Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Anoniem294

Bericht 17 Feb 2019 09:19

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De 0% suiker siroop van Lidl en ik ben blij verrast! Als zoetstof alleen steviolglycosiden.

Ik heb normaal altijd Cool Bear siroop in huis omdat dat de enige was waar geen andere zoetstoffen dan stevia in zit sinds Karvan Cevitam de 0% suiker heeft aangepast van alleen stevia naar stevia icm een andere zoetstof.

Mijn kinderen vinden Cool Bear alleen niet zo lekker dus dronken 1 a 2 bekers gewone limo per dag. Maar deze vinden ze allemaal lekker en ik vind er ook wel veel meer smaak aan zitten dan Cool Bear en ook maar 1,99 per fles. In bosvruchten en aardbei-framboos.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Feb 2019 09:30

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja die is lekker he! Ik vind die van Karvan Cevitam ook niet lekker door de stevia.

Van Raak is de zero variant, en dan de multivruchten ook wel lekker.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Feb 2019 09:36

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Dan ga ik die van de Lidl ook eens proberen! Heb nu die van Karvan Cevitam, die vinden mijn kinderen prima, maar ik vind hem echt vies, haha!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 17 Feb 2019 10:36

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss schreef:Afbeelding

Heb deze geprobeerd, ik vond 'm lekker!


Oooh! Die wil ik!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Feb 2019 16:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Coco schreef:De 0% suiker siroop van Lidl en ik ben blij verrast! Als zoetstof alleen steviolglycosiden.

Ik heb normaal altijd Cool Bear siroop in huis omdat dat de enige was waar geen andere zoetstoffen dan stevia in zit sinds Karvan Cevitam de 0% suiker heeft aangepast van alleen stevia naar stevia icm een andere zoetstof.

Mijn kinderen vinden Cool Bear alleen niet zo lekker dus dronken 1 a 2 bekers gewone limo per dag. Maar deze vinden ze allemaal lekker en ik vind er ook wel veel meer smaak aan zitten dan Cool Bear en ook maar 1,99 per fles. In bosvruchten en aardbei-framboos.


Hoe heet die van de Lidl? Ik heb altijd Slimpie misschien iets voor jou en je kids?
<<

Anoniem279

Bericht 17 Feb 2019 16:41

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

In Slimpie zitten zoetstoffen die je liever niet aan een kind wilt geven.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Feb 2019 17:44

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:In Slimpie zitten zoetstoffen die je liever niet aan een kind wilt geven.


Zijn dat andere zoetstoffen dan in andere 0% limonade?
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Feb 2019 17:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:In Slimpie zitten zoetstoffen die je liever niet aan een kind wilt geven.


Al die zogenaamde suikervrije sappen ed zijn eigenlijk onzin dus zo kan je aan de gang blijven.
<<

Anoniem279

Bericht 17 Feb 2019 18:04

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Sawadee schreef:
Flo schreef:In Slimpie zitten zoetstoffen die je liever niet aan een kind wilt geven.


Zijn dat andere zoetstoffen dan in andere 0% limonade?


Weet ik niet. In slimpie zitten kn elk geval sowieso zoetstoffen als aspartaam en dergelijke. In de limonade waar Coco het over heeft zit blijkbaar alleen stevia. Al zag ik laatst ook alweer iets voorbij komen dat stevia ook alweer afgeraden wordt.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Feb 2019 18:28

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:
Sawadee schreef:
Flo schreef:In Slimpie zitten zoetstoffen die je liever niet aan een kind wilt geven.


Zijn dat andere zoetstoffen dan in andere 0% limonade?


Weet ik niet. In slimpie zitten kn elk geval sowieso zoetstoffen als aspartaam en dergelijke. In de limonade waar Coco het over heeft zit blijkbaar alleen stevia. Al zag ik laatst ook alweer iets voorbij komen dat stevia ook alweer afgeraden wordt.


Hoe heet die dan?
<<

Anoniem279

Bericht 17 Feb 2019 18:29

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Zie het bericht van Coco.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 17 Feb 2019 20:02

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bedankt voor de tip Coco, wij hebben normaal ook Slimpie, maar deze ga ik van de week proeven.
Hebben ze dit vast in het assortiment of tijdelijk?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Feb 2019 20:36

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Vast volgens mij!
Ze hebben 2 smaken geloof ik.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 17 Feb 2019 20:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Sawadee schreef:Vast volgens mij!
Ze hebben 2 smaken geloof ik.

Beter, fijn! Dank voor je snelle antwoord.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Feb 2019 21:55

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Flo schreef:Zie het bericht van Coco.


Dat zie ik, maar heb ik weinig aan aangezien het geen naam heeft.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 17 Feb 2019 22:06

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik denk solevita?
Juli 2019
<<

Anoniem294

Bericht 17 Feb 2019 22:32

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Ik denk solevita?


Yes!

Ik zag ze van de week staan (maar omdat ik normaal CoolBear haal kom ik eigenlijk ook maar heel zelden langs het limonadeschap). Kan er op internet niet veel over vinden nog verder maar volgens mij zijn ze eind 2018 in het assortiment gekomen. Als ze goed verkopen zullen ze vast blijven. Dus zeg het voort :thumbup:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Feb 2019 23:20

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Dit zijn ze:
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Feb 2019 09:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ga morgen eens kijken,maar vraag me af het zoveel beter is dan Slimpie ed.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Feb 2019 17:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Coco schreef:De 0% suiker siroop van Lidl en ik ben blij verrast! Als zoetstof alleen steviolglycosiden.

Ik heb normaal altijd Cool Bear siroop in huis omdat dat de enige was waar geen andere zoetstoffen dan stevia in zit sinds Karvan Cevitam de 0% suiker heeft aangepast van alleen stevia naar stevia icm een andere zoetstof.

Mijn kinderen vinden Cool Bear alleen niet zo lekker dus dronken 1 a 2 bekers gewone limo per dag. Maar deze vinden ze allemaal lekker en ik vind er ook wel veel meer smaak aan zitten dan Cool Bear en ook maar 1,99 per fles. In bosvruchten en aardbei-framboos.


Ik heb het nu ook in huis komt goed uit, want Slimpie is bijna op. Ben benieuwd of die net zo lekker is!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 19 Feb 2019 18:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vind hem lekkerder, maar vind zelf aan Slimpie een beetje een vreemde smaak zitten. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, beetje chemisch

Benieuwd hoe jij deze vind
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Feb 2019 19:11

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Ik vind hem lekkerder, maar vind zelf aan Slimpie een beetje een vreemde smaak zitten. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, beetje chemisch

Benieuwd hoe jij deze vind


Bij welke smaak van Slimpie vind je dat of allemaal?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Feb 2019 19:18

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Daarnet de vega zoete aardappel moussaka van Lidl was erg lekker zat zelfs een beetje pit in. Was alleen zo dom om niet te kijken hoeveel erin zat toen ik het kocht nl 350 gr maar. Was te weinig voor ons samen. Ga dinsdag even kijken of ze het nog hebben, want wil het nog wel eens eten. Het was niet echt moussaka omdat het geen laagjes waren, maar ja je krijgt toch niet een laag heel je waffel in.

Vandaag voor het eerst veganmayonaise van Remie gegeten was erg lekker. Raar dat het mayo heet, want het smaakt toch echt naar fritessaus ik houd daar ook van dus geeft niet.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Feb 2019 21:55

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Vandaag voor het eerst veganmayonaise van Remie gegeten was erg lekker. Raar dat het mayo heet, want het smaakt toch echt naar fritessaus ik houd daar ook van dus geeft niet.
Bedoel je Mayolijn? Die smaakt inderdaad naar frietsaus. Er bestaat ook Like! Mayo van Remia (verkrijgbaar bij AH) en die smaakt echt als ‘gewone’ mayonaise.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2019 09:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Lonely Goatherd schreef:
caribbeanlover schreef:Vandaag voor het eerst veganmayonaise van Remie gegeten was erg lekker. Raar dat het mayo heet, want het smaakt toch echt naar fritessaus ik houd daar ook van dus geeft niet.
Bedoel je Mayolijn? Die smaakt inderdaad naar frietsaus. Er bestaat ook Like! Mayo van Remia (verkrijgbaar bij AH) en die smaakt echt als ‘gewone’ mayonaise.


Mayolijn idd, want like kon ik niet vinden. Like staat niet op de site en is volgens mij voor de horeca.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers