Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

<<

DaMax

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 11 Jan 2019 14:43

Bericht 25 Jan 2019 12:56

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Bliss schreef:De 'nieuwste' vriendinnen die ik heb ken ik eigenlijk allemaal via dit forum. Niet actief op zoek gegaan naar vriendinnen, maar ik ging vaak naar meetings en toen bleek het te klikken. Of onze woonplaats bond ons. Ik zou gewoon eens een oproepje op een forum plaatsen anders, wat anderen hier ook al opperen. Misschien een leuke hobby of cursus zoeken met gelijkgestemden?

Dank je wel! Wat leuk dat je de meeste vriendinnen via dit forum hebt!
Ik ga ook eens een oproepje plaatsen. Wie weet komt er nog wat leuks uit.
Een leuke hobby of cursus lijkt mij ook erg leuk. Ben me al aan het orienteren.
<<

DaMax

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 11 Jan 2019 14:43

Bericht 25 Jan 2019 12:58

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Bedankt voor jullie reacties!!
Er zitten goede tips en ideeën tussen. Echt super fijn!
En fijn dat het voor sommigen ook wel herkenbaar is. Voel me soms echt een kneus hierin :palm: .
Ik moet toch echt wat meer de stoute schoenen aan gaan trekken... Dat ga ik zeker doen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 25 Jan 2019 17:53

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Succes! Gewoon denken "Ik heb niks te verliezen, dus ga ervoor"
Juli 2019
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 26 Jan 2019 11:46

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Er staan goede reacties tussen. Ik heb er ook wel wat aan, ben er ook een beetje een kneus in.

Waar woon je?
<<

DaMax

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 11 Jan 2019 14:43

Bericht 27 Jan 2019 12:06

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

@wasmand in meet & greet is een topic ;-)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 28 Jan 2019 11:37

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Ik vraag me ook wel eens af wanneer iemand een 'vriendin' wordt. Ik merk dat in bijna al mn contacten de kinderen betrokken zijn. Zo spreekt mn dochter af met iemand waar ik t met die ouders op t schoolplein goed mee kan vinden, we we ook kleding voor de kids aan elkaar geven, ze mn dochter meenemen naar de bossen toen ik net bevallen was. En vorige week kwam ze ook even mee wat drinken zodat haar jongste ook even mee kon. En dan is er flink wat te buurten. Maar ik zie mezelf nog niet alleen wat doen. Of paar deuren verderop, ook kids van mn kids leeftijd. Lopen wel eens van en naar school samen. Hebben t over van alles en nog wat. Maar 1 op 1 koffie drinken gebeurt bijv niet
(Nou vind ik t soms wel wat lastig plannen, met t onregelmatig werk, kids, extra kids in t weekend, dus mss dat me dat wat tegenhoudt)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 28 Jan 2019 20:47

Re: Nieuwe vriendschappen maken, hoe doe je dat?

Het kan best lastig zijn, vooral als je zelf ook wat afwachtend bent (ik vind het zelf bijvoorbeeld vaak wel spannend om iemand dan uit te nodigen of iets dergelijks, stel dat diegene daar helemaal niet op zit te wachten?). Mijn nieuwste vriendin ken ik via school, onze kinderen spreken vaak af en omdat mijn zoon dat als kleuter nog wat spannend vond, nodigde ze mij ook uit voor een kopje thee. Al pratende kwamen we erachter dat we beide wel weer iets aan sport wilden gaan doen en dat we beide van zwemmen houden en nu zwemmen we samen op woensdag, als we beide vrij zijn tenminste. Inmiddels komen we ook bij elkaar op de verjaardag etc.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers