zou kunnen dragen.

https://www.scapino.nl/witte-kinder-gym ... 0130091290
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Mrt 2019 11:56

Re: Zwemles kleding/schoenen

Ik heb dat soort gympen maar dan met klittenband ipv veters voor m’n oudste. Bij van Haren hebben ze die, in zwart en wit. Als die krengen eenmaal nat zijn is klittenband handiger dan veters.
#teammaple🍁
<<

Anoniem266

Bericht 15 Mrt 2019 12:04

Re: Zwemles kleding/schoenen

Dank je kijk ik daar even !
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 15 Mrt 2019 17:23

Re: Zwemles kleding/schoenen

Mijn dochter draagt gewoon van die plastic zwemschoenen. Die werden ook geadviseerd. Verder een shirt met lange mouwen en een teaching.

Ik zou navraag doen bij de zeilschool. Daar kunnen ze precies aangeven wat wel of niet mag.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 15 Mrt 2019 17:32

Re: Zwemles kleding/schoenen

Gewoon die plastics zwemschoetjes.
Broek moet officieel met zakken, rits en knoop. (Dunne zomerbroek proberen te scoren)
Hou er rekening mee dat vooral de broek niet te strak zit, ze krijgen het al zo moeilijk uit als het nat is.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 15 Mrt 2019 17:34

Re: Zwemles kleding/schoenen

Zie nu dat je zegt dat het schoenen moeten zijn die ook buiten gedragen zouden worden. Van wie moet dat? Vanuit de officiële regels hoeft dat niet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 15 Mrt 2019 17:45

Re: Zwemles kleding/schoenen

Bij ons moet dit ook mamsie, schoenen die ook buiten worden gedragen.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Mrt 2019 17:59

Re: Zwemles kleding/schoenen

Hier wordt het juist geadviseerd om een strakke zwembroek te kopen voor de jongens. Omdat zo’n losse zichzelf ‘opblaast’ en als ze net bezig zijn met A dit nogal in de weg kan zitten. En hier dragen ze allemaal (bij AB en C) deze zwemschoentjes :

Afbeelding

Qua kleding heeft mijn oudste een joggingbroek gedragen, T-shirt of longsleeve en met C een regenpak (zonder muts want anders loopt ie vol met water)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Mrt 2019 20:00

Re: Zwemles kleding/schoenen

Die plastic zwemschoenen mogen hier weer niet. Wat gek!
#teammaple🍁
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 15 Mrt 2019 20:14

Re: Zwemles kleding/schoenen

Ook hier mogen die plastic schoenen niet. Dus wij hebben van die gymschoenen van de bristol. 2 paar voor een tientje. Met klittenband. En een lange broek met een knoop. Heb een dunne bij de h&m uit de sale gekocht. En een shirt met lange mouwen. Gewoon een goedkope van de zeeman.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 15 Mrt 2019 20:17

Re: Zwemles kleding/schoenen

Plastic schoentjes mogen hier inderdaad ook niet! Wij hebben dezelfde als hierboven geplaatst werden, van bij de Bristol met klittenband. Lange broek mocht ook niet te strak zitten, geen legging of zo. Ik had een linnen zomerbroek die alleen rond de enkels strak zat en verder losjes om het been zat. Korte broeken mogen sowieso niet meer toch? Ook niet voor A.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Mrt 2019 20:20

Re: Zwemles kleding/schoenen

Ik zit nog even te denken, voor A mocht hij die plastic dingen wel geloof ik. Maar met b en C niet.
#teammaple🍁
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Mrt 2019 23:08

Re: Zwemles kleding/schoenen

Hier nog geen diplomazwemmer maar dan wel een tip. Die klittenbandschoenen hebben ze ook bij de action. Haal ze daar steeds als gymschoenen voor F.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Mrt 2019 09:16

Re: Zwemles kleding/schoenen

Oh wat gek, hier mogen die plastics wel. Maar wat een ondingen zijn die..
Qua kleren, volgens mij zijn ze hier nog niet zo gek lang geleden overgestapt bij a naar lange broek en shirt.
Qua broek zeggen ze idd ook met rits en knoop, Maar dat is meer zodat ze zeker weten dat t goed is. Joggingbroek zou ook mogen (Maar die zijn mss wat zwaarder). Maar bij t afzwemmen van dochter zag ik iemand met legging en rok
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Mrt 2019 12:53

Re: Zwemles kleding/schoenen

Ava, wel een strakke zwembroek maar niet een te strakke lange broek. ;)

Gek die verschillen per zwemschool. De schoenen mogen van plastic of leer zijn en sportschoenen mogen ook. Schoenen zonder echte zool mogen niet. Dat zijn de landelijke eisen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem266

Bericht 19 Mrt 2019 12:01

Re: Zwemles kleding/schoenen

Ik heb nu die gymschoentjes met klittenband 2 paar voor 11 euro.

Alleen ik las dat deze ook niet mogen omdat je er niet mee buiten loopt pffff..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers