Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

<<

Anoniem279

Bericht 27 Jan 2019 11:03

Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Wie wil mij helpen zoeken? Mijn ouders zijn vrijdag 40 jaar getrouwd en m’n broertje en ik komen er nog niet helemaal uit qua cadeau. We willen ze nu een wandelarrangement cadeau doen met 1 of bij voorkeur 2 overnachtingen in een mooi, enigszins romantisch hotel dat midden in een mooie omgeving staat.
We zouden het ‘t leukst vinden als ze direct bij inchecken (of bij het boeken al) een aantal wandelroutes overhandigd krijgen waar ze uit kunnen kiezen. Ze wandelen vaak tussen de 10 en de 15km. Het hotel moet overigens makkelijk bereikbaar zijn met het OV, mijn ouders beschikken niet over een auto. Welke regio weet ik niet precies, ze hebben eigenlijk overal al wel eens gewandeld, incl Pieterpad en Pelgrimspad, maar ik zat zelf eigenlijk te denken aan de Waddeneilanden (al is dat van hieruit met het OV eigenlijk een oneindige reis vol met overstappen), Limburg, Veluwe of een groot en natuur- & bosrijk gebied.

Budget tot ongeveer €500 totaal. Dan meteen het volgende: hoe geef je zoiets op een leuke manier cadeau? We kunnen wel wat moois voor ze uitkiezen maar we kunnen nog niet echt boeken omdat we nog niet precies een datum weten.
<<

Anoniem279

Bericht 27 Jan 2019 11:05

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Ohja trouwens, ik zat net te kijken op http://www.wandelarrangement.nl, superhandige site, alleen kan ik nergens namen van de hotels in de arrangementen vinden en dus ook niet uitzoeken of ze een beetje bereikbaar zijn met het OV. Of ik kijk dramatisch scheel, kan natuurlijk ook.
<<

Anoniem308

Bericht 27 Jan 2019 11:38

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Van der valk vind ik zelf altijd mooie hotels met ruime kamers.
Via valk verrast of valk exclusief kan je vaak arrangementen boeken met bijv diner en ontbijt erbij, ontvangst met champagne etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jan 2019 11:43

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Van der Valk de Cantharel in Ugchelen bij Apeldoorn vond ik mooi. Heb ik van de zomer een bruiloft gehad en was een mooi bos bij (hebben wij een tocht met paard en wagen gemaakt maar kan je natuurlijk prima wandelen). En dichtbij de Veluwe.
https://www.vandervalkapeldoorn.nl/

Het Roode Koper in Ermelo?
https://www.roodekoper.nl/nl/?utm_sourc ... rectsearch
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jan 2019 11:46

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

https://www.hoteljanvanscorel.nl/nl/arrangementen

In Schoorl, Noord Holland. Half in de duinen, vlakbij het strand, genoeg wandelroutes en met het OV bereikbaar.

Mss presenteren door een fotolijst te geven met een briefje erin? Dat ze in *locatie* een selfie kunnen maken/foto laten maken om in het lijstje te doen.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 27 Jan 2019 13:51

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Marin schreef:Van der Valk de Cantharel in Ugchelen bij Apeldoorn vond ik mooi. Heb ik van de zomer een bruiloft gehad en was een mooi bos bij (hebben wij een tocht met paard en wagen gemaakt maar kan je natuurlijk prima wandelen). En dichtbij de Veluwe.
https://www.vandervalkapeldoorn.nl/

Het Roode Koper in Ermelo?
https://www.roodekoper.nl/nl/?utm_sourc ... rectsearch


de Cantharel is een heel fijn hotel. Vanaf het hotel kun je zo het bos in, er starten diverse wandelroutes. En ze hebben vaak arrangementen met diner etc erin. Voor het hotel is een bushalte.

Van der Valk Harderwijk is ook een leuk hotel en Gilze Rijen. Maar daarvan weet ik niet hoe het qua ov zit.
<<

Anoniem279

Bericht 27 Jan 2019 15:21

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Bedankt! Ik kwam vlak na het openen van dit topic dit tegen: https://www.rolduc.com/nl/packages/wand ... ement.html
We zijn ons nu een beetje hierop aan het oriënteren.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Jan 2019 23:30

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Rolduc is heel mooi! Er zit ook een leuke brasserie bij, zodat je 's avonds niet per se de deur uit hoeft. En je wandelt van daaruit meteen de natuur in.
In Epen (ook Limburg) zit hotel De Smidse, een heel leuk wandelhotelletje. Niet heel luxe, maar in een prachtige omgeving, bushalte vrijwel voor de deur en superveel wandelmogelijkheden vanuit het hotel zelf. Willen ze liever wat meer luxe, dan is de Gerardushoeve een echte aanrader. Eveneens goed bereikbaar met OV en een adembenemend uitzicht.

Oh en via de site wandelgidszuidlimburg.com kunnen ze van tevoren al zoeken welke wandelroutes vertrekken vanuit de plaats waar ze naartoe gaan. Om Epen als voorbeeld te nemen, daar vertrekken meer dan 15 wandelingen (vertrek- en eindpunt in Epen). Die zouden je ouders thuis eventueel al kunnen afdrukken. De routes zijn heel duidelijk omschreven en geven onderweg ook leuke weetjes en tips over fijne rustplaatsen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 27 Jan 2019 23:40

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Geen idee waar ze wonen, maar in mijn oude woonplaats ligt Hotel Oud London (www.oudlondon.nl) heel mooi bij het bos. Goed verzorgd, mooi ingericht en je wandelt zo de natuur in.
<<

Anoniem279

Bericht 27 Jan 2019 23:54

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Pineco, dank je voor je uitgebreide reactie! En de rest uiteraard ook heel erg bedankt voor het meedenken. Waarschijnlijk gaat het inderdaad Rolduc worden, ik heb al even gebeld met het hotel en ik denk dat we daar wel een mooi weekend weg van kunnen maken, voor ze. M’n ouders hebben sowieso wel een klein beetje een zwak voor Limburg dus volgens mij gaan ze hier heel blij mee zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Jan 2019 16:16

Re: Cadeau gezocht: Fijn hotel in een mooi wandelgebied

Leuk Flo. Ik ken het niet maar ziet er mooi uit!
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers