Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verdien je genoeg...

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 27 Feb 2019 15:09

Re: Verdien je genoeg...

Ik ben alleenstaand en werk 22 uur. Ik heb een goed salaris, maar werk natuurlijk maar 22 uur. Toch kan ik echt meer dan prima rondkomen en heb ik het echt wel goed. Ik zou alleen wat minder moeten kopen, hahaha.
Ik heb het wel eens beter gehad qua geld, maar nu ben ik zo gelukkig. Dat is me heel erg veel waard. :)

Sowieso als alleenstaande ouder hier in Nederland hoeft je het echt niet slecht te hebben met al die toeslagen.
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 28 Feb 2019 13:07

Re: Verdien je genoeg...

Ik verdien nu net aan genoeg om rond te komen. Ik werk nu op papier ook maar 20 uur, maar vanwege mijn diensten werk ik vaak wel 4 dagen in de week. Het is daarom wel een bewuste keuze om in deze baan niet meer te werken, juist om mijn eigen welzijn. Nu ik op zoek ben naar een nieuwe baan met regelmatige tijden, zoek ik wel naar banen van 32-36 uur en als dat lukt zal ik ook een stuk meer gaan verdienen. Dan zal ik ook eindelijk weer maandelijks kunnen sparen. Ipv dat ik spaar van mijn vakantiegeld/belastingteruggave/dertiende maand en dat voor onvoorziene uitgaven gebruik waardoor ik bijv al heel lang niet echt op vakantie ben geweest.
<<

Anoniem270

Bericht 28 Feb 2019 13:46

Re: Verdien je genoeg...

Ik ben ook alleenstaand en werk nu ongeveer 20 uur ik ga straks naar 32 uur. Kan nu net rondkomen maar ik haal regelmatig geld van mijn spaarrekening. Ik kijk er naar uit dat dat niet meer hoeft.
Nu moet ik wel zeggen dat ik best zuiniger kan leven.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers