Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week!

<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 18 Feb 2019 13:35

Re: Nieuwe week!

Vandaag: Ik heb net de keuken gepoetst en vanmiddag ga ik met de kids in de voortuin aan de gang, lekker in de zon.
Dinsdag: In huis wat rommelen en sporten en 's avonds vergadering van de ouderraad.
Woensdag: De kamer even grondig aanpakken en 's middags met mijn dochter haar traktatie maken.
Donderdag: Eerst op school blijven omdat dochter jarig is en mag trakteren, daarna weer sporten.
Vrijdag: De weekboodschappen en de verjaardagsboodschappen doen en verder lekker weinig.

Ondanks dat ik niet werk heb ik toch genoeg te doen om mijn dag door te komen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Feb 2019 21:52

Re: Nieuwe week!

Maandag - gewerkt en nu hang ik lekker op de bank
Dinsdag - overdag thuis met zoontje, even kijken hoe het loopt maar als het zo'n mooi weer blijft wil ik wel even gaan wandelen, eind van de middag met hem naar de kinderarts, en 's avonds naar ballet
Woensdag - werken en naar ballet
Donderdag - werken en als ik vroeg klaar ben misschien aansluitend nog wel even boodschappen doen voor ik zoontje ophaal, anders misschien in de avond als ik dan nog zin heb
Vrijdag - thuis met zoontje, ik denk wat huishouden, 's avonds gaat mijn man met vrienden naar voetbal en ik ga lekker op de bank hangen
Zaterdag - de rest van het huishouden, en 's avonds tapas eten met vriendinnen
Zondag - widm terugkijken en verder geen plannen
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Feb 2019 21:54

Re: Nieuwe week!

Maandag: Gewerkt
Dinsdag: Werken
Woensdag: Vrij: even op bezoek bij broer, en 's middags wat leuks doen met mijn moeder, zussen en onze kinderen
Donderdag: Vrij, geen plannen
Vrijdag: werken
Zaterdag: 2x op verjaardagsvisite
Zondag: geen plannen
<<

Anoniem262

Bericht 19 Feb 2019 21:58

Re: Nieuwe week!

Maandag: Afspraak in oude woonplaats en medicijnen halen. 'S avonds afspraak met twee bestuursleden van het vrijwilligerswerk van mijn man i.v.m. zijn eigen vrijwilligerswerk.
Dinsdag: Rustige dag.
Woensdag: Naar de Huishoudbeurs met mijn moeder.
Donderdag: Afspraak rond Utrecht en daarna naar de dochter van mijn man.
Vrijdag: Naar de revalidatiekliniek voor de pijnpoli.
Zaterdag: We krijgen visite. Ik ken ze niet, maar mijn man des te beter. We zullen zien.
Zondag: Een dagje niets.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Feb 2019 22:28

Re: Nieuwe week!

Wie weet tot morgen Fedora!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 20 Feb 2019 08:21

Re: Nieuwe week!

Ik heb geen bijzondere week.

Maandag heb ik gewerkt van 8.30 tot 20u. Daarna bij mijn ouders gegeten en mijn zoon gehaald.
Gisteren was ik supermoe, dus na mijn werk tot 13u heb ik thuis wel wat gedaan maar voornamelijk even op de bank onder een dekentje gelegen. Naar de muziekschool geweest met zoon, en een pizza gehaald :)
Straks ga ik werken tot 12.30 en ik wil met zoon even de stad in. Shoppen en een frietje eten, zoon gaat sporten vanavond en dan ga ik repeteren.
Morgen werk ik tot 13u en daarna heb ik nog niet echt plannen. Beetje in het huishouden doen en koken.
Vrijdag werken tot 13 en in de avond geef ik repetitie, daarna Flikken Maastricht kijken.
Zaterdag heb ik vrij, en nog geen plannen geloof ik. Zondag repetitie en verder ook nog niks gepland.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Feb 2019 23:59

Re: Nieuwe week!

Ik heb vakantie. Maar vind het alsnog best vermoeiend. M’n man werkt veel, steeds van heel vroeg tot vrij laat.

Ma: hele dag met m’n zoons. Geitenboerderij gedaan, smiddags gewandeld. Savonds had ik m’n eerste zwemles (borstcrawl)
Di: oudste naar Bso, jongste naar opvang. Ik heb heel veel bestellingen afgemaakt en verzonden.
Wo: schoolwerk voorbereiden, wassen wegwerken, tussendoor met de jongens
Do: smorgens met de auto en m’n zoons langs een schadebedrijf want de buren hebben hun portier in ons portier laten waaien. Daarna ergens een speeltuin opzoeken. Smiddags naar de bieb, en de oudste moet naar zwemles. Savonds ga ik borrelen in utrecht.
Vr: smorgens iets met de jongens (ik denk een bouwspeelplaats of de natuurspeeltuin), smiddags moeten ze naar de tandarts en eind vd middag komt een vriendje van m’n oudste logeren. We gaan een bios bouwen in huis.
Za: afhankelijk van hoelang dat vriendje er is moet ik nog wat vertier bedenken.
Zo: boodschappen met de jongens, lessen voorbereiden (jongens maar met de iPad en oordopjes ergens planten) en huishouden.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Feb 2019 00:47

Re: Nieuwe week!

Oh dat klinkt inderdaad niet echt als een hele relaxte vakantieweek, UN.

Ik heb zelf geen bijzondere week. Maandag heb ik gewerkt, morgen word ik geopereerd en daarna zal ik niet veel kunnen doen en vooral Netflix kijken gok ik.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels