Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 14 Nov 2013 16:17

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

De appeltaart die ik maak is zonder suiker, dus dan kan er best gezonde soep bij. :wink:
We maken het wel weer 'goed' met het avondeten. :cheering:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 16:32

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Jeej, appeltaart zonder suiker! Ik eet momenteel zo veel mogelijk suikervrij dus dat is koel!

Soep lekker! Ik krijg onmiddellijk zin in pompoensoep ;-).

Ik weet even niet wat ik zo gauw zou kunnen maken, ben zo gaaaaar momenteel en ik moet natuurlijk tussendoor ook altijd vanalles met het kind doen ;-). Ik ga er even over nadenken. Misschien een spinazietaart die dan alleen nog in de oven hoeft bij HoS? Oh nee wacht het is niet voor het avondeten?
Dan kan ik wel kaasstengels maken!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 16:35

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Oh en singstar...ik weet niet of ik daar wat mee kan, maar ik vind het wel leuk hoor. Bij mij is het vals zingen niet zo het probleem, meer dat ik veel liedjes niet ken (ja en dan ga je wel vals zingen) en slecht ben in timing ;-).

Ik heb ook wel bordspelletjes die mee kunnen, maar echt uitgebreid is dat niet. Ik heb kolonisten van catan zonder uitbreidingen, risk, mens erger je niet, iets met oersoep, verder heb ik halli galli (dat is wel hilarisch trouwens, echt een leuk spel vind ik!) en uno, koehandel en dat soort shizzle. Oh en munchkin, maar dat vind ik dan weer niets echt iets voor dit leuke kluppie (en ik ben ook niet echt fan).
Moet ik dingen meenemen of heeft HoS zelf vanalles?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 16:37

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

HoS.. reageer eens effe ;-)

Ik kan vanalles maken.. weet niet waar behoefte aan is :-). Ik zorg normaal altijd voor de hartige dingen, maar ik gok dat als we allemaal wat te eten meenemen we geen avondeten meer hoeven ;-).
Het lijkt me handig als HoS voor het drinken zorgt?

Wat kan ik maken.. hartig: wraps met yoghurt/ chili spread, met paprika/ komkommer, kipfilet en verse spinazie is een optie.
Of qua zoet: koekjes. Of iets van brownies?

Ik roep maar wat!!

heeft iemand 30 seconds? Dat is ook erg grappig! en lijkt me hilarisch met een groep vrouwen..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 16:41

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Ik zeg hartig!! Ik vind hartig sowieso lekkerder ;-).
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 14 Nov 2013 16:52

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Ik ben ook fan van hartig! Pompoen, anders koop je gewoon wat, je hebt het al druk genoeg joh.
<<

Anoniem8

Bericht 14 Nov 2013 19:03

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Jongens sorry dat ik zo weinig reageer maar ik heb een enorm heftige periode qua werk. Maar ik lees wel mee: zou 3 uur kunnen ipv vanaf 2 uur? Ik moet op zaterdag altijd boodschappen doen voor de hele week en dochter moet naar turnles... Ik zorg voor drinken (in ieder geval fris en wijn, is er dan nog behoefte aan bier?). Spelletjes meenemen is leuk, wij hebben niet zo heel veel (wel kinderspelletjes :laughcry: ). Wat betreft eten zou ik zeggen: leef je uit. Zullen we zaterdag beslissen wat we bestellen?

Ik heb er in ieder geval wel veel zin in :cheering:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 14 Nov 2013 19:18

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting

Ik hoef geen bier en 15.00h it is! :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 20:51

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ik hoef ook geen bier! Wat is je adres :-)

Succes met alle stress op je werk!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 21:08

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ik hoef ook geen bier, ik zal de leuke spelletjes meeslepen, in elk geval halli galli, dat is ook niet te ingewikkeld of langdurig...

Ik vind 3 uur op zich prima, moet alleen even kijken hoe ik dat aanpak met Lucas' zijn slaapje(s). Kan hij bij jou ergens rustig slapen HoS? Hoop wel dat ie iets minder moppert dan de afgelopen week, maar goed geloof dat bovenvoortand nummer 2 nu ook echt wel door is sinds vandaag...

En ik ben uiteraard je adres al lang weer vergeten...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 21:15

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Pompoen schreef:Ik hoef ook geen bier, ik zal de leuke spelletjes meeslepen, in elk geval halli galli, dat is ook niet te ingewikkeld of langdurig...

Ik vind 3 uur op zich prima, moet alleen even kijken hoe ik dat aanpak met Lucas' zijn slaapje(s). Kan hij bij jou ergens rustig slapen HoS? Hoop wel dat ie iets minder moppert dan de afgelopen week, maar goed geloof dat bovenvoortand nummer 2 nu ook echt wel door is sinds vandaag...

En ik ben uiteraard je adres al lang weer vergeten...


Geef hem maar aan mij, ik knuffel wel even met hem zodat jij en paar uurtjes kan relaxen! ;-)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 21:18

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Caro schreef:
Pompoen schreef:Ik hoef ook geen bier, ik zal de leuke spelletjes meeslepen, in elk geval halli galli, dat is ook niet te ingewikkeld of langdurig...

Ik vind 3 uur op zich prima, moet alleen even kijken hoe ik dat aanpak met Lucas' zijn slaapje(s). Kan hij bij jou ergens rustig slapen HoS? Hoop wel dat ie iets minder moppert dan de afgelopen week, maar goed geloof dat bovenvoortand nummer 2 nu ook echt wel door is sinds vandaag...

En ik ben uiteraard je adres al lang weer vergeten...


Geef hem maar aan mij, ik knuffel wel even met hem zodat jij en paar uurtjes kan relaxen! ;-)


Ah dat is lief!! En ook best fijn trouwens!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 21:28

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ik hou van baby's dus ik stel me geheel beschikbaar!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 21:32

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Waar is nu de vind ik leuk knop?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 21:33

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Das dus geregeld. De rest heeft niks aan mij want ik ben baby oppas :-)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 21:36

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Haha, nou ook gezellig...kom je naar een spelletjesmeeting... ;-)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2013 21:40

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ik verlies toch altijd dus ik vind het best hahaha!
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Nov 2013 21:47

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

3 uur it is! Zal wat spelletjes meeslepen! Wat is er nog gewenst qua eten/drinken? Ik kan wel wat wijn meenemen? Heb niet zoveel tijd om in de keuken te staan helaas... Maar wil ook gerust wat inslaan bij de supermarkt, of de banketbakker, of het snoepwinkeltje :angel: Oh, en een PM met adres zou fijn zijn, dan ga ik de reis ff uitstippelen, moet met OV namelijk....
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Nov 2013 21:58

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

3 uur vind ik prima! Ik wil ook graag je adres HoS, even kijken hoe ver ik kom met de tram :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Nov 2013 21:59

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Oh en ik kan Regenwormen meenemen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem187

Bericht 14 Nov 2013 23:14

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Oke, ik kom! Mag ik ook baby-knuffelen? Ik heb 2 jaar op een babygroep gewerkt, dus met wat geluk laat ik hem niet vallen ;)
Kan ik nog wat meenemen qua eten? Qua spelletjes kom ik niet verder dat yahtzee, rummicub, party & co, triviant van lang geleden, mollemania & sprookjesbos.. Iemand die hiervan graag iets wil spelen?
Zijn er meer mensen die via station Utrecht komen? Ik reis met de trein naar Eindhoven, dan door naar Utrecht naar de trein en dan raak ik halfin paniek. Dat OV in de Randstad.. Ellende!! Dan kom ik op z'n vroegst om 23.00u aan bij HoS ;)
<<

Anoniem187

Bericht 14 Nov 2013 23:15

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Pompoen schreef:Haha, nou ook gezellig...kom je naar een spelletjesmeeting... ;-)



Jij speelt spelletjes, Caro en ik spelen met de baby :D
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2013 23:25

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Haha, nou ik geloof dat ik me kan gaan uitleven...en ik ben helemaal geen spelletjesmens! Hoewel...halli galli daar ben ik redelijk goed in dus dat vind ik wel leuk...hahaha...
Volgens mij heb ik in geen 5 jaar spelletjes gespeeld!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Nov 2013 06:59

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ik ben verder geen enorm spelletjesmens, dus voor mij hoeven jullie in ieder geval geen verhuisdozen vol spellen mee te slepen. :)
<<

Anoniem187

Bericht 15 Nov 2013 09:04

Re: Spelletjes/borrel/thee meeting 16 november bij HoS

Ennnn ik haak alweer af! Knap he, in 12 uur tijd!
Maar ik heb morgenmiddag een sollicitatiegesprek!! :D
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers