Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kijken jullie zelf tv...

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Mrt 2019 17:48

Re: Kijken jullie zelf tv...

Oh The Walking Dead. Ik ben weer begonnen bij seizoen 7. (Zonder kind, met man) Misselijkmakend maar zo spannend!

Ontopic, niet zo vaak want dan gaat ze zitten jammeren dat ze Kleine Prinses wil kijken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Mrt 2019 19:06

Re: Kijken jullie zelf tv...

Ik kijk netflix op m'n telefoon. Gewone tv vrijwel nooit, soms zet ik wel wat aan omdat het zo stil is.
R. 2013
D. 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Mrt 2019 22:30

Re: Kijken jullie zelf tv...

Carrie schreef:
Lady schreef:
Carrie schreef:
Op zich niet zo gek dat mensen er voor kiezen daar wel rekening mee te houden, toch?

Bij mij heeft het bijvoorbeeld al geen zin, want ze wil toch aandacht, ik kan echt geen programma kijken als zij er is. Plus sommige dingen zijn ook te eng voor haar om te zien, te gewelddadig. Ze begint nu ook te dromen over monsters en enge spinnetjes. Dan is het toch niet zo vreemd daar 'ook al' rekening mee te houden lijkt mij. Of zie jij dat anders?

Nee, zeker niet gek hoor. Ieder voor zich toch?

Ik ben niet iemand de veel televisie kijkt overdag maar als ik op de namiddag af en toe een kookprogramma of Friends terugkijk (want terugredenerend is dat eigenlijk het enige wat weleens gebeurd) dan heb ik daar geen problemen mee. Ik heb ook niet het idee dat mijn kinderen dan ineens niet meer gaan spelen ofzo.


Ah zo, nee Friends zou ik ook makkelijk kunnen kijken ja of een kookprogramma als ik overdag zou kijken, daar hoef ik mijn aandacht niet zo bij te houden, dus als ze er doorheen tettert, prima. Maar ik hou er wel rekening mee dat ik niet The Walking Dead op zet :smile:


Dat durf ik zonder kind al niet te kijken, laat staan met :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 05 Mrt 2019 22:52

Re: Kijken jullie zelf tv...

Overdag heb ik de tv niet aanstaan waar de kinderen bij zijn behalve als er belangrijke schaatswedstrijden op tv zijn. Mijn man zet de tv overdag wel makkelijk aan waar de kinderen bij zijn als hij thuis is en ik aan het werk.
In de avond kijken we wel tv waar de kinderen bij zijn. We houden er dan wel rekening mee welke programma's we aan zetten. Journaal van 20 uur kijken we gewoon met ze, maar the walking dead pas als ze op bed liggen.
Wie is de mol kijken ze gewoon mee en the voice kids ook.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 15 Mrt 2019 21:59

Re: Kijken jullie zelf tv...

Soms wel, toen hij echt klein was keek ik wel eens een serie.
Maar merk dat hij nu veel meer mee krijgt, nu doe ik het niet meer. Vind de beelden al snel te heftig.
En hij staat er steeds voor dan lees ik niks meer van de ondertiteling ;-)

Journaal kijk ik wel eens, ik ben niet heel consequent met schermtijd :palm:
We kijken het wanneer het even uitkomt, maar hij is ook pas 1,5. Hij vindt het prima met of zonder tv aan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers