Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete drogist?

??

Etos
35
41%
Kruidvat
46
53%
Trekpleister
2
2%
Dio
0
Geen stemmen
Op=Op
1
1%
DA
2
2%
 
Aantal stemmen : 86
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jan 2019 09:45

Re: Favoriete drogist?

Ik ga toch het liefst naar het Kruidvat, ondanks dat alle winkels van Kruidvat waar ik ben geweest erg rommelig ogen.
Het is daardoor wel een lekkere sneupwinkel en ze hebben vaak fijne aanbiedingen.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2019 11:11

Re: Favoriete drogist?

Het liefst de DM, maar voor de rommeltjes de Kruidvat. Verzorgingsspullen koop ik vrijwel nooit in Nederland.
<<

Anoniem262

Bericht 18 Jan 2019 12:00

Re: Favoriete drogist?

Derpy schreef:Ik heb nog geen prijsstijging gezien eigenlijk. De haarverf kan vroeger moeilijk 15 cent geweest zijn :P
Ik bedoelde trouwens Syoss, geen L'oreal, maar zie net dat Syoss van 3,15 naar 2,95 is gegaan. Nog goedkoper dus.


Als je nog geen prijsstijging hebt gezien, dan zou ik wat beter gaan opletten. Want mijn shampoo is van € 0.79 naar € 2.45 gegaan. Mijn haarverf, het merk dat ik het liefste gebruikt, is een euro duurder geworden. Dus nee, het kan onmogelijk 15 cent hebben gekost. Ik kom wekelijks in Duitsland, ook wekelijks bij een DM of Rossmann, dus ik kan aardig de prijzen vergelijken. En dat doe ik dan ook graag.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 18 Jan 2019 12:07

Re: Favoriete drogist?

Kruidvat. Iets anders is hier niet. Ja, een familiebedrijf drogist, maar die is hartstikke duur dus daar kom ik eigenlijk niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2019 13:37

Re: Favoriete drogist?

Fedora naar welke DM ga jij ook altijd alweer??
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2019 13:42

Re: Favoriete drogist?

Etos, want die zit hier in het winkelcentrum en ik vind het een fijne, overzichtelijke winkel. Dit in tegenstelling tot Kruidvat, al vind ik die verder ook oké. Bij de overige drogisten kom ik nooit.
❤ 7 juni 2018
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Jan 2019 12:05

Re: Favoriete drogist?

Kruidvat, dat is het enige wat hier zit. Ja een drogist maar die is me te duur. Ik moet zeggen dat ik shampoo en tandpasta en deo enz tegenwoordig ook vaak bij de action meeneem want dat scheelt weer aardig in vergelijking met de kruidvat.
<<

Anoniem317

Bericht 20 Jan 2019 19:22

Re: Favoriete drogist?

Ik ga meestal naar het Kruidvat.
<<

Anoniem262

Bericht 20 Jan 2019 19:26

Re: Favoriete drogist?

Cotton schreef:Fedora naar welke DM ga jij ook altijd alweer??


Dat wisselt. Meestal Papenburg. En als ik geen zin heb om verder te reizen, dan heb ik ook geen DM in de buurt.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jan 2019 20:18

Re: Favoriete drogist?

Kruidvat vind het leuk om daar te sneupen. Van it zomer hadden 50% korting toen heb ik al veel sint cadeaus gehaald en ik koop er kleren voor de kinderen en anni rolfi ondergoed voor de kinderen en mijzelf.

Als de Kruidvat het niet heeft ga ik naar de gezonheidswinkel.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2019 21:43

Re: Favoriete drogist?

Fedora schreef:
Cotton schreef:Fedora naar welke DM ga jij ook altijd alweer??


Dat wisselt. Meestal Papenburg. En als ik geen zin heb om verder te reizen, dan heb ik ook geen DM in de buurt.

Papenburg was mijn plan!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 20 Jan 2019 22:34

Re: Favoriete drogist?

Fedora schreef:
Derpy schreef:Ik heb nog geen prijsstijging gezien eigenlijk. De haarverf kan vroeger moeilijk 15 cent geweest zijn :P
Ik bedoelde trouwens Syoss, geen L'oreal, maar zie net dat Syoss van 3,15 naar 2,95 is gegaan. Nog goedkoper dus.


Als je nog geen prijsstijging hebt gezien, dan zou ik wat beter gaan opletten. Want mijn shampoo is van € 0.79 naar € 2.45 gegaan. Mijn haarverf, het merk dat ik het liefste gebruikt, is een euro duurder geworden. Dus nee, het kan onmogelijk 15 cent hebben gekost. Ik kom wekelijks in Duitsland, ook wekelijks bij een DM of Rossmann, dus ik kan aardig de prijzen vergelijken. En dat doe ik dan ook graag.


Misschien zijn dan alleen de dingen duurder geworden die ik niet koop.
<<

Anoniem262

Bericht 21 Jan 2019 06:51

Re: Favoriete drogist?

Derpy, dat denk ik dan inderdaad. :) Het is ook niet zo dat het verschrikkelijk duur is geworden en het niet meer uit kan, je moet alleen iets beter opletten. En ik ben een centenjager. :P

Cotton, Papenburg is wel leuk. Ik heb een vast riedeltje. Kaufland, Mc Donalds (De Mcpizza is echt lekker, haha), DM, Rossmann (Heeft soms dé aanbiedingen) en hopla de auto weer in, Tanken bij Wiro, richting Action en op naar huis. Soms ga ik nog even naar Real, maar meestal niet. :P Er is ook een centrum, maar ik ben er serieus nog nooit geweest. Ook geen idee wat voor winkels er zitten. Slecht toch? Ik ben een gewoontedier. :eyes:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Jan 2019 07:17

Re: Favoriete drogist?

Eerst was het 3 euro duurder volgens je eerdere post en nu 1 euro, die haarverf? :P

Ik kom trouwens liever bij de Etos, zeker met de punten die je gratis spaart en de aanbiedingen vanwege de stappenteller.
Kruidvat kwam ik voorheen vaker ivm leuke aanbiedingen maar die vind ik ook minder worden.
<<

Anoniem262

Bericht 21 Jan 2019 07:27

Re: Favoriete drogist?

Sawadee schreef:Eerst was het 3 euro duurder volgens je eerdere post en nu 1 euro, die haarverf? :P


Huh? Er zijn verschillende merken en de één is een euro duurder geworden, maar de ander wel drie euro. De ene crème is ook nog steeds 2 euro, maar het andere crème is met drie euro in prijs gestegen. Als dat de verwarring is, dan is hierbij ook direct de verklaring voor de verwarring. ;)
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 09:09

Re: Favoriete drogist?

Sawadee schreef:Eerst was het 3 euro duurder volgens je eerdere post en nu 1 euro, die haarverf? :P

Ik kom trouwens liever bij de Etos, zeker met de punten die je gratis spaart en de aanbiedingen vanwege de stappenteller.
Kruidvat kwam ik voorheen vaker ivm leuke aanbiedingen maar die vind ik ook minder worden.

Ik heb de stappenteller nu ook maar aangezet. Hij telt wel snel. :smile:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 21 Jan 2019 09:16

Re: Favoriete drogist?

Cotton schreef:
Fedora schreef:
Cotton schreef:Fedora naar welke DM ga jij ook altijd alweer??


Dat wisselt. Meestal Papenburg. En als ik geen zin heb om verder te reizen, dan heb ik ook geen DM in de buurt.

Papenburg was mijn plan!


Meppen is ook erg leuk! Die neem ik altijd :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 09:18

Re: Favoriete drogist?

Reva schreef:
Cotton schreef:
Fedora schreef:
Dat wisselt. Meestal Papenburg. En als ik geen zin heb om verder te reizen, dan heb ik ook geen DM in de buurt.

Papenburg was mijn plan!


Meppen is ook erg leuk! Die neem ik altijd :smile:

Haha Meppen is sowieso wel leuk, maar een stuk verder voor ons om 'even' naar Duitsland.
<<

Anoniem262

Bericht 21 Jan 2019 09:25

Re: Favoriete drogist?

In Meppen lukt het me nooit om zonder goedkope shirtjes van de New Yorker thuis te komen. En in Nederland zijn ze ook niet zo blij met de teksten als f**k en s***t en in Duitsland maken ze geen gebruik van sterretjes.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 21 Jan 2019 09:39

Re: Favoriete drogist?

Oh whoops. Ik dacht dat ik juist altijd langs jouw woonplaats kom als ik naar Meppen ga. Donderdag weer heen, jeeej :banaan:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 09:43

Re: Favoriete drogist?

Reva schreef:Oh whoops. Ik dacht dat ik juist altijd langs jouw woonplaats kom als ik naar Meppen ga. Donderdag weer heen, jeeej :banaan:

Dat klopt waarschijnlijk wel, maar het stuk naar Meppen (door Drenthe) vind ik echt een $(#!$)@&@ om te rijden en voelt daardoor verder. Wij gaan naar Duitsland eigenlijk altijd in Groningen de grens over.
Ik zie dat het inderdaad qua afstand/tijd precies niks uit maakt.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Jan 2019 20:21

Re: Favoriete drogist?

Mijn favoriete drogist is de DM, het liefst ga ik zonder mijn vriend zodat ik lekker op mijn gemak kan neuzen.
De Etos zit vlakbij mijn werk dus daar kom ik ook weleens, anders Kruidvat.

Ik spaar nu ook punten bij de Etos, wat krijg je als je 100000 stappen hebt? Ik ben nieuwsgierig :smile:
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2019 09:14

Re: Favoriete drogist?

Is sneupen hetzelfde als neuzen?
Ik vind de DM ook fijn maar ik kom eigenlijk nooit in Duitsland. In Nederland ga ik naar de Kruidvat voor Catrice en naar de Etos voor deo en douchespul enzo. Huidverzorging bestel ik online.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jan 2019 09:23

Re: Favoriete drogist?

Caulfield schreef:Is sneupen hetzelfde als neuzen?
Ik vind de DM ook fijn maar ik kom eigenlijk nooit in Duitsland. In Nederland ga ik naar de Kruidvat voor Catrice en naar de Etos voor deo en douchespul enzo. Huidverzorging bestel ik online.

Ja!
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2019 09:45

Re: Favoriete drogist?

Kiek oan, dan ben ik ook een sneuper :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers