Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Anoniem271

Bericht 19 Jan 2019 00:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja het gaat allemaal goed gelukkig. Misschien omdat ze nu maar met 3 zijn i.p.v. een hele groep en ze niet drinken.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Jan 2019 11:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

@ hondenisseu;
Als er een (grotere) hond aan komt steek ik altijd mijn arm afwerend uit (zo met elleboog gebogen). Geen idee of het werkt, maar ik heb daardoor geen last van opspringende honden.

Ik ben nu op mijn 9 maanden oude nichtje aan het passen! Zo heerlijk! Zo een lekker lief meisje.
Mijn zusje heeft afgelopen maandag hun auto in de prak gereden en ze is nu met haar vriend proefritjes aan het maken. Dus ze hebben nu mijn auto mee met hun maxicosi en wandelwagen zodat ze meteen overal kunnen passen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jan 2019 17:42

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Het valt me op nu het 16.40 dat het nog steeds licht is............ik ben blij!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jan 2019 17:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dora schreef:@ hondenisseu;
Als er een (grotere) hond aan komt steek ik altijd mijn arm afwerend uit (zo met elleboog gebogen). Geen idee of het werkt, maar ik heb daardoor geen last van opspringende honden.

Ik ben nu op mijn 9 maanden oude nichtje aan het passen! Zo heerlijk! Zo een lekker lief meisje.
Mijn zusje heeft afgelopen maandag hun auto in de prak gereden en ze is nu met haar vriend proefritjes aan het maken. Dus ze hebben nu mijn auto mee met hun maxicosi en wandelwagen zodat ze meteen overal kunnen passen.


Ik moest een aantal keren goed kijken, maar het is toch echt issue!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 19 Jan 2019 18:45

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:Het valt me op nu het 16.40 dat het nog steeds licht is............ik ben blij!


Fijn hè? Doet mij ook erg goed!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jan 2019 20:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Katrien schreef:
caribbeanlover schreef:Het valt me op nu het 16.40 dat het nog steeds licht is............ik ben blij!


Fijn hè? Doet mij ook erg goed!


Mij ook! En dan dit heerlijke frisse en zonnige winterweer er bij... perfect!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 19 Jan 2019 20:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik was vandaag winkelen en volgens mij kwam het door de kou maar het was echt uitgestorven in de stad, heerlijk om in alle rust lekker te kunnen shoppen.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 19 Jan 2019 23:38

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:Het valt me op nu het 16.40 dat het nog steeds licht is............ik ben blij!

Viel mij van de week ook op, zo fijn!
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jan 2019 23:53

Re: Wat wil je even kwijt? #9

NerdChic schreef:
caribbeanlover schreef:Het valt me op nu het 16.40 dat het nog steeds licht is............ik ben blij!

Viel mij van de week ook op, zo fijn!


Het viel mij vandaag pas op en eerder was het echt al vrij donker op die tijd.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 20 Jan 2019 09:36

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Heerlijk! Ik zei het dinsdag tegen de kinderen. Normaal na de BSO was het nog donker, nu reden we in het licht terug naar huis. Dat deed me echt goed!

Wij hebben ons huis verkocht! In 4 weken tijd (waarvan 2 weken kerstvakantie en er niemand geweest is) met 3 kijkers. Het is echt zo snel gegaan! Had dit totaal niet verwacht. 4 jaar terug heeft het anderhalf jaar te koop gestaan met 1 niet serieuze kijker. Nu hebben we flinke overwaarde en gaat ons avontuur beginnen. Van Brabant naar Drenthe en van huilen naar lachen;)

Het is dubbel. De kinderen hebben er zin in, we maken moodbords voor hun slaapkamers, ze willen met papa een boomhut bouwen (dat kan dan eindelijk) maar beseffen ook dat ze hun vriendjes en vriendinnetjes hier achter laten.

Woensdag hebben we 3 bezichtigingen. Spannend dus. Als alles loopt zoals verwacht gaan we in de zomervakantie over. Dan hebben de kinderen een paar weken de tijd om te wennen voordat ze starten op hun nieuwe school.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Jan 2019 10:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Spannend tompouce. En gefeliciteerd!
#teammaple🍁
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 20 Jan 2019 11:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn en spannend, Tompouce. Ik weet nu ook wel wie je bent. Ik kan me herinneren dat het toen niet lukte met de verkoop van het huis. Fijn dat het nu zo goed ging.

Na twee jaar mopperen over ons internet hebben we gisteren zelf maar een nieuwe router gekocht en WiFi doet het echt fantastisch. Ik ben er echt zo ontzettend blij mee. Een beetje treurig hoe blij :’), maar mijn vriend deelt de blijdschap. Fijn dat wij nu ook meedoen in 2019 i.p.v. 2003.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Jan 2019 12:25

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn June! Ik vind langzaam internet ook altijd zo retro en achterhaald voelen haha zoo niet nodig :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem262

Bericht 20 Jan 2019 14:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vanmiddag reden we van V. naar S. Op de route ligt een weg waar je 80 km/u mag, maar waar je gevoel zegt, zeker als je er niet bekent bent, 60km/u. We reden achter een auto met Duitse kenteken. Zijn rijstijl viel ons enorm op. Het was zelfs gevaarlijk te noemen. Hij slingerde, reed afwisselend 80 km/u en dan weer boven op de rem om zijn weg met 40 km/u te vervolgen en hij schrok zo van een overstekende wielrenner, dat ik bang was dat hij zo tegen een boom zou rijden. Mijn man nam het op zijn telefoon op en op het eind zei hij, en nu? Wat moet ik nu? Ik zei dat hij 112 moest bellen en dat de politie moest komen. Man vroeg of ik hem niet klem kon rijden. Nou ja, nee. Dat lijkt me niets. De politie gebeld en gezegd dat we denken dat hij onder invloed is. Toen de man afsloeg, is mijn man uit de auto gestopt en heeft hem staande gehouden. Het duurde een minuut of vijf toen de politie er ook was. Papieren werden gecontroleerd, er werden vragen gesteld, uit een blaastest bleek dat hij niet onder invloed van alcohol was. Wij waren toen alweer op weg. Kan erbij blijven staan, maar dat vind ik ook zoiets...

Een half uur later werd mijn man door de politie teruggebeld. De man was niet onder invloed, maar is wel zwaar dementerend. Sinds gisteravond is hij als vermist opgegeven in Duitsland door zijn familie en zoals de agent vertelde had de man de hele nacht doorgereden zonder eten en zonder drinken. Ze hebben contact gehad met hun Duitse collega's en zij komen hem uit S. halen om hem te herenigen met zijn familie. Dus we hebben het eigenlijk goed gedaan. Als mijn man echter geen actie had ondernomen, of hij zat niet bij mij in de auto, dan denk ik dat ik de man had laten gaan... Maar ik ben blij dat de man terecht is en weer naar huis gaat. :)
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2019 15:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Jeetje Fedora, wat een goede actie! Goed aangevoeld!
<<

Anoniem271

Bericht 20 Jan 2019 15:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Goed gedaan van jullie Fedora!

Nou June ik kan me je blijdschap wel voorstellen. Goed werkende WiFi kunnen we niet meer missen haha. Veel plezier ervan! :wink:
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 10:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik was zaterdag 12 jaar in dienst bij m'n werk. Zo meteen trakteren. :D

12.5 jaar is misschien meer gepast, maar die datum is de sterfdag van mijn vader, dus trakteren voelt dan niet goed.
<<

Anoniem271

Bericht 21 Jan 2019 11:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat is een hele tijd Cotton, 12 jaar!
<<

Anoniem284

Bericht 21 Jan 2019 11:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat is lang, Cotton! Mooi jubileum. Krijg je ook nog iets van je baas? En wat ga je trakteren?
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jan 2019 11:31

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Exogenesis schreef:Joey, ik vind dit zó herkenbaar. Ik ben woensdag nog belaagd door een hele horde. Ik zag in de verte al wat lopen, dus ik ging al aan de andere kant van het brede pad lopen. Komt er ineens een grote hond keihard op me afstormen en bespringt me frontaal, een ander hondje begon me aan mijn schoenen en kuiten te knabbelen. Ik was aan het hardlopen, dus werd gedwongen hink-stap-springend die beesten van me af te schudden. En die mensen maar schreeuwen. Maar geen reactie. Eén van de honden is nog minstens een halve km met me meegerend, terwijl ik al een heel ander pad ingeslagen was. Ik gun ze dat ze nog lang hebben moeten zoeken. Ik kan daar zó kwaad om worden!


Ise, wat vervelend! Ik kan me je nare gevoel helemaal voorstellen.


Jij bent er nog goed vanaf gekomen gelukkig! Mijn man kent iemand die is besprongen door een hond en heeft daardoor zijn been gebroken. Is nu nog aan het revalideren. Hij is toen geopereerd, maar onlangs voelde hij dat er iets niet goed was. Hij is weer geopereerd. Ik weet nu door mijn geval een beetje hoe hij zich voelt.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 11:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Toen ik 10 jaar in dienst was heb ik een weekend weg gekregen. Andere collega's een ballonvaart en weer anderen een nieuwe camera. Ze kiezen een beetje een cadeau wat bij diegene past (maar ben de enige vrouw dus soms vinden ze het wel lastig haha). Ik weet niet wanneer ze weer iets doen, denk bij 15 jaar.
<<

Anoniem284

Bericht 21 Jan 2019 11:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:
Jij bent er nog goed vanaf gekomen gelukkig! Mijn man kent iemand die is besprongen door een hond en heeft daardoor zijn been gebroken. Is nu nog aan het revalideren. Hij is toen geopereerd, maar onlangs voelde hij dat er iets niet goed was. Hij is weer geopereerd. Ik weet nu door mijn geval een beetje hoe hij zich voelt.


Ik ben een tijd terug ook omver gelopen door een hond. Liep gelukkig goed af, omdat mijn vriend me opving. Die hond kwam zo hard aanrennen en ik kon geen kant meer op. Dit was wel in een losloopgebied en ik nam het de hond ook niet echt kwalijk (was erg enthousiast), maar beetje eng is het wel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jan 2019 12:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat lang al, Cotton! Zou je niet een keer ergens anders willen werken?

Heeft iemand trouwens zin om mijn dilemma in het Sollicitatietopic even te lezen en erop te reageren?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem291

Bericht 21 Jan 2019 12:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Cotton schreef:Ik was zaterdag 12 jaar in dienst bij m'n werk. Zo meteen trakteren. :D

12.5 jaar is misschien meer gepast, maar die datum is de sterfdag van mijn vader, dus trakteren voelt dan niet goed.


Ik was afgelopen week 12,5 jaar in dienst, voel me wel een beetje oud daardoor :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2019 12:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Bliss schreef:Wat lang al, Cotton! Zou je niet een keer ergens anders willen werken?

Heeft iemand trouwens zin om mijn dilemma in het Sollicitatietopic even te lezen en erop te reageren?

Ik ga zo in het topic kijken.

Ja, soms wel. Ik heb er een paar weken terug zelfs over gebiecht in Werk & Studie. Was het echt even helemaal zat. Toen ik voor mezelf had besloten om gewoon te blijven, kwam er vlak voor de jaarwisseling een enorm gave vacature op m'n pad. Ik heb er echt over getwijfeld, maar ik heb het nu ZO goed. Ik heb zoveel vrijheid, kan altijd zo weg en m'n werk laten vallen als het moet. Kan thuiswerken, kan goed met m'n werkgever en collega's. Alles is mogelijk.
Count your blessings dacht ik, van alleen een paar tientjes meer ga je ook niet gelukkig worden.
En toen ik echt had besloten om te blijven kreeg ik ook nog eens een dikke salarisverhoging. :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers