Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op je 36e nog voor een kindje gaan?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Jan 2019 18:18

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Bedankt minx! Dat is een fijne heldere uitleg.
<<

Anoniem262

Bericht 19 Jan 2019 19:30

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Wat Minx zegt inderdaad. Om het precies uit te leggen zou ik de paperassen er weer bij moeten pakken en alles zit in de verhuisdozen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 26 Feb 2019 11:22

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

En hoe staat het met de twijfels?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 14:02

Bericht 26 Feb 2019 21:51

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Die twijfels zijn er nog steeds.
Mijn vriend wil het (nu) niet, dus ik kan twijfelen, maar als hij het niet wil houdt het op.
Ik heb me er heel lang onrustig door gevoeld dat hij steeds niet wist wat hij wil omdat ik het diep in mijn hart wel graag wil, maar ik vind dat twijfelen sowieso niet voldoende basis om ervoor te gaan. Enige twijfel zul je altijd wel houden, maar ik vind dat er nu teveel twijfel is. Soms zegt hij dat hij het misschien wel wil, maar 9 van de 10 keer zegt hij van niet.
Wie weet slaat het over een tijdje nog om, maar ja, dan ben ik nog ouder...
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 26 Feb 2019 22:33

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Lastig ik weet niet of ik het zelf zou doen. Ben nu trouwens vrijgezel maar een nieuwe partner + al een kind uit een eerdere relatie + leeftijdsverschil tussen de kinderen zorgt er wel voor dat ik er niet snel voor zou gaan. Maar als ik het goed lees zou het leeftijdsverschil bij geboorte minimaal jongste 4 en oudste 5 zijn, dit vindt ik meevallen. Zeker als de kinderen allemaal dezelfde vader hebben zou ik er gewoon voor gaan. Risico’s worden ook pas aanzienlijk groter bij 40+ dus jullie hebben nog even. Succes met je keuze!
Carpe Diem
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 27 Feb 2019 13:41

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Ik vind 36 niet te oud.
Zelf ben ik ook 36, ik denk niet dat ik nog een kind krijg (vrijgezel, en op dit moment ook niet echt meer een kinderwens) maar uitsluiten doe ik het niet, je weet immers niet wie je tegenkomt.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 27 Feb 2019 15:41

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Ik vind 36 echt niet te oud om nog voor een kind te gaan. En het leeftijdsverschil valt ook wel mee toch?
Maar bij twijfel natuurlijk zeker niet doen.

Zelf wilde ik jong moeder worden, maar het lukte in eerste instantie niet, uiteindelijk was ik net een paar weken 31 toen ik moeder werd, maar het maakte me allang niet meer uit, al zou ik 41 zijn.

Ik schrijf het nu ook pas af als ik de 40 gepasseerd ben. :)
Afbeelding
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 04 Mrt 2019 05:12

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

@zonnetje : Lastig die twijfel he? Maar ben het met je eens, je moet er wel beide achter staan. Ik vind 36 niet te oud en het leeftijdsverschil zeker niet te groot. Als iemand mij overhaalt komt er hier misschien ook nog wel ooit een, maar dan ben ik ook zeker 36 en is het leeftijdsverschil nog veel groter bij onze kinderen. Ik twijfel om heel andere redenen dan jouw man waarschijnlijk, maar weet jij waarom hij twijfelt? Zijn die twijfels weg te nemen?
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 14:02

Bericht 05 Mrt 2019 10:17

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Wij hebben twee kinderen vrij snel achter elkaar gekregen en vlak voor de kinderen kwamen is mijn vriend ernstig ziek geweest. Verder zijn we verhuisd wat pittig is verlopen. We komen nu in wat rustiger tijden en alle moeheid lijkt er nu uit te komen en hij denkt een derde kind niet aan te kunnen qua energie.
Ik heb zelf ook wel last gehad van erge vermoeidheid na de heftige jaren maar voel me daar wel van hersteld. Ik merk dat ik meer energie voel dan hij en misschien komt dat bij hem ook wel weer, maar ja, dan voel ik die tijdsdruk dus..
Ergens voel ik me ook niet helemaal ok over mijn eigen gevoelens, want ik mag allang bij zijn dat wij 2 kinderen hebben gekregen en mijn vriend er ook nog steeds is. Maar juist doordat we dit hebben meegemaakt voel ik voor mezelf dat ik het gelukkigst wordt van mijn gezin en dit dus graag zou willen uitbreiden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Mrt 2019 10:46

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

Heftig Zonnetje. Fijn dat jullie in rustiger vaarwater zijn gekomen. Ik begrijp dat je tijdsdruk voelt, is die er omdat je iets misschien definitief iets afsluit of is de wens er oprecht? Als je vriend aangeeft het niet aan te kunnen dan zou ik daar wel serieus naar luisteren.
<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 14:02

Bericht 05 Mrt 2019 21:44

Re: Op je 36e nog voor een kindje gaan?

De wens is er bij mij wel oprecht. Maar we hebben het er de afgelopen tijd veel over gehad en het is niet leuk elke keer een 'nee' te horen van mijn vriend, dus ik probeer het nu te laten rusten.
Als hij echt niet wil, leg ik me daarbij neer. Ik vind dat wel moeilijk.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers