Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leeftijd op sport/club

<<

Anoniem315

Bericht 19 Jan 2019 17:44

Re: Leeftijd op sport/club

Leuk Spencer!
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jan 2019 19:27

Re: Leeftijd op sport/club

Ja zeker leuk Spencer!
Bo is vandaag voor de 2e keer naar peuterdansles geweest bij de dansschool in de buurt. Ze vindt het geweldig dus heb haar vanmorgen ingeschreven. Ze is 3 jaar.
<<

Tante-es

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 19 Jan 2019 19:41

Bericht 19 Jan 2019 20:02

Re: Leeftijd op sport/club

Mijn dochter is 4,5.
Ze zat vanaf 1,5 tot 4 op gym. Toen ze naar school ging kostte school teveel energie. Toen is ze gestopt.
Ze is net gestart met zwemles. Kost ook veel energie. Als ze haar diploma heeft, wil ze op dansles.
Echt per kind verschillend.
Maar zo te lezen heeft jouw zoon genoeg energie.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 19 Jan 2019 20:13

Re: Leeftijd op sport/club

Spencer schreef:Hij heeft vanochtend meegedaan met voetbal en hij vond het heel leuk. M'n principe van eerst een zwemdiploma dus maar geruild voor een paar voetbalschoenen.

Prima toch, leuk! Eerst een zwemdiploma heeft hier misschien ook wat negatief uitgepakt (zwemles werd echt een moetje), dus hou ik me bij mats niet meer aan vast.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Jan 2019 13:36

Re: Leeftijd op sport/club

Hier moet eerst de zwemles klaar zijn en daarna kunnen ze wat kiezen. Mijn oudste wilde naar scouting en daar mag je beginnen als je 7 bent dus die kon toen meteen door daarheen. Mijn jongste is nu bezig met de zwemles en wil daarna van alles dus die moet eerst maar ns goed bedenken wat ze wil.
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 20 Jan 2019 20:47

Re: Leeftijd op sport/club

J. is gaan voetballen toen hij bijna 7 werd.
Hiervoor heeft hij twee zwemdiploma's gehaald.


L. begint nu met zwemles, net 5.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 20 Jan 2019 21:17

Re: Leeftijd op sport/club

Hier eerst zwemles en daarna wat anders kiezen. Ik vind het anders te druk voor hem. Ik ben wel benieuwd wat hij gaat kiezen, het wisselt hier nog regelmatig dus binnenkort maar wat proeflesjes doen hier en daar (B diploma schiet al lekker op)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers