Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2019 11:34

Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Vandaag op 3 van 19.50 - 0.30. Ik ben erg benieuwd, maar vind dit veels te lang. Waarom zenden ze het niet in delen uit?
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2019 11:53

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik ben wel van plan te kijken ja, heb het vast opgenomen. Dan kan ik het zelf in delen kijken.

Gerard Ekdom had het er vanmorgen en eerder ook over op de radio, hij gelooft de mensen in de docu geloof ik niet zo, gewaagde uitspraak wel. Hij zegt check de rest er om heen, zoek # over dit onderwerp op en baseer daar je mening dan op. Ga ik wel doen.

Ben benieuwd.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2019 11:59

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Hun geloofwaardigheid is natuurlijk naar het 0 punt gedaald omdat ze eerder hebben ontkent. Dan kan het misschien wel waar zijn, maar geloofwaardig is het niet meer.

Als je alle echte feiten op een rij ziet, zou in principe iedereen daar dezelfde conclusie uit trekken als Gerard Ekdom.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2019 12:05

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Cotton schreef:Hun geloofwaardigheid is natuurlijk naar het 0 punt gedaald omdat ze eerder hebben ontkent. Dan kan het misschien wel waar zijn, maar geloofwaardig is het niet meer.

Als je alle echte feiten op een rij ziet, zou in principe iedereen daar dezelfde conclusie uit trekken als Gerard Ekdom.

Ja, weet ik nog niet. Moet eerst de docu nog kijken, wie weet komen ze wel heel geloofwaardig over en hebben ze ook een plausibele verklaring waarom ze het eerder ontkenden.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 08 Mrt 2019 12:14

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Iemand beschuldigen die zich niet meer kan verdedigen vind ik een lastig verhaal.
Laatst gewijzigd door Skyler op 08 Mrt 2019 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem270

Bericht 08 Mrt 2019 13:04

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik ben het met Skyler eens. Ik denk niet dat ik ga kijken.
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 08 Mrt 2019 13:50

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ergens ben ik wel nieuwsgierig maar ik vind het idd ook lastig dat ze dit verhaal naar buiten brengen terwijl hij er niet meer is. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken
<<

Kira

Bericht 08 Mrt 2019 13:54

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik neem hem op en kijk hem misschien terug. Hij kan zich niet meer verdedigen en ik vind het ook erg voor zijn kinderen dat die hiermee geconfronteerd blijven worden jaren na zijn dood.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Mrt 2019 14:00

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik neem het op en kijk het later terug.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2019 14:03

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik weet niet hoe het gaat met opnemen en of wij dat uberhaupt kunnen dus moet het mijn man vragen. Heb nl geen zin om 4 uur lang achter elkaar te kijken, want dan raak ik vermoeid.
Denk dat het gauw te downloaden is dus dat is net zo handig.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2019 20:32

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Kijken jullie?
Ik hoor er zo’n irritante Siri-achtige voice-over doorheen. Jullie ook?
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 08 Mrt 2019 20:41

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik ben hem aan het opnemen.
Carpe Diem
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2019 20:43

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Het ligt aan m’n instellingen vertelt internet me. Even zoeken hoe ik dat uit kan zetten bij iets dat al is opgenomen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mrt 2019 20:51

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Heb nog geen seconde ervan gezien. Ik ga zo Floribama op MTV kijken heb ik onlangs ontdekt en vind ik erg leuk. De docu kan mijn man vast downloaden.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 08 Mrt 2019 20:53

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ooit is er ook een boek uitgebracht over het vermeende seksueel misbruik door Michael Jackson, deze heb ik toen gelezen. Geschreven door een andere jongen dan van deze tweee van de documentaire. Was nog van voor zijn dood. Toen ben ik echt gaan twijfelen. Ik heb hem nog wel ergens liggen, zal het eens opzoeken.

Ik snap heel goed dat ze het hebben ontkent, je wordt door iedereen aangekeken hierop want Michael lijkt wel een soort van mythische cult status te hebben waar niks over gezegd mag worden. Hoe vaak zie je niet blame the victim gebeuren en al helemaal bij een slachtoffer van deze man die als the king of pop wordt gezien. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om naar buiten te komen met je verhaal.

Ik zit het nu te kijken en vind het geloofwaardig overkomen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Mrt 2019 21:19

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik wilde Reizen Waes kijken, maar blijkbaar is dit er dus op..
Staat nu op op de achtergrond, niet echt aan het kijken. Wat ik meekrijg vind ik echt verbazingwekkend. Vooral ook hoe de ouders er mee omgingen. Hoezo laat je je kind van 7 een week alleen met iemand die je pas 2, 3 dagen kent? Dat snap ik echt niet. Los van of wat ze vertellen waar is of niet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem269

Bericht 08 Mrt 2019 21:21

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik kijk het nu en ik ben er serieus misselijk van.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 08 Mrt 2019 23:16

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik heb het eerste deel nu gezien, ik weet niet zo goed wat ik geloof..
<<

Kira

Bericht 08 Mrt 2019 23:44

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik ben nu aan het kijken. Ik voel de magie van Michael Jackson gewoon nog steeds, en ik vind die moeder niet geloofwaardig. Zoals ik het nu zien genoot ze zelf van alles wat ze samen met Michael deden. Maar goed, zo lang ben ik nog niet aan het kijken.
<<

Anoniem269

Bericht 09 Mrt 2019 00:11

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik heb het met moeite afgekeken en ik kijk nu toch wel met andere ogen naar MJ. Ik geloof wel dat het waar is. Maargoed daar zullen we nooit achter komen denk ik. Desondanks zie ik zijn goede muziek carrière er wel los van. Het is niet dat ik nu een ander gevoel krijg bij een nummer van hem. Het blijft goede muziek en hij was een geweldige artiest.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2019 00:18

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Heel af en toe heb ik gezapt, maar ja daar heb ik ook niks aan. Het is te lang en te vermoeiend om in 1 te kijken. Ik kijk het wel terug en doe dat dan in 2, 3 of 4 dgn iig niet in 1.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Mrt 2019 10:07

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ava schreef:Ik heb het met moeite afgekeken en ik kijk nu toch wel met andere ogen naar MJ. Ik geloof wel dat het waar is. Maargoed daar zullen we nooit achter komen denk ik. Desondanks zie ik zijn goede muziek carrière er wel los van. Het is niet dat ik nu een ander gevoel krijg bij een nummer van hem. Het blijft goede muziek en hij was een geweldige artiest.

Ik moet het nog afkijken dus ik weet nog niet wat ik denk of voel.
Maar ik kan de muziek absoluut niet los zien van de persoon. Zo luister ik ook nooit meer naar R. Kelly, ik zet zijn muziek af als het voorbij komt. En vond z‘n muziek altijd geweldig.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 09 Mrt 2019 11:24

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Carrie schreef:Maar ik kan de muziek absoluut niet los zien van de persoon. Zo luister ik ook nooit meer naar R. Kelly, ik zet zijn muziek af als het voorbij komt. En vond z‘n muziek altijd geweldig.


De zanger van een band die ik heel goed vond bleek een kinderverkrachter te zijn. Ik heb nadat het nieuws naar buiten is gekomen die muziek nooit meer opgezet. Kan het absoluut ook niet los zien.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 09 Mrt 2019 14:58

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Meg schreef:
Carrie schreef:Maar ik kan de muziek absoluut niet los zien van de persoon. Zo luister ik ook nooit meer naar R. Kelly, ik zet zijn muziek af als het voorbij komt. En vond z‘n muziek altijd geweldig.


De zanger van een band die ik heel goed vond bleek een kinderverkrachter te zijn. Ik heb nadat het nieuws naar buiten is gekomen die muziek nooit meer opgezet. Kan het absoluut ook niet los zien.


Lost prophets? Die bleek zijn fans te groomen om hun kinderen te kunnen misbruiken.

Ik geloof hun verhaal, maar omdat het MJ is en de mythe en lof die om hem heen hangt, worden deze jongens als geldwolven neergezet. Ik vind het echt enorm moedig van ze, ze blijven de rest van hun leven verbonden aan dit misbruikschandaal en deze documentaire. Dan moet je wel heel moedig zijn om dit te durven vertellen terwijl de hele wereld meekijkt waaronder hun dierbaren, collega's, vrienden etc. Iedereen weet dat jij als kind bent misbruikt. Dat is niet niks om in het openbaar te vertellen.
Laatst gewijzigd door Fantine op 09 Mrt 2019 17:05, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Mrt 2019 15:53

Re: Wie gaat de Michael Jackson docu kijken?

Ik heb de hele docu gezien en ik geloof ze ook. Ik denk gewoon echt niet dat ze het verzinnen voor geld, want daarvoor staat er teveel op het spel. Ze wisten ook dat ze waarschijnlijk een hoop shit over zich heen zouden krijgen. Over zichzelf en over hun gezin en familie. Ik vind het ook moedig en ook plausibel dat ze eerder wel zouden hebben gelogen. Dat heeft ook invloed op carrières.

Wel hefig hoor, hun verhalen! Poeh.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers