Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Mrt 2019 11:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ik geloof dat ik zwanger ben. Er staat een vaag tweede streepje. Ik ben vier dagen over tijd. Ik zit vol ongeloof en check elke keer of ik het streepje nog wel zie.... Jee...
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 17 Mrt 2019 11:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Gefeliciteerd. Een streep is een streep zeggen ze. Hij zal wel oplopen de komende dagen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Mrt 2019 11:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Pff ik moet het even van mij afschrijven hoor. Ik heb sinds kort een vriend. Nu is vorige maand het condoom gescheurd, volgende dag een morning after pil genomen maar omdat ik een week overtijd was toch een test gedaan voor de zekerheid en dus hartstikke positief!
Het is zeker niet ongewenst maar qua timing komt het niet echt goed uit. We hebben er gisteren uitgebreid over gepraat en we staan er beide positief in, willen er het beste van maken maar man, mijn emoties gaan alle kanten op!
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2019 11:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ohjee. Ik had in m'n zwangerschapsgroep iemand die hetzelfde had met de ma pil. Heftig, maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap!
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 27 Mrt 2019 11:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oh jeetje Biechtje, dat is even omschakelen! Fijn dat jullie er beide positief in staan, gefeliciteerd met je zwangerschap!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Mrt 2019 11:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oh biechtje dat is schrikken! Logisch dat je emoties alle kanten op gaan. Fijn dat jullie hier hetzelfde in staan en ervoor gaan! Gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst.

♥♥
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Mrt 2019 18:21

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Bedankt voor de felicitaties!
Het is vooral even omschakelen, ik heb kinderen uit een vorige relatie en de planning was om mijn vriend over een paar maanden rustig aan te gaan introduceren... En nu moeten we dus gaan kijken hoe en wat qua samenwonen en ouders gaan ontmoeten enzo. So far voor rustig aan doen dus.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 27 Mrt 2019 20:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Gefeliciteerd biechtje! Het klinkt wel heftig, ik geloof meteen dat je emoties alle kanten opgaan.

Hoe oud zijn je kinderen en hoelang zijn jij en hun vader uit elkaar als ik vragen mag?

Ik oordeel absoluut niet maar ik kan mij wel goed voorstellen dat dit voor hun ook heftig zal gaan worden,veel veranderingen. Ik wens je veel succes! :hug:
<<

Kira

Bericht 28 Mrt 2019 06:54

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Dus je kinderen hebben je partner nog niet eens ontmoet? Jeetje, wat een nare situatie, sterkte.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Mrt 2019 08:53

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Heftig Biechtje! Wat een keuzes waar je dan ineens voor komt te staan. Hoe oud zijn je kinderen?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Mrt 2019 09:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Mijn kinderen zijn 3 en 5 en mijn ex en ik zijn nu ruim een jaar gescheiden. Het wil ook nog niet echt landen merk ik, zo onwerkelijk...
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 28 Mrt 2019 10:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oef! Hebben jullie qua werk/afstand wel de mogelijkheid om samen te wonen bijvoorbeeld? Wat een rollercoaster voor jullie zeg. Gefeliciteerd evengoed!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Mrt 2019 20:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

....
Laatst gewijzigd door Biechtje op 30 Mrt 2019 09:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2019 20:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ja dat is een vrij duidelijke streep al.

Gefeliciteerd????
<<

Anoniem308

Bericht 29 Mrt 2019 21:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Die is zeker positief! Haha flabbergasted als in, niet gepland?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 29 Mrt 2019 21:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Die ziet er heel positief uit ja :-)
Gefeliciteerd!
Juli 2019
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Mrt 2019 21:31

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Niet te missen. Blijft toch altijd ineens raar als die tweede er staat hè! Gefeliciteerd.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem268

Bericht 30 Mrt 2019 09:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Gefeliciteerd biechtje! Duidelijke streep!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Apr 2019 18:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Toch maar even onder het biechtaccount ivm herkenning.

In augustus/september heb ik een miskraam gehad (dat Biechtje was ik). Daarna was m’n menstruatie redelijk stabiel (30/33 dagen). Twee weken geleden zou ik ongesteld moeten worden, maar dus niet geworden. Een paar dagen later een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief, later weer een paar gedaan en weer negatief. Vorige week woensdag bij de huisarts geweest en zij gaf aan dat ik later toch nog eens een test moest doen. Vandaag enorm misselijk (was ik net voor die miskraam ook), dus toch maar weer een zwangerschapstest gehaald en weer negatief. Wat kan dit zijn? Las verder iets over stress, maar daar heb ik geen last van. Wil morgen ook even de huisarts bellen voor de zekerheid. Maak me enigszins wel zorgen. Ook omdat m’n buik opgezet is. Iemand hier ervaring mee?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Apr 2019 12:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Even onder een biecht aangezien niet herkend wil worden. Het is niks geheimzinnigs maar ik heb geen zin in gedoe mocht mijn buurvrouw hier toevallig meelezen :-)

Het zit zo. Mijn jonge buren zijn (nog) kinderloos en vooral mijn buurman heeft een beetje een hekel aan kleine kinderen. Als mijn kinderen al een beetje geluid maken in de tuin dan hoor je hem al zuchten. Ik heb daar een beetje lak aan want het zijn kinderen en kinderen mogen best lol hebben in onze eigen tuin. Ze schreeuwen niet en maken geen ruzie maar spelen gewoon. Nu is er gisteren tijdens het spelen per ongeluk de frisbee over de schutting gegaan bij de buren in de tuin. Ik zag de frisbee ook vanuit het slaapkamerraam op de grond liggen. Mijn kinderen gingen gelijk even aanbellen maar hij deed niet open. Hij was duidelijk thuis maar waarschijnlijk zag hij al waarom er aangebeld werd. Later ging hij naar buiten en zei tegen zijn vriendin. Kijk we hebben er een frisbee bij. Voor het slapen gaan ging mijn kind nog een keer aan de deur en toen kreeg ze te horen dat hij niks had gevonden. Mijn kind kwam sip naar binnen en ondertussen gingen mijn buren met de auto weg. Ik had dus geen kans om er zelf even naar toe te gaan. Wel zag ik later dat de frisbee er niet meer lag. We hebben een normale band met onze buren. We zeggen gedag, maken af en toe een praatje en dat is alles. Ik ben nu eigenlijk best kwaad dat hij dit nu zo doet maar weet even niet wat verstandig is. Moet ik het zo laten om de vrede te bewaren of ga ik mijn zegje doen met de kans dat dit uitloopt op een conflict? Want kom op het gaat mij inmiddels niet meer om die frisbee want die kan hij in zijn achterwerk stoppen. Maar het zijn kinderen en dit kan gebeuren. Dat hij een hekel aan kinderen heeft prima maar dit vind ik gewoon een soort van pesterij. Een volwassen vent tegen een kind van 7.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 08 Apr 2019 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2019 12:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Nou, wat sneu zeg. Het is toch een kleine moeite de frisbee even terug over de schutting te gooien? Doe ik ook vaak met de ballen van de kleinkinderen van de buurvrouw. Wat jammer dat het zo moet gaan. Ik zou denk ik zelf een keer aanbellen en iets zeggen van "ik zag van de week onze frisbee in je tuin liggen, ik kom hem even ophalen"
<<

Geel

Bericht 08 Apr 2019 13:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oe, sterke Carrie. Ik zou namelijk zelf ook actie ondernemen, toch, maar ook niet zo goed weten hoe. Ik vind wat Carrie zegt wel een mooie, boven-de-situatie-staande oplossing.

De gedachte 'mijn kind kan dit zelf niet oplossen, ik moet dit doen', geeft mij altijd wel een leeuwinnengevoel en dan durf ik meestal wel.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2019 14:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Geel schreef:Oe, sterke Carrie. Ik zou namelijk zelf ook actie ondernemen, toch, maar ook niet zo goed weten hoe. Ik vind wat Carrie zegt wel een mooie, boven-de-situatie-staande oplossing.

De gedachte 'mijn kind kan dit zelf niet oplossen, ik moet dit doen', geeft mij altijd wel een leeuwinnengevoel en dan durf ik meestal wel.


Dank je! Dan ga je niet direct de discussie aan zeg maar. Heeft hij nog een kans zijn leven te beteren en gewoon die frisbee terug te geven :smile:

Wat mooi, dat leeuwinnengevoel.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Apr 2019 15:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Flauw van de buurman, biechtje. Carries reactie vind ik ook een heel goede!

Ik voel me een beetje stom. Ik was vergeten dat mijn dochter vandaag op de schoolfoto ging en buiten dat ik haar haren niet mooi heb ingevlochten en ze een blauw oog heeft, mocht ik vanmorgen om 8:15 met de jongste op school komen voor een gezamenlijke foto. Op zich geen ramp natuurlijk dat we dat niet gedaan hebben, maar ik hoorde van haar juf dat E. in tranen was geweest :(
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2019 17:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Waarom was ze in tranen Suus?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan