Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Feb 2019 14:23

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Misoe schreef:Hij was al uit huis, (sinds maart-2018 al), hij betaalde kinderalimentatie, maar dat was het. Het bedrag aan kinderalimentatie was gebaseerd op mijn en zijn inkomen, maar ook toeslagen die ik eventueel zou kunnen krijgen. Doordat hij zich niet bij mij uitschreef, kon ik dat niet aanvragen.
Natuurlijk zet je hem niet op straat, maar eruit is eruit en ook incl. inschrijven op een ander adres. Daar had ik veel duidelijker over moeten zijn. Uiteindelijk heeft mijn ex zich pas half november op een ander adres ingeschreven.
Dat grapje duurde dus 8 maanden, 8 maanden geen toeslagen. Al met al een behoorlijk bedrag.


Jep, weg is inschrijven op een ander adres. We zoeken sowieso ook alleen huizen waarbij dat kan.
Kwam net een leuk appartement tegen. Stond er bij de beschrijving: Geschikt voor 1 persoon, voor een vrouw. Mannen komen niet in aanmerking.
Dan vraag ik me echt af wie de verhuurder dan is. Zie gelijk een of ander oud, eng mannetje voor me :P
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 21 Feb 2019 21:24

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Wij hebben toen ook nog 3 maanden samengewoond. Ik heb dat niet ervaren als een vervelende periode, juist omdat het uitgesproken was, was de druk eraf en konden we normaal met elkaar omgaan. We hebben toen ook alles onderling kunnen regelen (achteraf bekeken had ik er wel iemand -mediator oid- bij gewild maar dat is meer door dingen die nu, 4 jaar later, spelen. Maar wel slim om daar meteen al rekening mee te houden). We sliepen ook nog in hetzelfde bed,zijn zelfs nog samen op vakantie geweest, met zijn ouders erbij. Ik zou dat nu echt niet meer willen, maar toen vond ik dat geen probleem en was ook gewoon gezellig. Ik ben in die vakantie ook wel een paar keer alleen met onze zoon iets gaan doen. Overigens vond ik al binnen een maand een andere woonruimte, alleen kon ik daar dus pas enkele maanden later in. Ik denk dat de wetenschap dat ik wel gauw kon verhuizen ook wel voor rust -en dus daardoor ook een betere sfeer- zorgde. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toch ook wel opluchting voelde toen ik een eigen plekje had, 3 maanden nog samenwonen was oke maar het idee dat er een eind in zicht was, maakte het wel makkelijker. Langer was denk ik niet prettig geweest, verdergaan met je leven kan eigenlijk pas als je ieder een eigen plek hebt.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 21 Feb 2019 21:26

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Lejow schreef:
Jep, weg is inschrijven op een ander adres. We zoeken sowieso ook alleen huizen waarbij dat kan.
Kwam net een leuk appartement tegen. Stond er bij de beschrijving: Geschikt voor 1 persoon, voor een vrouw. Mannen komen niet in aanmerking.
Dan vraag ik me echt af wie de verhuurder dan is. Zie gelijk een of ander oud, eng mannetje voor me :P


Ik zou in zo'n geval wel gewoon reageren, nee heb je, ja kun je krijgen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Feb 2019 22:45

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Lookie, we gaan volgende week naar Disney. Vorig jaar augustus geboekt. Een vriendin van ons gaat ook mee.
Hij zou in eerste instantie gewoon nog mee gaan, maar besloot 3 weken geleden toch ineens van niet.
Ergens baal ik er van, ik had dit graag nog als laatste keer voor B willen doen.
Ergens denk ik: dikke vinger, dan niet. Ik ga in ieder geval plezier maken en genieten daar :yes: , ga jij maar lekker werken!

Ben wel blij met de mediator. Ze regelen echt alles. Met de hypotheek, met het opstellen van alles etc.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Feb 2019 15:46

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Hoi allemaal, mijn ex wil onze dochter dit weekend gaan voorstellen aan zijn nieuwe vriendin. Ik heb haar al een keer ontmoet en vond haar wel oké. Toch vind ik dit wel moeilijk het is onze dochter en ik ben haar moeder. Weet wel dat de nieuwe vriendin geen moeder van haar is maar toch. Ze gaat straks wel veel tijd met haar doorbrengen en dan vermoed ik ook dat ze zich gaat bezighouden met de opvoeding, we hebben wel in grote lijnen wat in ons ouderschapsplan gezet maar als ik bijvoorbeeld oppas op mijn neefjes dan corrigeer ik hun ook. Ik vind het wel lastig dat een nieuwe vrouw dit straks gaat doen. Het zijn nu denk ik eerst de twijfels ed en het maakt me vooral onzeker maar ik zit hier toch wat mee in mijn maag. Het is raar voor te stellen dat hun straks samen ook een gezin vormen en dat zij dingen doormaakt waar een andere vrouw bij is. Ik hoop vooral dat het gewoon goed klikt en dat mijn dochter haar leuk vindt, haar geluk staat boven aan. Ik heb er gewoon wat moeite mee ook omdat het als zo snel is. Ik weet dat ik mij er overeen moet zetten maar heeft iemand nog tips om dit weekend door te komen zonder er te veel mee bezig te zijn. Ben namelijk aardig een piekeraar....
Carpe Diem
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Feb 2019 18:38

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Ach jeetje BK, dat is inderdaad best een dingetje.
Zijn zij al lang samen? (sorry als je dat al eerder getypt hebt, mijn hoofd is echt een zeef).
Het is sowieso gek, want het plaatje waar jij eerst inzat, zit nu een andere vrouw in.

Ik denk dat je voor ogen moet houden, dat zij het beste voorheeft met je dochter.

Dat piekeren herken ik wel, mijn hoofd is echt goed in alle kanten opgaan :palm:
<<

Anoniem331

Bericht 22 Feb 2019 19:07

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Ik denk BK dat je het ook best van de andere kant mag bekijken. Mijn vriend heeft een zoontje, die zie ik al bijna anderhalf jaar om het weekend, en zij wenst mij nog altijd niet te ontmoeten. Prima, haar keuze, maar denk niet dat het de beste keuze voor het kind is.
En wat betreft dat opvoeden, dat kan ook alle kanten op hoor. Hier in mijn huis gelden mijn regels, dat valt volgens mij niet eens onder de noemer opvoeden. Dat ze bij hun thuis bijvoorbeeld aan tafel zitten te boeren is mij prima, maar hier hoeven ze het niet in hun hoofd te halen zeg maar. Dus denk dat je je daar voorlopig niet teveel zorgen om moet gaan maken. Eerst maar zien hoe het loopt.
Uiteindelijk ontkom je er toch niet aan, dus mijn advies is echt zet je beste beentje voor. Lastig? Waarschijnlijk wel, maar het maakt het voor iedereen zoveel makkelijker.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 22 Feb 2019 19:59

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

BK, wat lastig voor je, maar neem van mij aan dat het voor de nieuwe partner van je ex ook lastig is.
Als je voor een man met kinderen kiest, kies je vaak ook bewust voor de kinderen / kind en ook de ex die er bij betrokken is (althans als ik naar mijzelf kijk heb ik dat heel bewust gedaan).
Het zijn hele logische gevoelens die je voelt, denk dat geen ene moeder staat te juichen wanneer er een andere vrouw in het leven van je kind / kinderen komt en dat zij opeens een gezin vormen.
Vind wel dat je er verder lief over schrijft dus mooi dat je er voor open staat.
Probeer het weekend wat afleiding te zoeken.
Verder eens met wat popcorn zegt.
Hier wil de ex mij ook helaas niet ontmoeten, na zoveel jaar helaas nog steeds niet.
Zelf vind ik dat best wel jammer. Maar ze weet wel dat ik goed voor ze ben en ze mij lief vinden.
Maar echt het is voor de nieuwe vriendin ook lastig en die zal ook komende periode en nu met vragen en twijfels zitten.
(Doe ik het wel goed / stoot ik de moeder niet voor het hoofd / wat zal moeder hier van vinden etc etc)
Juli 2019
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Feb 2019 20:47

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Bedankt voor de reacties. Ik gun het hem ook zeker en verwacht en hoop zelf ook niet om altijd alleen te blijven. Voor nu vind ik het even prima single we zijn nu 6 maanden gescheiden (officieel iets korter maar wonen al 6 maanden niet meer onder 1 dak). Ze hebben nu naar mijn weten ongeveer 2 maanden een relatie. Ik ben wel blij dat ik haar eerst heb ontmoet op die manier heb ik ook een beeld van haar en gezien haar werkervaring (basisschool onderwijs) verwacht ik ook dat zij weet hoe zij met kinderen om moet gaan. Zelf zou ik na 2 maanden een eventuele partner niet al introduceren ik wil namelijk eerst 100% zeker weten dat alles goed is en eerst alles goed aftasten om te voorkomen dat er bijvoorbeeld 3 partners in haar leven komen waarbij ik bijvoorbeeld achteraf gezien ook na een maand of 4/5 wist dat het niet ging lopen. Ik ga morgen lekker met een vriendin winkelen in Groningen even mijn gedachten verzetten. Ik weet ook dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn maar het blijft toch lastig. Ik hoop dan ook van harte dat hun het gezellig hebben met zijn drieën dit weekend en dat de relatie stand houdt ik gun haar niet nog een relatiebreuk in haar leven. Ik had het zelf gewoon anders aangepakt misschien is dat het ook wel. En het is gewoon lastig om het plaatje en gezinnetje bij hun te zien maar dat zou hij denk ik ook wel hebben als ik een relatie zou hebben (dat lijkt me iig wel gezond). Ben maandag in ieder geval gerustgesteld als ik mijn dochter spreek en hoor dat ze het leuk heeft gehad dat staat voor mij altijd voor op!
Carpe Diem
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Feb 2019 20:49

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Radler schreef:BK, wat lastig voor je, maar neem van mij aan dat het voor de nieuwe partner van je ex ook lastig is.
Als je voor een man met kinderen kiest, kies je vaak ook bewust voor de kinderen / kind en ook de ex die er bij betrokken is (althans als ik naar mijzelf kijk heb ik dat heel bewust gedaan).
Het zijn hele logische gevoelens die je voelt, denk dat geen ene moeder staat te juichen wanneer er een andere vrouw in het leven van je kind / kinderen komt en dat zij opeens een gezin vormen.
Vind wel dat je er verder lief over schrijft dus mooi dat je er voor open staat.
Probeer het weekend wat afleiding te zoeken.
Verder eens met wat popcorn zegt.
Hier wil de ex mij ook helaas niet ontmoeten, na zoveel jaar helaas nog steeds niet.
Zelf vind ik dat best wel jammer. Maar ze weet wel dat ik goed voor ze ben en ze mij lief vinden.
Maar echt het is voor de nieuwe vriendin ook lastig en die zal ook komende periode en nu met vragen en twijfels zitten.
(Doe ik het wel goed / stoot ik de moeder niet voor het hoofd / wat zal moeder hier van vinden etc etc)


Ik kan mij niet voorstellen dat de moeder jou niet wil ontmoeten dat vind ik juist belangrijk. Het lijkt me voor jou in ieder geval ook heel erg moeilijk de kinderen praten wel over haar maar je hebt zelf geen eigen en objectief beeld kunnen voorstellen over haar.... ik hoop dat je haar alsnog snel mag en kan ontmoeten dat neemt bij jou ook een hoop zorgen weg denk ik
Carpe Diem
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 22 Feb 2019 20:52

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Ja absoluut. Voor ik de kinderen zou ontmoeten heb ik vriend gevraagd of hij haar wilde vragen of zij mij eerst wilde ontmoeten, maar helaas. Nu heel wat jaar verder en helaas nog steeds niet.
Ik hoop echt dat ze mij alsnog eens wil ontmoeten.
Voorheen praatte ze heel negatief over mij, stoken etc. Kinderen vonden mij vanaf begin af aan lief en eigenlijk nooit problemen gehad. Liep gelijk goed en laat alles van de kinderen af komen.
Gelukkig is ze nu verder wel relaxt, praat noet meer negatief over mij en vroeg zelfs pas aan vriend hoe ik mij voel in de zwangerschap.
Dus ik heb goede hoop dat ooit...
Vind het echt heel positief dat jij haar heb willen ontmoeten, ondanks alle (terechte) gevoelens

Vind het wel vrij snel inderdaad, maar ieder doet het op zijn / haar eigen tempo en manier.
Wij hebben eerst heel lang samen gedate aangezien ik in een heftige scheiding zat en hij nog niet zo lang uit elkaar was
Juli 2019
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 22 Feb 2019 22:07

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Bergkristal, het werd al gezegd maar ga wat leuks doen, afleiding werkt toch vaak wel goed. Goed dat je haar al hebt ontmoet. Mijn zoon heeft bij zijn vader al 3 verschillende vrouwen meegemaakt, en elke keer vond ik het weer spannend. Het moeilijke is dat je er zelf helemaal geen invloed op hebt, en dat je kind ongewild iemand krijgt ' opgedrongen' , tenminste, zo voelde het voor mij in het begin wel.
Maar ik moet toegeven: voor zover ik kan beoordelen (op eigen contact met de vrouwen, en ook afgaande op reactie en verhalen van zoon) zijn / waren ze allemaal lief voor hem en hebben / hadden het beste met hem voor. Dat is toch het allerbelangrijkste. Jij blijft de moeder, en in het beste geval krijgt je kind er gewoon een leuk persoon in zijn leven bij.

Ik snap trouwens echt niet dat de exen van jullie partners, Radler en Popcorn, jullie niet willen ontmoeten. Je wilt toch juist graag kennis maken met iemand die jouw kind regelmatig ziet?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Feb 2019 23:00

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

What’s on the internet stays on the internet, maar het hoeft niet makkelijk terug te vinden te zijn.

J heeft mijn vriend wel vrij snel gezien. De tweede date zeg maar, maar toen heeft hij er vrij weinig van meegekregen. J was toen 1,5 en had net die avond moeite met in slaap komen. Ik heb hem toen maar even mee naar beneden genomen wat vrij ongemakkelijk was. Na een half uurtje wilde hij toen wel slapen. De eerste echte ontmoeting ging ook niet echt handig. Maar het is tussen die twee helemaal goed gekomen.
Laatst gewijzigd door Minx op 23 Feb 2019 00:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 22 Feb 2019 23:39

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Dat bedoel ik Lookie. Dan wil je toch weten wie dat is? Ik snap dat oprecht niet.
Mijn vriend en mijn ex maken dan ook geregeld een praatje en je ziet aan de kinderen dat ze dat heel fijn vinden. En daar doe je het toch voor?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 22 Feb 2019 23:47

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Minx, mensen veranderen he en als ze goed voor J is.
Ondanks wat er allemaal is gebeurd.
Voor jouzelf maar zeker ook voor J is het toch ook fijner als er normaal contact is.
Je hoeft geen bff te zijn, maar gewoon. Kinderen hebben / kunnen daar echt wel last van hebben en voelen die loyaliteitsconflict.
Lees ook via een vriendin wel eens op die single mom groepen en schrik echt van de negativiteit van sommige over de nieuwe partners van ex... die kunnen het in veel ogen nooit goed doen.
Soms is het goed om verder te gaan en dingen los te laten
Juli 2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Feb 2019 00:09

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

.






Te persoonlijk over mijzelf.
Laatst gewijzigd door Minx op 23 Feb 2019 00:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 23 Feb 2019 00:18

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Hier zelf gescheiden, de vriendin van ex wilde mij nooit ontmoeten, ze verstopte zich in een andere kamer dan (waarschijnlijk door de slechte verhalen van ex over mij), maar ik heb gezegd dat ik dat wel wilde, om te zien wie er bij mijn kind was. Eerst kreeg ik daarop een brief, waarin je stond dat ze niet tussen mij en ex in wilde staan mbt dingen regelen. Dat vond ik stom, door haar was immers de relatie kapot. Uiteindelijk heb ik haar wel een x ontmoet. En later ook af en toe dat ze in de huiskamer zat en ik haar rug zag..
Dat is nu al even over, maar ik zou t wel weer 'raar' vinden als ex een nieuwe vriendin zou krijgen. Terwijl ik zelf heel gelukkig ben met mn eigen vriend!

Anderzijds ben ik voor ex van vriend 'die nieuwe vriendin'. Maar dat gaat goed. Dochter van hem ligt in t ziekenhuis en ik kan dan gewoon langskomen.
Wat een verschil tussen vriend en zijn ex, en ik met mn ex!! Maar ik denk dat daardoor ik t contact met zijn ex (zowel met vriend als mij) soms nog wel ongemakkelijk vind, maar vriend niet met haar
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Feb 2019 11:47

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Dat ze zich dan verstopte vind ik wel ver gaan, Elroya.

Radler, ja inderdaad, daar verbaas ik me ook over. Je hoeft echt niet vriendinnen te worden met de ex van jouw partnr, of juist de nieuwe vriendin van je ex. Maar proberen een beetje begrip voor elkaar te hebben, en gewoon vriendelijk tegen elkaar doen.. ik vind dat je dat gewoon voor je kind over moet hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Feb 2019 12:17

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Dat laatste ben ik met je eens. Je maakt het jezelf anders ook onnodig moeilijk lijkt me.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 24 Feb 2019 12:29

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Klopt.
Hoewel ik mij dat aan het begin echt wel heel goed voor kan stellen hoor.
Want zo’n nieuwe vriendin zal toch onbewust als een bedreiging voelen. En niemand kan de plek van een vader en moeder innemen, maar er zit toch altijd een soort van angst aan het begin.
En ook natuurlijk verdriet, want iemand neemt jouw oude plekje in.
Helaas kan je je gevoel niet zomaar even opzij zetten (zou soms wel verdomd makkelijk zijn trouwens)

Lejow, veel plezier deze week. Het zal dan anders gaan dan eigenlijk de planning was, maar hopelijk genieten jullie volop!
Juli 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Feb 2019 13:20

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Dat komt echt wel goed. Hij verkiest werken boven een weekje Disney. Nou ja prima, dikke doei. Ik ga gewoon en genieten daar is niet zo moeilijk :D
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 24 Feb 2019 18:55

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Verstoppen is wel heel erg zeg best triest vind ik het zelf...
Carpe Diem
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 24 Feb 2019 20:39

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Mijn dochter is zojuist thuis gekomen ze heeft gelukkig een leuk weekend gehad en vond de nieuwe vriendin van mijn ex wel aardig ze waren naar de dierentuin geweest dus vermoed dat ze dat leuker vond dan de nieuwe partner...het blijven kinderen ;) ;)....maar ik hoorde geen bijzonderheden en dat zie ik maar als een goed teken. Wel kwam ze mee mijn dochter terug brengen dat vond ik wel wat raar zeker voor de eerste keer of is dit normaal...?? Had het wel fijn gevonden om mijn ex alleen te spreken om er echt achter te komen hoe het dit weekend was gegaan.
Carpe Diem
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 24 Feb 2019 21:52

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

En heb je zelf ook een fijn weekend gehad?
Geen idee wat daar normaal in is of niet normaal.
Wij hebben altijd bewust gedaan dat ik er niet bij was als hij de kinderen bij hun moeder bracht.
Zeker aan het begin, later wel eens dat ik in de auto bleef zitten, maar meestal zet hij mij eerst even thuis af
Juli 2019
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 24 Feb 2019 22:11

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Radler schreef:En heb je zelf ook een fijn weekend gehad?
Geen idee wat daar normaal in is of niet normaal.
Wij hebben altijd bewust gedaan dat ik er niet bij was als hij de kinderen bij hun moeder bracht.
Zeker aan het begin, later wel eens dat ik in de auto bleef zitten, maar meestal zet hij mij eerst even thuis af


Ja dat wel was er wel mee bezig maar genoeg afleiding gehad. Zaterdag lekker naar Groningen geweest en vandaag naar mijn ouders. Volgende keer wil ik bewust een van de dagen volledig thuis zijn kijken hoe dat gaat.

Ik vond het nu gewoon raar voor de eerste keer als ze wat meer aan elkaar gewend zijn vind ik het niet raar maar vond het nu wel vroeg.
Carpe Diem
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers