Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 12:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Hoochie schreef:
Cotton schreef:Ik was zaterdag 12 jaar in dienst bij m'n werk. Zo meteen trakteren. :D

12.5 jaar is misschien meer gepast, maar die datum is de sterfdag van mijn vader, dus trakteren voelt dan niet goed.


Ik was afgelopen week 12,5 jaar in dienst, voel me wel een beetje oud daardoor :smile:

Gefeliciteerd haha. :banaan:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jan 2019 12:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Cotton schreef:
Bliss schreef:Wat lang al, Cotton! Zou je niet een keer ergens anders willen werken?

Heeft iemand trouwens zin om mijn dilemma in het Sollicitatietopic even te lezen en erop te reageren?

Ik ga zo in het topic kijken.

Ja, soms wel. Ik heb er een paar weken terug zelfs over gebiecht in Werk & Studie. Was het echt even helemaal zat. Toen ik voor mezelf had besloten om gewoon te blijven, kwam er vlak voor de jaarwisseling een enorm gave vacature op m'n pad. Ik heb er echt over getwijfeld, maar ik heb het nu ZO goed. Ik heb zoveel vrijheid, kan altijd zo weg en m'n werk laten vallen als het moet. Kan thuiswerken, kan goed met m'n werkgever en collega's. Alles is mogelijk.
Count your blessings dacht ik, van alleen een paar tientjes meer ga je ook niet gelukkig worden.
En toen ik echt had besloten om te blijven kreeg ik ook nog eens een dikke salarisverhoging. :smile:


Maar je moet ook nog ZO lang werken! Straks zit je hier tot je pensioen! Haha dat kan natuurlijk, al moet ik er persoonlijk niet aan denken om zo lang op dezelfde plek te zitten. Misschien krijg je wel een enorme boost van een andere omgeving.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 12:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Bliss schreef:
Cotton schreef:
Bliss schreef:Wat lang al, Cotton! Zou je niet een keer ergens anders willen werken?

Heeft iemand trouwens zin om mijn dilemma in het Sollicitatietopic even te lezen en erop te reageren?

Ik ga zo in het topic kijken.

Ja, soms wel. Ik heb er een paar weken terug zelfs over gebiecht in Werk & Studie. Was het echt even helemaal zat. Toen ik voor mezelf had besloten om gewoon te blijven, kwam er vlak voor de jaarwisseling een enorm gave vacature op m'n pad. Ik heb er echt over getwijfeld, maar ik heb het nu ZO goed. Ik heb zoveel vrijheid, kan altijd zo weg en m'n werk laten vallen als het moet. Kan thuiswerken, kan goed met m'n werkgever en collega's. Alles is mogelijk.
Count your blessings dacht ik, van alleen een paar tientjes meer ga je ook niet gelukkig worden.
En toen ik echt had besloten om te blijven kreeg ik ook nog eens een dikke salarisverhoging. :smile:


Maar je moet ook nog ZO lang werken! Straks zit je hier tot je pensioen! Haha dat kan natuurlijk, al moet ik er persoonlijk niet aan denken om zo lang op dezelfde plek te zitten. Misschien krijg je wel een enorme boost van een andere omgeving.

Ja dat zou kunnen, maar misschien ook niet. En dan?

Ik heb geen diploma's, alleen ervaring. Kom ik ergens anders op kantoor er dan tussen als ik echt moet? Het kan mij niet bevallen, maar het nieuwe bedrijf ook niet. En dan sta ik op straat en dan? Er zijn zat leuke banen, maar ik wil alleen kantooruren werken en dat kan best lastig zijn zonder diploma's.
Voorheen had het me geen drol uitgemaakt, maar nu met G ga ik niet bij een supermarkt of winkel werken, want dan moet je 's avonds en in het weekend ook.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jan 2019 12:42

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja dat snap ik inderdaad. Denk dat diploma's tegenwoordig lang niet alles meer zeggen en ervaring juist ook telt, maar dat biedt geen garanties natuurlijk. En alle voorwaarden die je nu hebt klinken wel relaxed hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 12:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja het is ook super relaxed allemaal en als er iets aan de hand is kan ik het altijd zeggen. De band die je met z'n allen hebt is ook wat waard.
Ik ben sowieso niet iemand die houdt van vernieuwing of op zoek naar avontuur. Ik ben gewoon tevreden met wat ik heb en dat hoeft niet meer of nieuw of groter of beter. Dat trekt mij in die zin niet.
Het enige wat me dan echt zou trekken is een dik salaris (maar die kans is niet echt groot haha) en ja word je daar uiteindelijk gelukkiger van als daarmee de arbeidsvoorwaarden weer minder worden? Of de reistijd langer?

Maar goed, het is dus wel eens door m'n hoofd gegaan en wie weet denk ik over 2 jaar ook wel; Fuck you, doei jongens! Maar voor nu zit ik hier prima en ben ik heel erg happy.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 21 Jan 2019 13:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Herkenbaar Cotton, hier ongeveer dezelfde situatie. Mijn vrijheid qua uren e.d. is mij nu zoveel waar nu ik een kind heb. Daarnaast inderdaad weinig reistijd e.d..

Ik geniet er ook van dat het langer licht is, heerlijk!
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 21 Jan 2019 20:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat het idd weer wat langer licht is. Heerlijk. Op naar de lente
<<

Anoniem262

Bericht 21 Jan 2019 21:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik wil kwijt dat ik om het middaguur al 227% van mijn verplichte stappen had gedaan. Heerlijk gewandeld door de landerijen en daarna door het dorp. Even een paar pannen gehaald bij de Jumbo en toen weer teruggegaan. Krijg ik op het eind niet verschrikkelijke pijn onder mijn voeten. Gelukkig pas tijdens de laatste tien minuten. Geen idee wat dat is. Morgen maar weer wandelen. :)
<<

Anoniem313

Bericht 21 Jan 2019 22:12

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Donut schreef:Dat het idd weer wat langer licht is. Heerlijk. Op naar de lente


Ja, dat ga je nu merken he? Heerlijk!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 21 Jan 2019 22:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fedora schreef:Ik wil kwijt dat ik om het middaguur al 227% van mijn verplichte stappen had gedaan. Heerlijk gewandeld door de landerijen en daarna door het dorp. Even een paar pannen gehaald bij de Jumbo en toen weer teruggegaan. Krijg ik op het eind niet verschrikkelijke pijn onder mijn voeten. Gelukkig pas tijdens de laatste tien minuten. Geen idee wat dat is. Morgen maar weer wandelen. :)

Let goed op jezelf en loop niet te lang door met pijn zou ik zeggen. Ik ben heel chagrijnig, doordat ik nu geblesseerd ben en mijn dagelijkse stappen niet meer kan zetten. Toch te vaak doorgelopen denk ik. Ik wil mijn gezeur niet projecteren, maar dat doe ik toch.

Verder natuurlijk superknap van je! Wat is je stappendoel?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Jan 2019 22:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zo fijn idd dat het langer licht is!!

Ik heb gisteren met 3 vriendinnen een high-tea tussen de alpaca's gehad. Echt super leuk!! We kregen voorde high-tea brokjes om te voeren en na de high-tea nog worteltjes om te geven. Verder liepen ze gewoon gezellig tussen de mensen, echt fantastisch!
30-04-2017
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 21 Jan 2019 23:38

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Hallo! Dat wil ik ook Kees.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Jan 2019 23:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat klinkt heel leuk Kees.

Ik werk nu ook 12 jaar bij dezelfde werkgever en zit hier ook nog prima. Ik denk ook maar zo waarom zou ik iets anders zoeken als ik hier nog goed zit.
Mocht er iets anders leuks om mijn pad komen zeg ik niet gelijk nee, maar voor nu zit ik nog goed. Met plezier naar mijn werk gaan en leuke collega's hebben is mij ook veel waard.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 22 Jan 2019 10:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat grappig dat er hier best wel wat forummers zitten met een lang dienstverband. Ik heb net na ruim 9 jaar afscheid genomen (ik heb er daarvoor ook al eens 5 jaar gezeten), helaas is bij mij de arbeidsrelatie ontwricht geraakt. Vorig jaar solliciteerde ik op een toffe functie en een jaar na dato mag ik er dan toch beginnen. Kwam voor mij precies op het juiste moment.
L2014 & H2017
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jan 2019 10:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Super leuk Kees!

Inderdaad erg leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die al zolang in dienst is bij dezelfde werkgever!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Jan 2019 10:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik werk nu 8 jaar bij deze werkgever. Maar ik werd getipt dat er in mijn ouderlijk dorp een nieuw restaurant wordt geopend en ze daar een kok zoeken. Verder weet ik nog helemaal niets, dus daar ga ik eens achteraan bellen en wie weet dan wel solliciteren.
10.04.17
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Jan 2019 10:57

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik vind het ook helemaal niet raar om zo lang bij een werkgever te blijven. Lijkt me eigenlijk best fijn dat je ergens dan blijkbaar zo goed op je plek zit dat je ook niet de drang hebt om verder te zoeken. Ik heb mijn laatste baan 6,5 jaar gedaan en als ik na de overname niet ontslagen was, had ik er vast nog gezeten. Ik hoop weer een plek te vinden waar ik me zo thuis en gewaardeerd voel.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 22 Jan 2019 11:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Het langste dat ik ergens gewerkt heb is 5,5 jaar. Was voor daar ook meer dan lang genoeg. Nu zit ik op 2,5 jaar, hopelijk mag ik hier nog wel even blijven zitten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jan 2019 11:31

Re: Wat wil je even kwijt? #9

ik heb vanochtend voor het eerst weer gesport in de sportschool sinds de operatie 27 dec. En jemig mijn conditie is helemaal weg. Liep op de loopband maar 4km per uur normaal 6.5 berg op.

Heb op de loopband en fiets wat gedaan toen was ik kapot.
Afbeelding
<<

Anoniem271

Bericht 22 Jan 2019 11:49

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ben echt even verdrietig. Ben al 5,5 week niet lekker, heb mega hoestbuien waar ik benauwd uit kom. Al 2 keer naar de huisarts geweest, longen zijn schoon, antibiotica helpt niet, heb geen kinkhoest, geen Pfeiffer en geen ontstekingswaarden in mijn bloed. Allemaal heel fijn natuurlijk, maar wat is het dan? Als ik een beetje actief ga doen krijg ik zo’n hoestaanval waar ik echt even van moet bijkomen. Zou het echt tijd nodig hebben?
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 22 Jan 2019 17:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Pippa schreef:Hallo! Dat wil ik ook Kees.

Ik ook! Waar kan ik dit doen?
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem331

Bericht 22 Jan 2019 18:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Cotton schreef:Super leuk Kees!

Inderdaad erg leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die al zolang in dienst is bij dezelfde werkgever!



Ik heb mijn jubileum 1 mei. En nog niet het idee dat ik wat anders wil doen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Jan 2019 19:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik werk al bijna 15 jaar bij dezelfde werkgever en ik heb het er nog steeds enorm naar mijn zin :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 22 Jan 2019 19:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat ik voor de miljoenste keer geen warm water/verwarming heb. Leuk zo’n warmtepomp...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Jan 2019 20:31

Re: Wat wil je even kwijt? #9

NerdChic schreef:
Pippa schreef:Hallo! Dat wil ik ook Kees.

Ik ook! Waar kan ik dit doen?

Wij waren in Aagtekerke, echt te leuk!

**
Laatst gewijzigd door Kees op 23 Jan 2019 07:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers