Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Storm

<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 10 Mrt 2019 18:20

Re: Storm

Verschrikkelijk, Blutsj.

Hier las ik net ook dat er in de wijk een boom uit de grond gerukt is.
Gelukkig verder niks beschadigd of iemand geraakt.
<<

Anoniem269

Bericht 10 Mrt 2019 18:36

Re: Storm

Ise schreef:Ja redelijk dicht bij Den Bosch. Moesten er ook even uit voor een boodschap, voor in de straat waaide ook een tuinstoel langs. Echt bizar.


Dan wonen we waarschijnlijk dicht bij elkaar. Ik vind het toch echt bizar dat een harde wind gewoon een zware glasplaat uit een tafel kan wippen. Dan heb je nog geluk gehad dat je er niet bij in de buurt stond. Maar het ging ook soms echt flink te keer. Gelukkig is het nu gezakt en kan ik straks met een gerust gevoel te weg op.

Blutsj heel sneu voor die mensen van dat huis. Het zal je maar overkomen.
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 10 Mrt 2019 18:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Mrt 2019 18:43

Re: Storm

Bizar dat er zulke enorme verschillen zijn in Nederland. Hier al de hele dag beste regenbuien, maar geen harde wind meer maar ook geen sneeuw
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem271

Bericht 10 Mrt 2019 19:30

Re: Storm

Zo jeetje!
<<

Anoniem271

Bericht 10 Mrt 2019 19:32

Re: Storm

Ava schreef:
Ise schreef:Ja redelijk dicht bij Den Bosch. Moesten er ook even uit voor een boodschap, voor in de straat waaide ook een tuinstoel langs. Echt bizar.


Dan wonen we waarschijnlijk dicht bij elkaar. Ik vind het toch echt bizar dat een harde wind gewoon een zware glasplaat uit een tafel kan wippen. Dan heb je nog geluk gehad dat je er niet bij in de buurt stond. Maar het ging ook soms echt flink te keer. Gelukkig is het nu gezakt en kan ik straks met een gerust gevoel te weg op.

Blutsj heel sneu voor die mensen van dat huis. Het zal je maar overkomen.


Ja ik zei ook nog tegen mijn vriend; ‘ja hoor, dat komt echt niet door de wind!’ Wel dus.

Het is nu inderdaad minder, maar waait nog behoorlijk. Succes met rijden zo!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 10 Mrt 2019 20:22

Re: Storm

Hier in de straat een boom uit de grond gerukt. Lag een klein stukje in de voortuin van mijn moeder en een groot stuk in de tuin van haar buurman. Ik woon een paar huizen verder maar mijn auto stond bij die boom geparkeerd. Gelukkig is hij heel gunstig gevallen, mijn auto is niet geraakt en mijn moeder en haar buurman hebben geen schade aan het huis. Als hij een beetje een andere kant op was gevallen dan had het beeld er anders uit kunnen zien.

Gelukkig valt het hier dus mee. Maar heb ook al een bericht voorbij zien komen dat een plaats verderop een boom op een rijdende auto is gevallen. Gelukkig geen doden maar wel een gewonde. Vallende bomen kunnen echt zo link zijn.. Sowieso die storm, als je ziet wat er allemaal kan gebeuren, ben altijd blij als het weer voorbij is.
<<

Anoniem279

Bericht 10 Mrt 2019 20:28

Re: Storm

Nu onweer, regen en harde wind. En ik hoorde dat er in het noorden sneeuw was. Vreemd weer vandaag.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Mrt 2019 20:33

Re: Storm

Jeetje, wat een storm bij sommige van jullie! Hier in het noorden dus helemaal geen last van gehad. Alleen veel regen en natte sneeuw.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 10 Mrt 2019 20:45

Re: Storm

Flo schreef:Nu onweer, regen en harde wind. En ik hoorde dat er in het noorden sneeuw was. Vreemd weer vandaag.


Hier nu ook veel regen erbij inderdaad. Wat een weer vandaag.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mrt 2019 21:32

Re: Storm

Hier sneeuwde het de hele middag dikke vlokken natte sneeuw. Weinig last van wind gehad.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 11 Mrt 2019 08:14

Re: Storm

Hier gelukkig weinig schade zeker im vergelijking met de foto’s die ik hier zie en de beelden van het journaal. Je zou maar je huis kwijtraken....
Carpe Diem
<<

Kira

Bericht 11 Mrt 2019 08:25

Re: Storm

Blutsj schreef:Hier worden complete bomen uit de grond gerukt. Hier in de buurt is een complete boom omgevallen tegen een huis. Huis is onbewoonbaar. Echt afschuwelijk.
Wij hebben zelf, op behoorlijk zooi achterom na, geen schade. Maar ik had soms het idee dat de lichtkoepels en zo uit zouden vliegen.

Afbeelding



Dit is bij een vriendin in de straat en wij waren daar op visite. Toen ik naar huis reed, moesten we erlangs. Het ziet inhet echt nog heftiger uit. Echt heel erg voor die mensen, gelukkig waren ze niet thuis.
<<

Brooke

Bericht 11 Mrt 2019 11:05

Re: Storm

Ja hier ging het ook echt heftig tekeer. Hier vlakbij is ook een fietser onder een boom terechtgekomen. Slachtoffer was er slecht aan toe. Vind het maar link, wij wonen in een boomrijke omgeving, ons huis grenst aan een park en pal voor ons huis staat ook enorme kolossale boom (niet in onze tuin.) en achter onze tuin in het park nog veel meer grote bomen. Vind het wel fijn die bomen en park lekker dichtbij en normaal gesproken, maar met die heftige wind knijp ik hem dan wel zo nu en dan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers