Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 20 Feb 2019 18:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Mayolijn idd, want like kon ik niet vinden. Like staat niet op de site en is volgens mij voor de horeca.
Misschien dat het alleen bij wat grotere AH’s te krijgen is, haal de mijne altijd bij een AH XL, gewoon een kleine pot.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2019 19:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Lonely Goatherd schreef:
caribbeanlover schreef:Mayolijn idd, want like kon ik niet vinden. Like staat niet op de site en is volgens mij voor de horeca.
Misschien dat het alleen bij wat grotere AH’s te krijgen is, haal de mijne altijd bij een AH XL, gewoon een kleine pot.


Dat zal de reden zijn idd, maar heb het ze gevraagd waarom die niet op de site staat.
<<

Anoniem279

Bericht 20 Feb 2019 19:21

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:
Lonely Goatherd schreef:
caribbeanlover schreef:Mayolijn idd, want like kon ik niet vinden. Like staat niet op de site en is volgens mij voor de horeca.
Misschien dat het alleen bij wat grotere AH’s te krijgen is, haal de mijne altijd bij een AH XL, gewoon een kleine pot.


Dat zal de reden zijn idd, maar heb het ze gevraagd waarom die niet op de site staat.


https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -mayonaise
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2019 09:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:
caribbeanlover schreef:
Lonely Goatherd schreef:Misschien dat het alleen bij wat grotere AH’s te krijgen is, haal de mijne altijd bij een AH XL, gewoon een kleine pot.


Dat zal de reden zijn idd, maar heb het ze gevraagd waarom die niet op de site staat.


https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -mayonaise


Ik had niet goed gekeken, want die staat wel op de site. Ik zat te zoeken naar dezelfde pot als mayolijn, maar dan met het woord like erop. Vreemd dat mayolijn bij mayonaise staat, want het smaakt echt als frietsaus. De winkels bij ons hebben amper wat, maar ik ga nu beter kijken wie weet staat die er wel bij.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2019 10:00

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb nu Solevita siroop en vind het niet zo lekker, Had de foto van hier laten zien aan mijn man aangezien hij boodschappen ging doen. Hij zag het al een aanbieding en heeft er 2 gekocht beide bosvruchten omdat ik die smaak wilde. Van Slimpie heb ik dat ook, maar wat een verschil zeg de ene bosvruchten is de andere niet.
Solevita vind ik zo'n staal/metaalsmaak hebben nee ik eet dat niet ;). De geur ken ik en zo is het met deze siroop ook.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 21 Feb 2019 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2019 10:09

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... es-paprika

M'n man heeft deze groentenbroodjes (zowel paprika als spinazie) mee als tussendoortje, gevuld met wat komkommer, paprika en kwark saus. Soort pitabroodjes dus. Hij vond ze lekker, alleen zijn ze wel vrij droog dus ze scheuren wel echt enorm. Je kunt ze niet echt makkelijk vullen met iets dus echt ideaal is het niet. Als je er echt shoarma in zou willen doen zou 't krap worden.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2019 10:34

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Marin schreef:https://www.ah.nl/producten/product/wi451170/ah-groentebroodjes-paprika

M'n man heeft deze groentenbroodjes (zowel paprika als spinazie) mee als tussendoortje, gevuld met wat komkommer, paprika en kwark saus. Soort pitabroodjes dus. Hij vond ze lekker, alleen zijn ze wel vrij droog dus ze scheuren wel echt enorm. Je kunt ze niet echt makkelijk vullen met iets dus echt ideaal is het niet. Als je er echt shoarma in zou willen doen zou 't krap worden.


Hier had ik laatst over verteld, maar vind het door voor 2 als het er nou 4 waren. Nu jij zegt dat ze uit elkaar vallen hoef ik ze al helemaal niet meer en de smaak zal je door de vulling niet echt proeven.
Wij hadden gister shoarma, maar aten dat op witte bolletjes wat we veel lekkerder vinden. Ook wel eens in libaneesbrood gedaan, ook lekker. Pita's is een ramp beetje hetzelfde verhaal als jou broodjes.
<<

Anoniem279

Bericht 21 Feb 2019 10:38

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh die groentebroodjes zou ik eigenlijk nog wel eens willen proberen. Ik volg iemand op insta en die had er een soort tosti’s van gemaakt. Zou ze denk ik daarvoor gebruiken.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2019 10:41

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:Oh die groentebroodjes zou ik eigenlijk nog wel eens willen proberen. Ik volg iemand op insta en die had er een soort tosti’s van gemaakt. Zou ze denk ik daarvoor gebruiken.


Daarvoor zou ik ze niet gebruiken, want dan is het niet meer zo zacht zoals ze horen.
<<

Anoniem279

Bericht 21 Feb 2019 10:43

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Interesseert mij niet.

Maar even zonder gekheid, wie zegt hoe het ‘hoort’? Van gewone pita’s worden ook vaak zat tosti’s gemaakt. En als je een normale pita afbakt, zijn ze toch sowieso al niet echt zacht meer? Bij zacht denk ik aan versgebakken brood en witte bolletjes.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2019 10:45

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:Oh die groentebroodjes zou ik eigenlijk nog wel eens willen proberen. Ik volg iemand op insta en die had er een soort tosti’s van gemaakt. Zou ze denk ik daarvoor gebruiken.


Dat lijkt me best heel lekker inderdaad.

En ik vind echte pitabroodjes juist lekker als ze knapperig zijn. Dat worden deze niet echt vond ik.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Feb 2019 10:46

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Waarom kies je voor die groenten pita's? Omdat er minder koolhydraten in zitten? Zijn ze gezonder? Of gewoon omdat ze heel lekker zijn ( want in dat laatste geval wil ik ze graag proberen).

Ik ben geen grote calorieënteller, dus verbeter me vooral als ik het mis heb, maar er zitten toch even veel calorieën in als in twee bruine boterhammen ( een bruine boterham is ongeveer 76 calorieën dacht ik). En het ontloopt bijvoorbeeld de speltpita's maar nauwelijks qua calorieën.
Dus als ze super lekker zijn dan ben ik wel geneigd om ze een keer te proberen, maar anders zie ik de voordelen niet zo geloof ik en vind ik ze vooral best prijzig.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2019 10:53

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Voor mijn man met name voor de variatie. En omdat het nieuw is en me leuk leek om te proberen. Ik heb ze zelf niet geproefd dus weet niet of ze heel lekker zijn. Hij zei dat ze iig voor herhaling vatbaar zijn.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Feb 2019 11:49

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik ben benieuwd, zou je willen laten weten of het de moeite waard is qua als je ze geproefd hebt?
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Feb 2019 12:53

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja hoor hoewel de kans niet zo groot is dat ik ze zelf zou eten.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2019 14:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... agnebladen

Wie heeft deze al eens gehad? Lijkt me bijzonder.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 21 Feb 2019 19:09

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

minoessepoes schreef:Ik ben benieuwd, zou je willen laten weten of het de moeite waard is qua als je ze geproefd hebt?


Ik heb de bloemkoolvariant geprobeerd.
Was lekker, maar ik vond het niet bijzonder. En het at inderdaad vervelend, omdat m'n broodje gescheurd was.
Ik zal ze niet nog eens halen.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2019 09:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vind die Solevita siroop echt niet lekker moet er ook vrij veel in doen om al een beetje smaak te krijgen. Het is niet zoals met Karvan Cevitam dat je weinig nodig hebt dus best zonde en niet het geld waard aangezien die zo op is. Nee, Slimpie vind ik toch echt beter dus blijf daar bij.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Mrt 2019 20:39

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Afbeelding

Ik kreeg deze, in de paprika variant, gratis bij mijn bestelde boodschappen vanochtend. Ik vond ze echt heel erg lekker!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 02 Mrt 2019 20:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik had ze ook Azi, heel lekker zijn ze.

Mijn man vond ze "mwoa", zei hij. Maar vervolgens at hij de halve zak leeg :12:.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mrt 2019 19:32

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Meesterburger van Vivera (wat eerst als quarterpounder was aangeduid). Erg lekker en misschien wel lekkerder dan die van de vegetarische slager die overigens vrij zout is (was bij Kassa).
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Mrt 2019 11:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Hij zal vast niet nieuw zijn in het assortiment. Maar ik had afgelopen week deze op, en ik vond hem heerlijk!!

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2019 16:18

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Omdat ik een nieuw topic openen vind niet nodig vind bij deze de vraag alhoewel ik liever mijn mening had gegeven.

Wie heeft de vegetarische kipkorn al eens gegeten? Zo ja hoe was het? Nieuwe producten zijn hier amper te krijgen en ik ben zo benieuwd. Toen ik nog vlees at was ik er gek op!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mrt 2019 16:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Omdat ik een nieuw topic openen vind niet nodig vind bij deze de vraag alhoewel ik liever mijn mening had gegeven.

Wie heeft de vegetarische kipkorn al eens gegeten? Zo ja hoe was het? Nieuwe producten zijn hier amper te krijgen en ik ben zo benieuwd. Toen ik nog vlees at was ik er gek op!


Oh ja heerlijk, lekker met mayonaise! Ik wacht ook nog steeds op een lekkere vegetarische frikandel, dat mis ik wel.
Waar verkopen ze de vegetarische kipkorn? Wil die wel eens proberen!
<<

Anoniem273

Bericht 06 Mrt 2019 16:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Mora heeft ze net uitgebracht, toch? Nog niet geprobeerd maar als ik ze zie, ga ik ze zeker kopen. Ik heb nog nooit een ‘echte’ kipkorn gegeten, dus kan het niet vergelijken.

Carrie, hoe vind je de oven frikadel van Beckers? Ik vind die best goed te doen! Zeker die mini-hapjes van Beckers, voor in de oven/airfryer.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers