Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Auto/rijden vragenlijst

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Jan 2019 10:42

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? 18 volgens mij.
Hoeveel keer heb je afgereden? 1 keer.
Wat voor auto was je eerste auto? Ik heb eerst gereden in de auto van mijn ouders, daarna die van mijn man. Toen we samen een nieuwe auto kochten, is die op mijn naam gezet omdat zijn rijbewijs net verlopen was, haha. Was een Seat Leon.
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Een stuk Duitsland in op vakantie. Ik rijd eigenlijk nooit lange afstanden..
Wat voor auto heb je nu? Citroën C5 station
Hoe vaak rijd je per week? Meestal 1 keer, om de kinderen naar de gastouder te brengen en weer te halen.
Wat was je duurste bekeuring en waarom? Nooit een bekeuring gehad.
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Nee.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Nee.
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc) We moesten een ruimere auto ivm autostoeltjes op de achterbank en lange benen. Deze was binnen budget en benzine (we rijden niet genoeg voor diesel en eigenlijk alles was verder diesel).
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Jan 2019 11:18

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? 21
Hoeveel keer heb je afgereden? 1 keer.
Wat voor auto was je eerste auto? Een peugeot 205
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Naar Friesland, wij gaan eigenlijk nooit Nederland uit haha.
Wat voor auto heb je nu? Een Opel Astra
Hoe vaak rijd je per week? Op het moment elke dag om de kinderen naar school te brengen omdat ik dat nog niet op de fiets kan. En anders zou het iets minder zijn.
Wat was je duurste bekeuring en waarom? Nooit 1 gehad.
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Nee.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Nee.
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc) We moesten een andere omdat de vorige niet meer door de keuring kwam en ja haast was geboden. Deze had een goed prijs en qua grootte was ie prima. Ben er heel blij mee want hij rijd erg fijn.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 24 Jan 2019 14:06

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? 19
Hoeveel keer heb je afgereden? 2 keer.
Wat voor auto was je eerste auto? Een Mitsubishi Colt
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Rondje Amerika/Canada. Van LA naar New York, via Canada weer terug naar LA.
Wat voor auto heb je nu? Een seat Altea.
Hoe vaak rijd je per week? Iedere dag sowieso naar school en anders naar werk.
Wat was je duurste bekeuring en waarom? 220 geloof ik, door rood gereden (hallo, baby die niet door sliep!)
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Nee.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Ja, iemand achterop me geknald op een rotonde. Ei keek ws op zijn telefoon.
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc). Binnen budget. En daarnaast vooral ruimte. Mijn man is vrij groot waardoor heel veel auto's lastig zijn met hem voorin en daarachter een maxi cosi. Dus hij is vooral om die reden gekozen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 25 Jan 2019 13:24

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? 27
Hoeveel keer heb je afgereden? 2 keer, de tweede keer ben ik geslaagd.
Wat voor auto was je eerste auto? Renault Clio II
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Naar Vleteren (België) en Amsterdam (vanaf mijn woonplaats ongeveer even ver).
Wat voor auto heb je nu? Renault Clio II
Hoe vaak rijd je per week? Verschilt heel veel, ik woon dichtbij mijn werk dus ik fiets meestal maar ik probeer elke week wel een paar keer te rijden (naar de winkel of als we ergens heen moeten, soms ook naar het werk etc.).
Wat was je duurste bekeuring en waarom? Ik denk rond de €100 voor te hard rijden (je mocht 50 maar ik dacht dat ik daar al 70 mocht).
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Nee, ikzelf niet. Als passagier heb ik wel een keer een ongeluk gehad.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Nee.
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc). Ik vond de grootte van de auto ideaal, rijdt ook fijn en perfect als beginnersauto.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Jan 2019 00:37

Re: Auto/rijden vragenlijst

Weer eens een ander onderwerp voor een vragenlijst. Over je auto en rijstijl.

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde?
18 jaar en 9 maanden
Hoeveel keer heb je afgereden?
2x
Wat voor auto was je eerste auto?
Peugeot 205
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)?
Naar Normandië
Wat voor auto heb je nu?
Renault captur
Hoe vaak rijd je per week?
2/3x
Wat was je duurste bekeuring en waarom?
Iets van €35,- voor te hard rijden.
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat?
Ja, te dicht langs een muurtje.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen?
Ja, iets te strak ingeparkeerd :palm:
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc)
We wilde graag een nieuwere auto, automaat en niet te groot. Heel blij mee!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 29 Jan 2019 08:28

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? 19
Hoeveel keer heb je afgereden? 2 keer
Wat voor auto was je eerste auto? Fiat Punto
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Italie
Wat voor auto heb je nu? Renault Clio Estate
Hoe vaak rijd je per week? Bijna dagelijks. Ben echt een autopakker. Snap ook niet hoe mensen het doen zonder auto haha.
Wat was je duurste bekeuring en waarom? Ik weet geen bedragen meer maar geen hele grote bedragen. Keer foutparkeren in Parijs, 2 keer parkeertijd verstreken en net de handhaving die dat dan ziet. En 2 keer een snelheidsboete die ik overigens heel flauw vond want ik kreeg de boete en precies vier weken later werd ik weer gelaserd op precies hetzelfde punt met de zelfde snelheid. Maar de boete kwam pas na 6 weken dus ik heb mijn leven helemaal niet kunnen beteren na die eerste keer.
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Ik werkte in de thuiszorg en het had heel hard gesneeuwd en het was donker buiten. Toen reed ik de parkeerplaats op bij een klooster waar ik iemand meost helpen en ik dacht dat er nog 1 plek vrij was maar dat bleek geen plek want er stond een meterpaaltje. Die zag ik niet want hij was helemaal onder gesneeuwd.
Ik denk nog steeds dat god er achter zit want ik had de kerkbalans niet betaald. God straft meteen haha.
Gelukkig was het een leaseauto.
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Buitenspiegel was eraf gereden, waarschijnlijk door een scooter. Geen briefje, duur grapje want dat was mijn eigen auto.
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc. We zochten een auto met een grote kofferbak ruimte. We moesten zelf een auto kopen omdat we geen leaseauto’s meer hadden door baanwissel. Budget was niet enorm en dus kwamen we uit bij een Renault Clio Estate. Familielid is er autoverkoper en kon wat extra korting geven. Dat trok ons over de streep. We wilden wel graag nieuw rijden omdat we dat inmiddels door de leaseauto’s gewend waren.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 29 Jan 2019 22:17

Re: Auto/rijden vragenlijst

Hoe oud was je toen je, je rijbewijs haalde? Ik was 26
Hoeveel keer heb je afgereden? 1x
Wat voor auto was je eerste auto? Een ford focus tdi, die hadden we toen ik mijn rijbewijs haalde
Wat is het verste dat je ooit bent gereden (zelf gereden)? Een deel naar onze vakantie in zuid frankrijk, om en om maar ik reed max 3,5h achter elkaar
Wat voor auto heb je nu? Een ford focus uit 2012
Hoe vaak rijd je per week? 1 tot 2x, mijn man heeft doordeweeks de auto mee
Wat was je duurste bekeuring en waarom? Nog niet gehad
Heb je weleens schade gereden en hoe kwam dat? Nee
Heb je weleens schade gehad veroorzaakt door anderen? Nee
Waarom heb je, je huidige auto gekocht (bijv prijs, grootte etc) We konden hem voor een goede prijs overnemen en dat wilde mijn man heel graag. Ik had liever een automaat gehad toen, al gaat dat nu ook prima
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers