Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is de Mol 2019

<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 19 Jan 2019 21:39

Re: Wie is de Mol 2019

Heeft iemand op de 2 laatste ingezet? Hoe is dat gegaan met jullie punten?
Irritant dit Haha
Juli 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Jan 2019 21:40

Re: Wie is de Mol 2019

Ja Ik dus. Heb al mijn punten nog.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 19 Jan 2019 21:41

Re: Wie is de Mol 2019

Ik ook, had punten op Robert gezet, en heb alle punten nog.

Lijkt mij ook sterk dat je zo te weten kan komen wie eruit is.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem269

Bericht 19 Jan 2019 21:43

Re: Wie is de Mol 2019

Oh oke jammer haha! Ik denk iig wel dat de vrouw is afgevallen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 19 Jan 2019 21:45

Re: Wie is de Mol 2019

Ja ik denk dat ze dat volgende week pas verrekenen.
Maar dacht misschien dat diegene dan een melding hebben dat er volgende week pas meer bekend over is
Juli 2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Jan 2019 21:56

Re: Wie is de Mol 2019

Wauw! Wat mooi weer zo zeg! Jeetje!
Ik had ook punten op Robert ingezet en mijn punten zijn gewoon verdubbeld.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 19 Jan 2019 22:38

Re: Wie is de Mol 2019

Ah wat een einde! Bizar haha. Nu maar ongeduldig de hele week wachten. Heeft een van jullie al een duidelijke verdachte of een stevige tunnelvisie hahha
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2019 22:56

Re: Wie is de Mol 2019

Ben ik de enige die Nikki eruit vind zien als een spook?

Kan je visagiste zijn, maar dit lijkt me niet goed haha.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 19 Jan 2019 23:08

Re: Wie is de Mol 2019

Ik vind haar sowieso vrij irritant eigenlijk.
Vooral ook haar stem, maar goed er zijn er genoeg die op YouTube naar haar luisteren, dus zal wel aan mij liggen
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jan 2019 23:57

Re: Wie is de Mol 2019

Oh ik hoop zo dat Robèrt er in blijft en Nikky eruit. Wat vind ik haar stom zeg.

Ik ben een beetje verliefd op Sarah aan het worden. Wat een mooie vrouw.

En oh ja ik had nog zelf een soort theorie bedacht maar die is ook niet waterdicht dus heb 'm al weer half opgegeven. Het viel me op dat heel veel opdrachtnamen met een spatie geschreven worden, zoals 'over bruggen' de eerste aflevering, 'ver tellen' vorige week en nu 'op treden'. Dus ik dacht dat dat misschien een hint was naar de dubbele naam met spatie van Rick Paul. Maar toen ging ik alle opdrachtitels na en die van de Jenga was 'stapelgek' dus toch niet alle titels. Wel jammer van m'n hint haha. Ik denk wel dat er íets is met die opdrachtnamen.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 20 Jan 2019 08:44

Re: Wie is de Mol 2019

Cotton schreef:Ben ik de enige die Nikki eruit vind zien als een spook?

Kan je visagiste zijn, maar dit lijkt me niet goed haha.


Haha precies dit. Ziekelijk kleurtje heeft ze.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2019 08:58

Re: Wie is de Mol 2019

Marin schreef:Oh ik hoop zo dat Robèrt er in blijft en Nikky eruit. Wat vind ik haar stom zeg.

Ik ben een beetje verliefd op Sarah aan het worden. Wat een mooie vrouw.

En oh ja ik had nog zelf een soort theorie bedacht maar die is ook niet waterdicht dus heb 'm al weer half opgegeven. Het viel me op dat heel veel opdrachtnamen met een spatie geschreven worden, zoals 'over bruggen' de eerste aflevering, 'ver tellen' vorige week en nu 'op treden'. Dus ik dacht dat dat misschien een hint was naar de dubbele naam met spatie van Rick Paul. Maar toen ging ik alle opdrachtitels na en die van de Jenga was 'stapelgek' dus toch niet alle titels. Wel jammer van m'n hint haha. Ik denk wel dat er íets is met die opdrachtnamen.


Hier wordt al een paar weken over gespeculeerd inderdaad. Ben ook benieuwd of het iets betekent.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem279

Bericht 20 Jan 2019 11:49

Re: Wie is de Mol 2019

Of het slaat op een dubbele achternaam. Maargoed, daar zijn er volgens mij meer van.

Ik heb hem terug gekeken en ik hoop heel hard dat Nikkie eruit gaat. Ik vind haar inderdaad ook niet leuk in het spel, en ik had de helft van m’n punten op Robert staan :pale: Voor komende week trouwens ook alweer, misschien tunnelvisie maar ik wil het eigenlijk nog niet loslaten. Zoals ik het nu zie (hoop), is Robert de mol en Rick Paul de winnaar.
<<

Anoniem269

Bericht 20 Jan 2019 12:08

Re: Wie is de Mol 2019

Voor mij is Robert ook de Mol. En ik ga voor Merel als winnaar.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 20 Jan 2019 21:57

Re: Wie is de Mol 2019

Ik vond het flauw zeg, wat een einde (wel superspannend haha). Zelf denk ik dat er niemand uitgaat. Er stonden ook 9 glazen klaar zag ik bij Moltalk toen ze dat beeld lieten zien van wat er volgende week gaat komen. Zowel Niels als Rick Paul waren dolbij te zien wie er door was en de ene zou je dan meer koppelen aan Robert en de andere aan Nikki. Ik vind het wel jammer als er nu weer niemand uit is. Het wordt er dan niet echt duidelijker op :haha:. Ik vind het wel relaxter dat je geen punten meer in kunt zetten tijdens de aflevering. Als ik dan een aflevering mis en later terug moet kijken dan hoef ik niet meer te denken, wat als! Ik heb ook punten ingezet op Robert dus hopelijk blijft hij er sowieso nog even in. Nikki vind ik wel iets grappigs hebben, haar make up vind ik ook niet mooi. Je hoort haar zo op de achtergrond altijd zo lekker plat schelden :haha:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 20 Jan 2019 22:03

Re: Wie is de Mol 2019

Er zijn mensen die helemaal hebben uitgezocht vanaf welk gebouw de rode straal kwam en welke kandidaat daar dan zat.
Spoiler: weergeven
Volgens die theorie zou Nikkie eruit liggen
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2019 22:06

Re: Wie is de Mol 2019

Ik zal even in een spoiler zetten wat ik heb gehoord:

Spoiler: weergeven
Volgens m'n vriend wordt er op Twitter gespeculeerd dat Robèrt de meeste vragen fout heeft, maar dat Nikki naar huis gaat vanwege haar stiefbroertje dat overleed tijdens de opnames. Mogelijk mag de rest beslissen of Robèrt er dan nog wel in mag blijven of dat hij ook naar huis gaat. Zoiets. Geen idee hoor, ben erg benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 21 Jan 2019 06:11

Re: Wie is de Mol 2019

Hmm ben heel benieuwd naar wie er weg is. Mijn gevoel zegt Nikkie. Ik had haar als verdachte. Volgens de app zaten mijn mollen er nog in en verdubbelde mijn punten. Ben dus heel benieuwd hoe dat volgende week gaat.

Die mollenactie met die palen is wel bijzonder. Zoals ze het filmde was het Niels maar dat kan ook nog iemand later gedaan hebben..
Afbeelding

Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 21 Jan 2019 07:42

Re: Wie is de Mol 2019

Miccie schreef:Hmm ben heel benieuwd naar wie er weg is. Mijn gevoel zegt Nikkie. Ik had haar als verdachte. Volgens de app zaten mijn mollen er nog in en verdubbelde mijn punten. Ben dus heel benieuwd hoe dat volgende week gaat.

Die mollenactie met die palen is wel bijzonder. Zoals ze het filmde was het Niels maar dat kan ook nog iemand later gedaan hebben..


Ik had Robert als een van de verdachte en mijn punten zijn ook gewoon verdubbeld. Als er een aflevering niemand uitgaat dan behoud je je punten gewoon en worden ze allemaal verdubbeld. Jouw aangewezen Mol of Mollen zitten er namelijk nog altijd in.

Vorig jaar was het toch ook zo dat er iemand vrijwillig uitging. Wellicht gebeurd dit dit jaar weer en zijn de jokers en de vrijstelling dus weggegooid geld geweest. En wie weet, maken ze dan niet eens bekend wie de meeste fouten had. Stel dat Nikki eruit gaat en Robert had de meeste fouten. Dan zegt het nog niet of Robert de Mol is. Technisch gezien kan dat ook nog gewoon want het maakt geen drol uit hoeveel fouten de Mol heeft. Ik geef ff dit voorbeeld omdat Robert een van mijn mollen is haha! Ik ben zo benieuwd, was het maar alweer weekend :banaan:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Jan 2019 08:12

Re: Wie is de Mol 2019

Ooh La La! schreef:
Cotton schreef:Ben ik de enige die Nikki eruit vind zien als een spook?

Kan je visagiste zijn, maar dit lijkt me niet goed haha.


Haha precies dit. Ziekelijk kleurtje heeft ze.

Nikkie. Ze is gewoon heel erg wit van zichzelf.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 08:30

Re: Wie is de Mol 2019

Carrie schreef:
Ooh La La! schreef:
Cotton schreef:Ben ik de enige die Nikki eruit vind zien als een spook?

Kan je visagiste zijn, maar dit lijkt me niet goed haha.


Haha precies dit. Ziekelijk kleurtje heeft ze.

Nikkie. Ze is gewoon heel erg wit van zichzelf.

Meestal is je gezicht niet witter dan je andere huid toch? Haar gezichtshuid lijkt grauw in Wie is de Mol door de make-up, de rest van haar lichaam niet. Ze lijkt iig doodziek en zo ziet ze er in haar eigen video's niet uit.
<<

Anoniem328

Bericht 21 Jan 2019 09:37

Re: Wie is de Mol 2019

Het ziet er inderdaad niet uit die kleur. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand dit mooi vind, zoveel make-up.
Ik vind haar verder wel heel erg leuk en had haar ook als mol dus hoop niet dat ze eruit gaat. Ik ben m'n punten trouwens vergeten in te zetten dus ben sowieso kansloos :palm:
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2019 11:14

Re: Wie is de Mol 2019

Ik vind Nikki ook leuk. Ik heb geen flauw idee wie de mol kan zijn, heb daar nooit zoveel zicht op. Ik doe ieder jaar wel mee mee in een pool in de app, maar zet mijn punten vaak in op mensen die er uit vliegen.
Ik vind Merel wel een kanshebber om WIDM te winnen (als zij de mol niet is tenminste).
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Jan 2019 12:05

Re: Wie is de Mol 2019

Ik weet niet op wie ik mijn punten moet inzetten in de app.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Jan 2019 13:52

Re: Wie is de Mol 2019

Cotton schreef:
Carrie schreef:
Ooh La La! schreef:
Haha precies dit. Ziekelijk kleurtje heeft ze.

Nikkie. Ze is gewoon heel erg wit van zichzelf.

Meestal is je gezicht niet witter dan je andere huid toch? Haar gezichtshuid lijkt grauw in Wie is de Mol door de make-up, de rest van haar lichaam niet. Ze lijkt iig doodziek en zo ziet ze er in haar eigen video's niet uit.

Ik vind haar een hele gelige ondertoon hebben en dat vind ik in haar video’s ook eigenlijk altijd. Het is geen natuurlijke kleur ofzo, kan m’n vinger er niet goed opleggen. Ik vind haar overigens wel heel leuk, zou het jammer vinden als ze eruit is. Maar denk wel dat zij degene is die eruit gaat.

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers