Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Probiotica (lactosevrij)

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jan 2019 17:23

Probiotica (lactosevrij)

Ik heb me hier nog nooit in verdiept maar ik heb een AB kuur gekregen en nu last van diarree. Ik las dat probiotica hiertegen kunnen helpen. Daarnaast geef ik nog bv dus wil ik graag zo fit/gezond mogelijk zijn en dat mijn baby zo min mogelijk last ervaart van mijn kuur. Wie heeft er tips of ervaringen?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 19 Jan 2019 17:29

Re: Probiotica (lactosevrij)

<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 19 Jan 2019 18:44

Re: Probiotica (lactosevrij)

Ik maak zelf kombucha en fermenteer groente. Hierdoor krijg je ook veel probiotica binnen.
Je kan ook waterkefir maken.
Voor de snelle oplossing zou ik inderdaad ortica gebruiken zoals hierboven staat
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 19 Jan 2019 20:25

Re: Probiotica (lactosevrij)

Je zou eens kunnen kijken naar Probactiol
22112014 / 10042019
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Jan 2019 12:50

Re: Probiotica (lactosevrij)

Thanks, wanneer je het oplost in water is het dan erg vies :)?

Wat jij zegt Pollepel is denk ik niks voor mij. Nemen jullie dit gewoon altijd? Welke voordelen merken jullie hiervan?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Jan 2019 12:54

Re: Probiotica (lactosevrij)

Oja en wat is dan het verschil tussen Orthica of Probactiol?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Jan 2020 12:09

Re: Probiotica (lactosevrij)

Ik moet weer aan de antibiotica ?. Nu wil ik graag probiotica nemen, dosering antibiotica is 3 maal daags innemen. Hoe vaak moet ik dan probiotica nemen? 1 capsule per dag of voor elke keer antibiotica ook een capsule dus 3 per dag? En hoelang? Ook nog doorslikken na kuur?

En helpt het echt? Ik heb er zo geen zin en en ben bang om weer ziek te worden of mijn weerstand om zeep te helpen (ik ga het slikken voor ontsteking in mond). Zit er al lang en wil niet zelf weg gaan. Geen last van. En ga dan denk ik Orthica kopen gezien het prijsverschil of nog tips?

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers