Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Jan 2019 19:27

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 19 Jan 2019 10:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 18 Jan 2019 20:39

Re: Datetopic #4

Fijn dat het goed met hem gaat feline. Verder snap ik je mixed feelings.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Jan 2019 10:15

Re: Datetopic #4

Dankjewel Tabbie :)

Whatever, weet niet of je nog meeleest maar vroeg me ineens af hoe het met jouw date gaat en of je ooit nog antwoord hebt gekregen op je FB vraag :)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 19 Jan 2019 19:21

Re: Datetopic #4

Hé Feline, kon de afgelopen tijd niet inloggen maar heb wel al je berichten gelezen. Zo jammer om te lezen hoe dit gelopen is, het klonk zo fijn en positief allemaal (dit maakt het nu niet beter natuurlijk, sorry, maar ik werd zo enthousiast van je verhalen). Gezondheidsklachten zijn natuurlijk vooral voor hem vervelend, maar ik had je het zo gegund allemaal. Hopelijk is het met een gesprek goed af te sluiten.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jan 2019 09:16

Re: Datetopic #4

Wat een lieve reactie! Dankjewel Gijs! Ik hoop ook echt dat ik snel weer eens gelukkig in de liefde ben want dit prille geluk voelde heel fijn!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Feb 2019 17:04

Re: Datetopic #4

Dit topic loopt niet meer zo hard geloof ik...
Wil jullie even vragen om hulp. Inmiddels was ik zo'n zes maanden aan het daten met een leuke man. We hebben echt een leuke klik en het ging allemaal vrij gemakkelijk. Behalve dan het komen tot een afspraak. Ik merk dat ik echt moeite doe om hem te kunnen zien, ook als het niet zo lekker uitkomt. Terwijl van zijn kant afspreken altijd lastig gaat. Zoals gisteren(even voor een concreet voorbeeld, dergelijke situaties komen vaker voor), we waren allebei vrij, maar dan wil hij niet afspreken omdat hij het huishouden wilde doen. Zondag wil hij niet na zijn werk afspreken omdat hij wil voorslapen voor de superbowl. Dat betekent dat we elkaar maandag voor het laatst hebben gezien en dat de eerstvolgende mogelijkheid pas weer woensdag gaat zijn. Voor mij klinken zijn redenen ook niet als niet kunnen, maar meer als niet willen (zondag zouden we ook gewoon alleen samen kunnen eten bijvoorbeeld). Ik merk ook dat dit mij heel veel doet door de relatie waar ik uit kom en dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar dat gevoel van niet leuk of belangrijk genoeg zijn is zo overweldigend en onprettig.
Ik ben nu in staat om, na meermaals aangeven en geen effect, het daten te stoppen. Ik wil gewoon graag een man die moeite doet om mij te zien, ik krijg hier zelf zo'n 'he's just not that into you' gevoel van, al zegt hij dat dat het echt niet is.
Overdrijf ik? Verwacht ik gekke dingen?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Feb 2019 18:15

Re: Datetopic #4

Ik vind niet dat je overdrijft. Blijkbaar heb jij behoefte aan iets en kan hij dat niet aan je geven. En ik zeg niet dat mannen helemaal niet kunnen veranderen.. Het is niet iets wat iemand zomaar doet. En dus ga jij je hier altijd aan irriteren in jullie 'relatie' of je zoekt iemand die jou kan geven wat jij nodig hebt.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 02 Feb 2019 21:02

Re: Datetopic #4

Nee, Gijs, je moet toch allebei een goed gevoel hebben bij een relatie. En dat voorslapen voor de Super Bowl, daar zou ik ook niet van willen verliezen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 03 Feb 2019 08:46

Re: Datetopic #4

Gijs, ik vind niet dat je overdrijft. Ik zou dit zelf ook niet kunnen waarderen. En ik kan begrijpen uit het stukje wat jij typt dat je het ervaart als niet willen ipv als niet kunnen. En als het dat niet willen is van je date dan is dat zijn goed recht natuurlijk maar dan moet hij daar eerlijk over zijn.

Verder denk ik dat als jij het echt zo vervelend vind en het voor hem het misschien minder vervelend is je moet overwegen wat je hier mee wilt. Maar snap dat het lastig is als het wel leuk is als je elkaar ziet.
:heart: :heart: 2011
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 03 Feb 2019 14:08

Re: Datetopic #4

Gijs ook ik vind niet dat je overdrijft. Echter herken ik ook wel wat van je date in mezelf. Ik heb dat ook wel gehad tijdens het daten, dat ik zoiets had nu liever niet want ik wil gewoon even tijd voor mezelf want ik heb al 3 avonden gewerkt en wil gewoon alleen op de bank zitten. Terwijl mijn date ook zoiets had we kunnen toch samen op de bank zitten en we hebben elkaar doordat je gewerkt hebt nu al 4 dagen niet gezien. Ik voelde dan gewoon ook echt de behoefte niet zo, ik wilde echt de tijd voor mezelf ondanks dat ik mijn date wel echt leuk vond. Echter op een gegeven moment was ik aan het daten met iemand en had ik dat niet zo, dan vond ik het juist wel fijn om met mijn date gewoon op de bank te zitten en had ik het gevoel dat ik die tijd alleen ook wel samen kon hebben.
Achteraf was voor mij date 1 wel leuk en date 2 was echt heel leuk. Dus voor mij klopte het wel dat ik in die eerste date gewoon niet echt dusdanig geïnteresseerd was dat daar de prioriteit lag, die lag meer bij mezelf. Date 2 lag mijn prioriteit wel echt bij ons.

Dus ik zou inderdaad goed gaan nadenken of je dit wil en dit met hem bespreken. Als jou dit niet gelukkig gaat maken zou ik toch echt voor jezelf kiezen.
Laatst gewijzigd door Jada op 03 Feb 2019 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 03 Feb 2019 14:17

Re: Datetopic #4

Gijs, ik snap wat je bedoelt, ik denk dat je er beter punt achter kan zetten misschien. Daten moet vanzelf gaan vind ik. En een halfjaar aan het daten? Vind dat ook wel vrij lang :)
Ik heb binnenkort een date. Wel bijzonder verhaal, want kennen elkaar al zo'n 15 jaar, hadden toen paar maanden verkering. Tussendoor 1 keer gezien, is nu ook alweer 5 jaar geleden. Is best gek ook om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien.
In die 15 jaar eigenlijk altijd wel contact gehouden, elk jaar wel een kort berichtje hoe het gaat enzo. Sinds paar jaar is het dat we dan een periode heel intensief appen en dan weer klaar voor maanden tot de 1 weer contact opneemt. En dan denk ik van, horen we niet toch gewoon bij elkaar? :eyes:
<<

Anoniem271

Bericht 03 Feb 2019 14:46

Re: Datetopic #4

Toen ik net aan het daten was wilde ik júist hem zo vaak mogelijk zien. Dat was voor mij een teken dat het misschien eindelijk eens goed zat. Bij dates waarbij ik dat niet had en een beetje dacht zoals jouw date is het uiteindelijk niks geworden.
Ik denk dat ik het zelf ook niet leuk had gevonden als mijn vriend steeds met dit soort ‘excuses’ aan kwam. Sorry, maar dat vind ik het eigenlijk.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 03 Feb 2019 17:26

Re: Datetopic #4

Bedankt voor jullie reacties. Niet zo leuk om te lezen natuurlijk dat sommige van jullie het herkennen bij dates die het achteraf toch niet echt waren, maar dat was mijn gevoel er helaas ook al bij... Gisteravond hem er nog over gesproken en hij blijft zeggen dat dat het echt niet is, maar dat hij erg druk is momenteel in zn hoofd en alles niet meer overziet. Natuurlijk heel vervelend voor hem, maar dat veranderd voor mij niets aan het gevoel wat ik er van krijg(afgewezen worden).
Ik ben best wel een beetje verdrietig om het stop te zetten, maar hoop dat er ergens ooit nog een man zal zijn die wel graag bij mij wil zijn en daar moeite voor doet dus hou daar maar aan vast ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 03 Feb 2019 18:31

Re: Datetopic #4

@gijs ik snap heel goed je gevoel. Het fijne is wel dat jullie er goed over kunnen praten. Dat is wel stap 1. Want zo kan je ook je gevoel wegleggen.

Hier ondertussen contact met een super leuke vent.
Op 4 januari heb ik hem ontmoet we hebben gedanst en gesjanst. En daarna dacht ik die zie ik nooit meer terug.
Tot 1,5 week terug hij me uitnodigde op Facebook. En gisteravond via messenger ineens contact.
En toen ging het snel. Ik kreeg zijn nummer en hij vertelde dat hij sinds die ene keer mij niet meer uit zijn hoofd kreeg. En dat hij een keer wat met me wilde drinken. Dus de date staat bijna... Maar ik vind het ook wel heel spannend mijn vertrouwen is door mijn ex zo beschadigd dat ik heel voorzichtig ben. Maar ook wil genieten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Feb 2019 19:15

Re: Datetopic #4

Minx schreef:
Vorige week heb ik mijn date ook weer gezien. Zijn huis was eindelijk klaar. Dus daar langs gegaan. En op de een of andere manier was het heel erg gespannen en totaal niet ontspannen. Nu was hij ook moe maar ik snapte er werkelijk helemaal niets van. Ik zat in de auto terug en dacht echt wtf was dit. Die zie ik dus nooit meer. Na die tijd heb ik hem nog een app gestuurd en vanaf toen hebben we echt heel veel zitten appen. Zaterdagochtend echt een heel heftig gesprek gehad via de app. En tegen de middag was het ineens wat doe je vanavond ben je dan ook aan het leren. Dus afgesproken dat hij 's avonds langs zou komen. Ik ondertussen keihard gaan leren. Een paar uur later was het ineens vanavond gaat toch niet door. Had hij een aanrijding gehad. Auto in de prak. Dus ik gewoon verder gegaan met wat ik moest doen. Uiteindelijk ging ik J ophalen en stond ik even te wachten tot mijn ex er was kreeg ik een appje: Kom toch vanavond heb al een andere auto. Nou 's avonds is hij geweest en het was direct weer helemaal ontspannen. Hij wilde in eerste instantie ook blijven slapen maar kon niet in slaap komen dus is toch maar naar huis gereden. Het loopt dus nog steeds haha.



Hier een ander tegenvoorbeeld. Ik quote dit bericht ff. Achteraf is dit het punt geweest waarop mijn vriend dacht ja shit die moet ik echt niet laten lopen. Vlak voor zijn verhuizing had ik hem nog gezien. de Date daarvoor was 8 weken daarvoor echt bizar lang. Soms zijn mannen dus echt onvoorspelbaar.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Feb 2019 20:38

Re: Datetopic #4

Gijs, ik ben dus ook zo’n romanticus die gelooft in passie en dus niet kunnen wachten elkaar te zien. Soms dacht ik dat dat niet bestaat maar met m’n laatste date liep het dus wel zo. Los van ‘t feit of ie je nu wel of niet leuk vindt, jij hoort je de meeste fantastische vrouw te voelen als je met hem bent en dat gevoel mist bij jou van wat ik hier nu lees. Lastige keuze om te maken want het gaat ongetwijfeld enorm tegen je gevoel in. Sterkte! Je verdient het om je blij en energiek te voelen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Feb 2019 11:08

Re: Datetopic #4

Gijs heb je er al met je date een gesprek over gehad en hoe jullie er in staan? Wat ik een beetje lees is een bepaalde verwachting die jij hebt en die hij niet waarmaakt. Ik was daarin ook heel erg altijd totdat laatst iemand tegen mij zei. 'Je kan wel verwachtingen hebben, maar als die niet uitkomen ben je teleurgesteld. Terwijl de andere niet weet waarom.'
Sindsdien spreek ik ze meer uit, of ik leg het meer naast mij neer.

Ik had afgelopen woensdag een date en dat was heel gezellig. Zo gezellig dat ik de laatste trein had gemist. OEPS. Hij heeft mij toen naar 'huis' gebracht. In elk geval naar het station waar mijn fiets stond, nadruk op stond want die was gejat.
Nu komt hij zondag deze kant op om te gaan lunch, maar dat hebben we veranderd in een bier en spijs wandeling. Dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Het gaat nu wel snel, maar volgende week heeft hij zijn kinderen weer en dan hebben we al afgesproken ( lang geleden) dat we in die dagen niet afspreken. Ik vind ook dat hij er dan voor zijn kinderen moet zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Feb 2019 11:27

Re: Datetopic #4

Leuk, SO! Is dit die collega waar je het laatst over had? Hoe oud zijn zijn kinderen?
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Feb 2019 11:29

Re: Datetopic #4

Nee, iemand anders die ik al in september via internet heb leren kennen. Maar toen heb ik de date afgezegd omdat ik met mijn rug begon te klungen en ik niet eens normaal kon lopen/slapen etc. Hij heeft tussendoor een scharrel gehad en nu zocht hij weer contact op. Dus hij weet ook dat hij extra zijn best kan gaan doen haha.
De oudste is doet dit jaar VMBO examen en de jongste zit geloof ik in de 2de van de middelbare school.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Feb 2019 11:32

Re: Datetopic #4

Oh zulke grote kinderen al! Dan is hij zeker ook wat ouder? Klinkt leuk verder, veel plezier zondag!
Maar die collega klonk ook als een goede partij, ga je daar ook nog iets mee afspreken?
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Feb 2019 11:41

Re: Datetopic #4

Hij is 6 jaar ouder ongeveer.
De college weet ik nog niet. Ik kan niet met twee mannen tegelijk gaan daten. Plus ik heb bij hem meer het idee dat hij nog vol in het regelen etc. zit het afronden van zijn relatie dat hij nu nog niet open staat voor iets nieuws. Een paar weken geleden met een vriendin gaan speeddaten. Dat gaaf ik bij die collega en aan hij vond dat niet echt tof. Terwijl die afspraak al stond voordat we intensiever contract kregen. Plus collega's onderling dat voelt gewoon raar of het nu wel of niet ergens op uit zou lopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Feb 2019 12:33

Re: Datetopic #4

Ja dat snap ik, lijkt me ook geen ideale situatie inderdaad. En daten met twee mannen is inderdaad ingewikkeld, daar hield ik ook nooit van.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 08 Feb 2019 19:39

Re: Datetopic #4

Hey SO, wat leuk!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2019 19:11

Re: Datetopic #4

Gijs. schreef:Bedankt voor jullie reacties. Niet zo leuk om te lezen natuurlijk dat sommige van jullie het herkennen bij dates die het achteraf toch niet echt waren, maar dat was mijn gevoel er helaas ook al bij... Gisteravond hem er nog over gesproken en hij blijft zeggen dat dat het echt niet is, maar dat hij erg druk is momenteel in zn hoofd en alles niet meer overziet. Natuurlijk heel vervelend voor hem, maar dat veranderd voor mij niets aan het gevoel wat ik er van krijg(afgewezen worden).
Ik ben best wel een beetje verdrietig om het stop te zetten, maar hoop dat er ergens ooit nog een man zal zijn die wel graag bij mij wil zijn en daar moeite voor doet dus hou daar maar aan vast ;)


Dat laatste moet je vasthouden Gijs, want dat is gewoon écht waar en waar je voor moet vechten!
Als er iets is wat ik geleerd heb uit mijn huwelijk is dat het wel...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Feb 2019 10:41

Re: Datetopic #4

Gisteren weer een hele gezellig middag gehad met mijn date. I.p.v. een lunch zijn we een bier-spijs wandeling gaan doen. Lekker door N.ijmegen wandelen in de regen, maar wel in verschillende kroegjes een biertje krijgen met een hapje. Het is dat we qua tijd door moesten lopen, maar we zaten iedere keer weer lekker en gesprekken.
Vanwege de regen kwam hij mij ook thuis ophalen met de auto. De hoeveelheid bier die we dronken was echt qua maten voldoende dat hij nog mocht rijden na afloop. Daarmee heeft hij wederom punten gescoord.
Later op de app uitgesproken dat we ons bij elkaar ontspannen voelen en dat het allemaal heel natuurlijk verloopt. Zonder rare stiltes of ongemakkelijke situaties. We hebben nog geen 3de date afgesproken, maar die komt er wel. Hij heeft alleen deze week zijn kinderen en dan spreken we gewoon niet af. Ik ben daarop tegen, ondanks dat zijn kinderen al wat ouder zijn.
In elk geval had ik hem gisteren willen zoenen en dat durfde ik niet. Ondanks dat we het niet zo specifiek hebben uitgesproken, wilde hij dat ook maar durfde ook niet o.a. vanwege het gedrag van mijn ex en mijn grenzen die ik daarbij weer opnieuw moet opzoeken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers