Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jan 2019 12:41

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Doet me denken aan vroeger toen ik bij een vriendinnetje 7 granenpannenkoeken at gatver wat is dat vies zeg!


Ik bak juist altijd meergranenpannenkoeken en ze smaken ons goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem279

Bericht 19 Jan 2019 12:57

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik proef het verschil niet eens.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Jan 2019 13:06

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik denk ook dat sommige producten een kwestie van gewenning is. Grote kans dat eters bij mij het flauw vinden. Ik kook namelijk zout arm. Terwijl ik vaak ergens anders het eten vrij zout vind. Niet omdat hey niet smaakt, maar omdat ik het niet gewend ben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jan 2019 13:26

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:Doet me denken aan vroeger toen ik bij een vriendinnetje 7 granenpannenkoeken at gatver wat is dat vies zeg!


Ik bak juist altijd meergranenpannenkoeken en ze smaken ons goed!


Smaken verschillen nietwaar?!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 19 Jan 2019 13:31

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh heerlijk volkoren of granen pannenkoeken! Die bodem klinkt ook goed.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem269

Bericht 22 Jan 2019 16:29

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Dit. Is. Goddelijk.

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Feb 2019 23:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Veganpizza van de Lidl met spinazie en 2 soorten cherrytomaatjes. Was prima, maar hoef het niet perse nog eens. Had er kaas op verwacht erg jammer. Heb er nog een met vn tomaten, maar verwacht er ook niet veel van. De veganpizza van Domino's vind ik wel lekker, maar misschien moet ik niet vergelijken.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 03 Feb 2019 08:30

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Razz_ schreef:Dit. Is. Goddelijk.

Afbeelding


Oef.. Zo ziet het er ook uit.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2019 12:21

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Eye make remover van Cien (Lidl) die ook voor waterproof make up is wat ik gebruik. Wat een klotespul is dat zeg! Prikken, prikken, prikken dat het doet dat kan niet goed zijn. Wil ze onderhand gaan mailen dat het eigenlijk best gevaarlijk is. Ik heb het altijd op oliebasis dat stond niet op deze, maar omdat erop stond dat het voor wp make up was dacht ik dat het wel goed zou zijn. Naast dat het mega prikt haalt het de make up er slecht vanaf.
Niet kopen mensjes!

Jammer, want Cien vind ik wel een goed merk. Zo goed zelfs dat ik zonnebrand voor het gezicht de beste vind van hun. Had vorig jaar die van Etos eigenmerk, maar eenmaal uit het water was mijn gezicht wit en dat is geen porum bij mij.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Feb 2019 12:31

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Zou goed kunnen dat er een bestanddeel in zit waar jij niet tegen kunt. Vervelend voor jou, maar dat betekent niet dat het voor iedereen zo is. Ik heb het met sommige crèmes of reinigers vroeger ook gehad, dat het enorm prikte of dat ik er zelfs uitslag van kreeg. Voor andere mensen was dat spul prima.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2019 13:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Urban Naked schreef:Zou goed kunnen dat er een bestanddeel in zit waar jij niet tegen kunt. Vervelend voor jou, maar dat betekent niet dat het voor iedereen zo is. Ik heb het met sommige crèmes of reinigers vroeger ook gehad, dat het enorm prikte of dat ik er zelfs uitslag van kreeg. Voor andere mensen was dat spul prima.


Zou kunnen idd, maar naast dat werkt het ook voor geen meter. Ik heb al zoveel soorten/merken gehad dat het me sterk lijkt dat ik er niet tegen kan. Ik kan overal wel tegen, want we hebben vaker nieuwe producten als shampoo etc dan altijd dezelfde.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 11 Feb 2019 16:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Misschien net een bestanddeel die hier in zit en in andere merken / producten niet?
Ik heb het met de ene niveau die prikt en de andere Nivea heb ik geen last van.
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2019 16:50

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Misschien net een bestanddeel die hier in zit en in andere merken / producten niet?
Ik heb het met de ene niveau die prikt en de andere Nivea heb ik geen last van.


Ik sluit het niet uit, maar het lijkt me zo stug. Gebruikte altijd die van Trekpleister eigenmerk, maar die van de Action is goedkoper en ook goed. Toen ik daarover stapte heb ik nooit last gehad.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Feb 2019 20:01

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb daar geen last van met Cien. Mijn moeder heeft die altijd en die heeft ook geen klachten. Denk dat er inderdaad iets in zit waar je op reageert. Heb ik ook wel met andere verzorgingsproducten. Ik ben er nog steeds niet achter welk specifieke bestanddeel het is waar ik op reageer.
<<

Anoniem279

Bericht 11 Feb 2019 20:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bij mij prikken ook heel veel crèmes, gezichtsreinigingsdingen etc. Zeker die voor het verwijderen van waterproof make up, daar moet sowieso natuurlijk al wat heftiger spul inzitten dan voor niet-waterproof make up. Er is maar een klein rijtje waar ik tegen kan en die klachten die jij omschrijft herken ik als overgevoeligheid. Waarschijnlijk kun je er inderdaad gewoon niet zo goed tegen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 11 Feb 2019 20:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Misschien net een bestanddeel die hier in zit en in andere merken / producten niet?
Ik heb het met de ene niveau die prikt en de andere Nivea heb ik geen last van.


Ik sluit het niet uit, maar het lijkt me zo stug. Gebruikte altijd die van Trekpleister eigenmerk, maar die van de Action is goedkoper en ook goed. Toen ik daarover stapte heb ik nooit last gehad.


Maar in die van trekpleister zitten toch weer andere bestanddelen dan action en ook dan die van Lidl etc.
Dus dat je op de 1 goed reageerde zegt toch niks over de andere varianten.
Dat het lastig schoon te maken is is natuurlijk wel heel irritant
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2019 20:16

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Aangezien ik het niet meer ga gebruiken gooi ik het weg. Zou kunnen dat ik niet tegen een bestanddeel kan wat erin zit maakt verder ook niet uit.
<<

Rapilos

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 11 Feb 2019 21:49

Bericht 11 Feb 2019 21:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik kan ook niet tegen de oog make up remover van de Lidl. Krijg er dikke en gloeiende ogen van.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Feb 2019 22:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik had laatst een gezichtsolie van de Aldi waar ik niet tegen kon, mijn hele gezicht begon te jeuken. Vreemd, want ik heb een dagcrème (ook van de Aldi) waar die olie ook inzit en daar kan ik wel tegen.

Ook geprobeerd: zo'n Starbucks-beker van de supermarkt op basis van amandelmelk. Was wel lekker maar niet zo lekker als gewone ijskoffie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Feb 2019 09:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Susan schreef:Ik had laatst een gezichtsolie van de Aldi waar ik niet tegen kon, mijn hele gezicht begon te jeuken. Vreemd, want ik heb een dagcrème (ook van de Aldi) waar die olie ook inzit en daar kan ik wel tegen.

Ook geprobeerd: zo'n Starbucks-beker van de supermarkt op basis van amandelmelk. Was wel lekker maar niet zo lekker als gewone ijskoffie.


Dat is wel klote zeg van die olie. Hield het lang aan? Vreemd dat je wel tegen de creme kan waar het ook in zit. Wist trouwens geen eens dat ze creme daar verkochten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Feb 2019 11:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De Ruyter paashagelslag met witte paaseitjes. Wel lekker maar niet heel bijzonder, ik dacht dat het van die lekkere grote hagelslag zou zijn maar niet dus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2019 13:19

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Vegasalami knoflook van de Lidl, erg lekker dus wil meer kopen aangezien het een tijdelijk product is.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Feb 2019 19:43

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Vegasalami knoflook van de Lidl, erg lekker dus wil meer kopen aangezien het een tijdelijk product is.

Is-ie er weer ja? Die vind ik ook zo lekker!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Feb 2019 20:17

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Afbeelding

Heb deze geprobeerd, ik vond 'm lekker!
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2019 20:18

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:Vegasalami knoflook van de Lidl, erg lekker dus wil meer kopen aangezien het een tijdelijk product is.

Is-ie er weer ja? Die vind ik ook zo lekker!


Ja bij die van ons wel, maar kan wel per winkel verschillen dus wellicht even online kijken. Omdat ik mij het niet meer zo herinnerde heb ik mijn man de opdracht gegeven om 1 verpakking te kopen. Denk dat ik vrijdag voor fysio even langs rijd om in te slaan. Dat doe ik dan in de vriezer. Jammer dat dit en die worstjes tijdelijk zijn en zoals altijd gaan vleeseters weer voor!
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers