Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat zijn jullie plannen?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2019 21:27

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

leuke plannen allemaal

Morgen gaan man en ik naar een vriend van hem en na zijn ouders als die er zijn. En ik wil even naar Makkum als het droog is. Ik moet echt uit het huis. Zit al 2 weken meestal binnen door de zorg om onze kat. Durfde nergens heen door zijn aanvallen.

Zondag gaan we met oma en mijn moeder naar het ziekenhuis. Daar ligt opa weer. Inmiddels is die al 7 weken niet thuis geweest steeds in het ziekenhuis en als die daar niet ligt is die in het revalidatie centrum. Hij ging er heen met galstenen en inmiddels is alles mis. Hij is ook 20 kilo afgevallen. En erge is het ziekenhuis weet ook niet wat er is
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Feb 2019 21:31

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Succes en/of veel plezier met al jullie plannen.

Mijn man werkt nu nog tot 22.00 dus ik geniet van een avondje alleen op de bank en dan straks nog samen een wijntje. Want dan hebben we allebei weekend, een zeldzaamheid hier. Morgenochtend ga ik even sporten, mijn man daarna denk ik ook nog even. Verder geen bijzondere plannen, mijn man gaat morgenavond naar een optreden van een collega.

Zondagochtend gaat mijn man met de oudste klimmen in een nieuwe klimhal hier en zondagmiddag ga ik met D naar een theatervoorstelling van Masha en de Beer. Zo leuk vind ik dat! Ik ken de persoon die de beer speelt toevallig persoonlijk dus dat maakt het misschien nog wel leuker. Het plan is om daarna met z’n vijven een hapje te eten in de stad.

Hoe het weekend daadwerkelijk gaat verlopen is echter nog even afwachten want J is niet fit en D heeft sinds vanmiddag ook ineens bijna 40 graden koorts :nopompom: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Feb 2019 21:44

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Ik heb geen enkele plannen.. beetje saai maar goed zo is het nou eenmaal. Misschien bedenken we morgen wel iets wat we dit weekend met zijn drieën gaan doen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem317

Bericht 09 Feb 2019 09:44

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag zijn een gewoon thuis. Ik ga zo boodschappen doen en het huishouden. Ook moeten we nog even naar de bouwmarkt en wat kleine klusjes in huis. Vanavond gaan we naar vrienden toe. Morgen doen we weer wat klusjes en verder hebben we nog niks op het programma staan.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 09 Feb 2019 10:42

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vanochtend ben ik alleen thuis. Ik doe even wat administratie en wat dingen in het huishouden.
Vanavond hebben we een verjaardag en misschien gaan we nog even bij mijn ouders langs. Morgen regent het geloof ik de hele dag dus ik blijf lekker binnen, schaatsen kijken en wat lezen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Feb 2019 10:55

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Zondagochtend even langs opa maar verder geen verplichtingen dit weekend. Wel opruimplannen en traktaties voorbereiden
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 09 Feb 2019 11:08

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Zo hebben we een pretecho, daarna verjaardag van mijn tante en vanavond even bij schoonouders op de koffie. Morgen vieren we de 2e verjaardag van mijn neefje. Vanacht had ik een logeetje terwijl man en de ouders van het logeetje naar een feest waren. Zij is net opgehaald dus ik had en heb nog een gezellig druk weekend.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Feb 2019 20:40

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Studiebol schreef:Ik heb geen enkele plannen.. beetje saai maar goed zo is het nou eenmaal. Misschien bedenken we morgen wel iets wat we dit weekend met zijn drieën gaan doen.


Nou en zo waren we de hele dag met van alles druk, vanmorgen kwam spontaan een vriendin langs en daar hebben we vanavond gegeten en een andere vriendin appte of ze vanavond bij mij wie is de mol mag kijken, dus hartstikke gezellig!
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers