Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2019 12:08

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja precies uffe. Ik had er gewoon meer van verwacht. Was ook nog vergeten te vragen over of de voedingen goed zijn zo maar was ook geen kan meer het erna te vragen. Dan moest ik maar naar de jgz lijn ofzo is dat bellen. Dan kreeg ik een verpleegkundige. Volg mijn eigen gevoel wel dan. Volgens het pak zou hij nu zelfs 150+5 mogen maar dat is teveel nog denk ik. Soms laat hij wat staan en moet hem best een tijdje rechtop houden na de fles anders gaat ie hikken of mondjes terug geven.

Lekker dat ze pas om 8/9 uur kwamen!! Dan voel je je weer een beetje mens he. En koorts wat vervelend. Gelukkig niet ziek geworden. Zo sneu zo een kleintje.

Straks ook weer even lekker naar buiten. Even met mijn moeder naar de markt.

Van de week appte trouwens degene waarvan ik dacht dat die uiteindelijk niet op kraambezoek zouden komen haha. Zie je toch eigen verwachtingen dan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 14 Feb 2019 13:06

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik vond de afspraak op het cb ook tegen vallen. De arts was niet echt een vlotte meid. Ze legde N ook bloot voor zich neer constateerde dat ze nog wat geel zag en ging een lab formulier invullen. Dus ik maakte zo’n opmerking van ach meisje, heb je het koud? En toen bedacht ze zich idd dat het handig is om eerst de controlws te doen en dan de adminiatratie. Bij A eigenlijk altijd wel goede ervaringen gehad met hwt cb. Dit viel dus even tegen.

Oh jongens wat is het toch lekker weer! Ik ben net met de meisjes met de bakfiets op pad geweest. N heeft heerlijk erin geslapen en ben voor A bij ieder speeltuintje gestopt en we hebben fruit gehaald bij de plattelandswinkel. En ook nog een heerlijke bak met vanille ijs als traktatie voor valentijnsdag.

De nachten gaan bij ons ook iets beter. Ik heb N gisteravond om half 9 in bed kunnen leggen en ze kwam om 2 uur weer. Wel jammer dat ik haar vervolgens niet meer in bed kreeg. 2 keer viel ze bij mij in slaap en probeerde ik haar na 20 min terug te leggen maar als ze het matras raakt, gelijk weer wakker. Uiteindelijk de puckababy aan gedaan en heeft mijn man haar mee genomen naar het logeerbed op zolder. Kon ik nog even verder slapen zodat ik de tweede dag alleen met de meisjes goed door zou komen. Ze viel bij hem al wel snel in slaap en hij heeft haar toen naast zich gelegd.
Hoe gaat dat bij jullie? Leggen jullie de baby’s slapend weg of wakker?
Afbeelding
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2019 13:29

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nu ligt onze man nog niet op zijn eigen kamer in bedje. Maar bij ons op de kamer in een bedje of in de box. Soms valt hij bij me in slaap en dan leg ik hem slapend weg. Maar meestal wakker. Hij gaat dan gewoon liggen kijken of spartelen zo der te huilen. Hij is dan gewoon wakker zeg maar. Hij valt dan vanzelf in slaap. Soms wilt hij wel een tutje. Dan heeft hij of wat zuigbehoefte. Dan valt hij daarmee in slaap.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Feb 2019 20:29

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

uffe, heerlijk uitslapen!! nog van genieten, want als ze naar school gaan is het afgelopen met uitslapen ;)
Heeft L nu nog steeds last van koorts?

justmedaan, jammer dat de afspraak bij het cb niet aan je verwachtingen voldeed (weer iets met verwachtingen ;)). gelukkig doet het mannetje het goed! en als je iets wil vragen kun je dat ook doen aan je eigen vpk van de wijk

september, ook al een niet fijne afspraak gehad bij het cb. hopenlijk hebben jullie de volgende keer weer iemand anders. en anders kun je dat gewoon aangeven he.
y valt 9 van de 10 keer zelf in slaap, in de box of in bed. soms jammert ze even, of in de box heeft ze heel soms de speen nodig, maar over algemeen doet ze het zelf. soms slaapt ze ook echt niet in bed. en mocht ze op de arm in slaap (moeten) vallen dan wordt ze vaker wel wakker bij overleggen.

oh wat heerlijk weer! eerste keer sinds hele lange tijd dat ik 'zomaar' een blokje om ben gelopen. voelde me meteen een stuk relaxter! zo relaxt dat ik maar meteen de voortuin heb gedaan haha. kan ik wel gebruiken zo op het einde van mn verlof.

vandaag ook met Y naar het cb geweest. ondanks dat ze nog steeds haar flessen niet leegdrinkt (als ze 1x per 2 dagen voorbij de 120 drinkt is het soms veel. en om 22.30 is het vaak maar 90) was ze toch goed aangekomen. ze weegt nu 5660 gram! en 61 cm. alles op het gemiddelde lijntje. Verder was er eigenlijk niks bijzonders. zij vond de voorkeurshouding wel meevallen (zijn we de afgelopen maand ook wel alert op geweest). Nu hopen dat ze net zo weinig last heeft van de prikjes als de vorige keer

en even de laptop aangeslingerd voor een fotootje. weer een 'mijlpaal'. tijd gaat snel!!
Laatst gewijzigd door Elroya op 20 Feb 2019 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2019 22:03

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja die verwachtingen he!! Ja heb wel een vaste vpk maar moet ff zien of erin staat hoe ik die kan bereiken. En anders vertrouw ik gewoon op mijn gevoel denk ik. Dat zit vaak wel goed.
Jeetje wat een mooi meisje! Die haartjes!! Ze heeft een hartje in haar gezichtje met dr haargrens zo op dr voorhoofd.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Feb 2019 22:08

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Aaah Elroya, wat een liefje! Ze ziet er gezond uit, lekkere bolle wangen en een lekker kleurtje!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Feb 2019 22:18

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Jmd, idd gewoon vertrouwen op jezelf ;)
Oh ja, dat hartje zie ik nu ook hihi. En die haartjes vallen nu nog mee, met de geboorte was t nog meer (vooral voller)

Uffe, grappig, laatst zei iemand ook iets over bolle wangen, maar ik vind t niet zo wow/opvallend. Maar waarschijnlijk door haar broer haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Feb 2019 22:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Haha of het komt omdat L. een smal toetje heeft!
⁠♡♡♡
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2019 23:53

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nou ik zie die bolle appelwangetjes ook wel hoor. Staat dr goed. En inderdaad mooie kleur erop!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Feb 2019 08:30

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat stom dat je dan meteen moet bellen, hier kan dat altijd wel is mijn ervaring. Er komt zoveel op je af de eerste keer dat je ook niet zo goed meer weet wat te vragen. Hebben ze de voeding ook helemaal niet besproken dan? Lekker he naar buiten, heerlijk ik geniet ervan!

September dat klinkt als een heel fijn uitje. A. ook heel erg genoten zeker? Moet N. nu nog een keer bloedprikken?
Fijn dat de nachten beter gaan, las dat je hebt besloten om te stoppen met bv. Geen tips maar hoop dat je je niet schuldig voelt, je hebt er alles aan gedaan! Het moet wel te doen zijn, je hebt er nu nog een meisje bijlopen!

Elroya, ze ziet er ook goed uit. Blijkbaar groeit ze genoeg op wat ze pakt! Deed F. ook altijd.

Overdag moet ik L. vaak slapend wegleggen omdat ze zichzelf wakker vecht. 's Avonds na de laatste fles gaat ze altijd slapen met haar puckababy aan en haar slaapschaap van zazu naast haar. Eerder moest ik nog wel eens een aai over haar bol geven maar nu gaat het goed. Nu moet ik nog leren dat ik niet 3 kwartier ga liggen waken van "ze zal nog wel een keer huilen".

L. is niet echt ziek geworden maar wel echt heel erg verkouden. Ze piept en kraakt aan alle kanten. Net heeft ze ook maar een halve fles leeggedronken omdat het haar gewoon teveel moeite kost nu. Ik kijk de volgende fles even aan en anders overleg ik toch nog even met de huisarts omdat we het weekend ingaan. Ooh als ze niest maakt ze echt een heel schattig geluidje....soort van ooooohhhww :love:

Straks nacontrole bij de verloskundige. Zo gek vind ik dat, echt een afsluiting. Misschien wel voor altijd omdat we niet weten of we nog een derde kindje willen. Ik moet nu al bijna huilen haha!
Laatst gewijzigd door Uffe op 15 Feb 2019 08:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Feb 2019 08:32

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hier ook een van ons blije ei!
Laatst gewijzigd door Uffe op 18 Feb 2019 13:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Feb 2019 21:40

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Haha zeker een vrolijkerd, heerlijk!
Maar zo slankjes oogt de daar ook niet, gewoon een lekkere baby.
Hoe was der na controle?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 18 Feb 2019 10:51

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nacontrole was goed! Eigenlijk geen bijzonderheden. Bloeddruk is nu hoger dan tijdens de zwangerschap maar nog steeds aan de lage kant. Heb gelukkig geen last meer van flauwvallen enzo dus dat scheelt alles! Mijn man zei tegen de vk "wie weet tot ziens" Terwijl hij eerst stellig was dat het bij 2 bleef en ik nog wel een 3e zou willen dus wie weet!

Net op cb geweest. 4600 gram en 59,5 cm. Met haar gewicht op de -1 lijn en met haar lengte op de +1. Prikje heeft ze niet gehad omdat ze zo aan het snotteren is dus volgende week even terug. Verder gaat de verpleegkundige even de ontlasting bespreken, deze blijft zo dun bij L. echt elke keer moet ik haar verschonen omdat het door haar luier lekt. Het zou nu juist wat dikker moeten worden maar lijkt bijna dunner te worden.

Voorkeurshouding zag ze niets van en ze schatte mij in als een bekwame moeder die dat zelf wel kon beoordelen. In ieder geval geen afplattingen te zien aan het hoofdje

Tot zover het cb bezoek haha!

Hoe ging jullie eerste menstruatie? Ik dacht dat het begonnen was dus begonnen met de pil, stopt het na 1,5 dag weer. Slik de pil nu maar gewoon door en doe echt een stopweek maar wat een ellende meteen weer haha. Heb dat ding echt meer dan 2 jaar niet geslikt dus moet weer even in mn systeem komen. Anders is die 3e er straks misschien wel heeeeeel snel;) Nee eerst maar eens kijken of we het nog eens aandurven. Tussen F. en L. zoveel ellende gehad.
⁠♡♡♡
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 18 Feb 2019 19:02

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik heb inderdaad besloten om te stoppen. Eerste dagen was ik nog wat onzeker erover. Komt voorsl door de hormonen want ik vind dat ze ook heus groot worden op flesvoeding. Maar nu ik de keus heb gemaakt krijg ik er steeds meer vrede mee. Alleen moet ze per keer nog wel iets meer uit de fles gaan drinken want ik ben anders bang dat ze niet genoeg gaat krijgen. Maar moet haar ook even de kans geven om aan de fles te wennen. Ze heeft heel snel dat ze kokhalst als er een fles in de mond gaat.

Ze hoeft ip niet meer bloed te prikken. Ik vind ook niet dat ze nog erg geel ziet.
Slapen gaat wel steeds iets beter. Ze komt nu nog eenmaal per nacht. Maar slaapt wel in een puckababy en white noise aan.


Zielig Uffe dat ze zo verkouden is. Volgende week dus nog een keer terug voor de prikjes. Spannend! Ze is wel echt lang!

Ohh Elroya wat een lekkerding! Ze ziet er heel goed uit!!

Volgens mij word ik ook ongesteld. Had net roze met afvegen. Balen!

Ik had donderdag nacontrole bij de verloskundige en vrijdag bij de gynaecoloog. Gehad over anticonceptie. Ik vind het lastig. De kans dat het bij ons vanzelf lukt lijkt haast 0. Mijn man heeft een Tese gehad en we zijn in Gent behandeld omdat we in NL zo goed als uitbehandeld waren. Hormonen in mijn lijf lijkt me ook niet echt meer wat. Maarja, er is altijd een mogelijkheid dat zich een wonder verschiet. Gynaecoloog merkte wel terecht op, nu niet zo erg maar stel het gebeurt je over 10 jaar dan is het wellicht minder grappig. Daar zit wel wat in natuurlijk. Komende maanden maar eens nadenken wat ik wil.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Feb 2019 11:06

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Fijn uffe dat zowel de na controle als t cb goed waren.
Krijgt ze de johanneszetmeel voor t spugen, of voor de dunne ontlasting?

September, klinkt als een goede beslissing. Je hebt het nog een hele tijd volgehouden!! Hoe gaat t afbouwen/drinken uit de fles nu? Merk je ook al wat verschil in de nacht?

Ik ben nu 2x ongesteld geweest. Vriend zou zich laten helpen, maar hij onderneemt nog weinig actie haha. Stiekem vind hij dat toch spannend. Ik heb altikd gezegd geen hormonen meer te willen, maar nu begin ik te twijfelen, zodat de menstruatie wat meer uitgesteld kan worden;) om de 3,5/4 weken hoeft van mij njiet haha. Zouden deze week eens naar de huisarts gaan, maar ivm dochter van vriend die nog steeds in t ziekenhuis ligt heb ik dat nog niet gepland. Hopenlijk volgende week.

Verder doet Y t nog goed. Slaapt overdag iets minder maar ach. Drinkt nu vaker haar fles van 150 leeg, alsof ze naar t cb geluisterd heeft haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 20 Feb 2019 12:14

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

N kokhalst heel snel als er een fles in gaat dus dat maakt het nog even lastig af en toe want als ze eenmaal dat reflex heeft gehad dan pakt ze de fles dus niet. Ook vind ik dat ze minder tevreden oogt na een flesvoeding dan na een borstvoeding dus dat triggert bij mij de twijfel al vind ik zelf het afbouwen helemaal prima. Beleef er zelf geen plezier uit maar als ze dan zo tevreden van de borst komt vind ik dat toch wel even moeilijk.

De nachten gaan steeds beter. Vannacht ging echt top! Ze kwam om half 3. Ze viel aan de borst in slaap en heb haar zo weer in bed kunnen leggen. Ik stond er zelf van te kijken en was daardoor nog erg waakzaam na de voeding. Beetje jammer want heb dus zelf niet lekker geslapen. Ook kwam A om 5 uur. Beetje jammer haha. Maar N was vervolgens pas om 8 uur weer wakker.
Afbeelding
Afbeelding
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 20 Feb 2019 13:30

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

N dronk net 135 ml uit de fles!!! Jeej!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 20 Feb 2019 20:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Fijn september! Ook fijn dat de nachten beter gaan, jammer dat A. dan zo vroeg komt. Heel herkenbaar van de waakzame hoor, dat heeft denk ik iedereen bijna wel de eerste nacht die zo goed gaat! Ja ze is heel lang!

Elroya, wat is er met de dochter van je vriend? Fijn dat Y. het zo goed doet en ook lekker wat meer gaat drinken uit de fles. Ik heb even het boekje van F. erbij gepakt en die dronk pas met 15 weken flessen van 150+5! Als ze tevreden is met minder dan is het prima toch.
Haha mannen zijn toch minder stoer dan ze altijd roepen;)

De voeding van L. moeten we nu indikken vanwege de waterdunne ontlasting, kijken of het helpt. Het kan ook een teken zijn van een koemelkallergie dus dat houden we ook nog even goed in ons achterhoofd.

Vandaag zijn een een halve dag met haar op de SEH geweest, ze had gisteren weer koorts en dronk haar flessen niet zo goed, huisarts gebeld en die wilde haar toch even beoordelen. Hij vond niets maar vond het toch beter dat de kinderarts haar ook zou beoordelen. Ze heeft aan de monitor gelegen en ze hebben bloed afgenomen maar niet echt iets gevonden. Wel wat ontstekingswaarden in haar bloed gevonden maar die horen waarschijnlijk bij een virus. Koorts was inmiddels ook verdwenen dus mochten weer lekker naar huis. Mocht ze weer koorts krijgen moeten ze haar meteen beoordelen op de SEH. Ze is helemaal kapot van alles en ligt heel de tijd te slapen. Was eigenlijk al te moe om haar fles te drinken. Wij zijn zelf ook doodop trouwens! Wat een spanning als dat kleine meisje daar dan ligt.
⁠♡♡♡
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 21 Feb 2019 13:31

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Jeetje wat naar dat jullie helemaal naar de SEH moesten!
Fijn dat er niks ernstigs lijkt te zijn maar jullie zijn toch wel aan het klungelen. Hopelijk gaat het snel beter met L!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Feb 2019 13:37

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Lastig september als je t idee krijgt dat de flesvoeding minder goed gaat dan je zou willen, snap wel dat je dan even twijfelt. Hopenlijk is ze er snel aan gewend
Haha ja dat waakzame (vooral t waakzaam wakker liggen) is heel herkenbaar! Maar daar een je wel snel aan;)

Uffe, dochter van vriend heeft een blinde darmontsteking. Helaas geen 'gewone' acute, waardoor ze echt ziek is en het langzaam gaat. Echt zielig! Pas nu (Ze ligt er al vanaf zaterdag, en daarvoor speelde t ook al) zien we een positieve stijging. Maar een dip hoort er ook nog bij.
Ja, E dronk met 3 maanden ook pas de flessen van 150 op. Alleen E was toen ook wel stuk lichter dan Y, dus dat scheelt ook.
Wat schrikken! Gelukkig was er weinig te ontdekken en zijn jullie weer thuis, en blijft t goed gaan.

Oh, vanmiddag intake bij de opvang (die ik nu alleen moet doen omdat vriend de ex moest aflossen in t zkh). En volgende week gaat ze alweer wennen :nopompom: had nog graag wat rustige daagjes willen hebben zo op t einde can mn verlof
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Feb 2019 20:40

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja het was heel naar maar wel een geruststellende gedachte dat ze het zo serieus nemen. Ze is vandaag heel onrustig, veel huilen. De fles drinkt ze heel onrustig en daarna is het echt stampen. Na een half uur gaat ze echt heel hard huilen alsof ze pijn heeft. Ik twijfel nu echt weer of ik door moet gaan met indikken. Zo lastig.

Elroya, dat is inderdaad niet fijn! Ik heb het zelf ook gehad dus weet de pijn die ze gevoeld heeft. Duurt wel even voordat ze weer de oude zal zijn. Niet leuk inderdaad de laatste weken van je verlof! Onze gastouder vroeg vandaag ook wanner L. komt wennen :palm:

Hoe zwaar is Y. nu? Ik vind dat zo leuk om te vergelijken van onze twee meisjes. L. is iets lichter en wat langer dan F. toen was.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Feb 2019 17:19

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hoe gaat t vandaag met haar? Helaas geen ervaring met indijken ofzo, dus geen advies.
En wanneer gaat ze wennen? ;)

Ja, ze is echt heel ziek geweest! Echt niet normaal voor zo'n meisje, heel zielig. Langzaamaan gaat ze weer vooruit.

Y was vorige week 61 cm en 5660 gram. Beide precies op de middellijn. E was met 3 mnd 60 cm en 4930 gram (lichtgewichtje) en R was met 3 mnd 63 cm en 7080 gram :wtf: ik heb ze hier in alle soorten en maten haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 22 Feb 2019 18:53

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Weet ik nog niet helemaal haha, komende week vakantie dus dan maar even beslissen!

Grappig die verschillen Elroya! Is ze inmiddels al wel thuis?
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Feb 2019 21:02

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wanneer moest je ook alweer beginnen?

Net gehoord dat ze morgen naar huis mag!! Dan heeft ze er een week gelegen. Gisteren dachten we nog niet dat dat morgen zou mogen, dat was net de eerste iets betere dag.

Ja joh, E en R zijn echt 2 uitersten! Schelen nu ook maar 4 kilo en 2 kledingketen (maar wel ruim 4 jaar!!). Y gaat er gewoon tussen in zitten :)

Dit is nu de 2e avond dat Y zonder problemen in haar eigen bed ligt na 19 uur! Super fijn, hoewel ik haar ergens ook wel mis nu (vriend is vanavond wel gaan werken dus alleen op de bank)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 23 Feb 2019 05:58

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

15 maart dus dat is al snel!

Fijn dat ze lekker naar huis mag, ze zal nog wel op moeten knappen maar dat kan dan lekker thuis!

Haha wow.E. is echt een fijn meisje dan denk ik, grappig toch om te zien hoe ieder kind een eigen lijntje heeft.

Hier weer gestopt met indikken, mijn moeder zag haar en die vond ook dat ze echt pijn had. Volgende pagina week maar even overleggen want zit nu al beneden omdat ik haar in bad moest doen na een poepluier.
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers