Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waterpokken en baby’s

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Jan 2019 22:12

Waterpokken en baby’s

Morgen is de verjaardag van ons neefje waar we heen zouden gaan. Nu denkt mijn zus dat hij de waterpokken krijgt.
Nu twijfel ik of we wel moeten gaan ivm de tweeling of dat ze beter thuis kunnen blijven. Wat zouden jullie doen?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 18 Jan 2019 22:26

Re: Waterpokken en baby’s

Ik zou morgenochtend nog even contact leggen met je zus. Als het om waterpokken gaat breidt het zich snel uit en zou je het morgenochtend zeker moeten weten. Ik zou zelf met hele jonge baby's het risico niet willen lopen als er daadwerkelijk sprake is van waterpokken.

Mocht het zich niet hebben uitgebreid en niet met zekerheid waterpokken, dan zou ik gewoon gaan. Maar wel even extra alert op hygiëne.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Jan 2019 13:12

Re: Waterpokken en baby’s

Ik zou ook even contact op nemen vanmorgen en als het waterpokken blijken te zijn zou ik met kleine baby's thuis blijven.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 19 Jan 2019 18:29

Re: Waterpokken en baby’s

Mijn oudste had waterpokken toen de jongste 3 weken oud was, heb de huisarts gebeld, geeft niks, kan geen kwaad en als ze het krijgen onder de 1 jaar kan geen kwaad, dat is een fabel dat ze dan nog een keer de waterpokken krijgen. Jekan dus gewoon gaan, kan geen kwaad.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 19 Jan 2019 19:19

Re: Waterpokken en baby’s

Is dat een fabel, Joontjuh? Mijn beide kinderen hebben dan wel pech gehad, want ze hebben het beiden gekregen voor ze 1 jaar oud waren en moesten er ook beiden nog een keer aan geloven op latere leeftijd. Het is wel zo dat ze het flink hebben gehad voor hun eerste verjaardag en later, op 2- of 3-jarige leeftijd, nog maar heel minimaal.
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 21 Jan 2019 22:53

Re: Waterpokken en baby’s

Maan schreef:Is dat een fabel, Joontjuh? Mijn beide kinderen hebben dan wel pech gehad, want ze hebben het beiden gekregen voor ze 1 jaar oud waren en moesten er ook beiden nog een keer aan geloven op latere leeftijd. Het is wel zo dat ze het flink hebben gehad voor hun eerste verjaardag en later, op 2- of 3-jarige leeftijd, nog maar heel minimaal.


Dat werd mij inderdaad gezegd Maan, dus verder geen idee.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers