Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Anoniem301

Bericht 15 Jan 2019 18:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Feline schreef:Wat heftig biechtje! Klinkt alsof het een weloverwogen, maar zeker niet minder pijnlijke, beslissing is. Heel veel sterkte!

Waar haal je dit uit eigenlijk?

Wat erg voor je Biechtje, dat je man ineens zo van gedachten kan veranderen. Zo hard. Vind het heel erg naar en verdrietig voor je.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jan 2019 21:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Omdat ik haar eerdere post al gelezen heb en ik daaruit opmaakte dat ze nog de moeite heeft gedaan om het te redden. Maar wellicht begrijp ik dat verkeerd.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jan 2019 21:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Feline schreef:Omdat ik haar eerdere post al gelezen heb en ik daaruit opmaakte dat ze nog de moeite heeft gedaan om het te redden. Maar wellicht begrijp ik dat verkeerd.

Ah ok. Van wie vind je het een weloverwogen beslissing dan? Biechtje wil dit niet en haar man is zoals ik begreep te overspannen om dit soort beslissingen te maken. Ik begrijp de reden ook niet, eerlijk gezegd. En dan hebben ze ook nog een kind.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 09:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Feline schreef:Omdat ik haar eerdere post al gelezen heb en ik daaruit opmaakte dat ze nog de moeite heeft gedaan om het te redden. Maar wellicht begrijp ik dat verkeerd.

Nou een maand geleden vertelde hij out of nowhere (zo lees ik het hier) dat hij wilde scheiden, in een maand kun je toch niet echt iets proberen als de 1 overspannen is en je niet iets van hulp inschakelt lijkt me.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Jan 2019 09:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nee, jullie hebben eigenlijk gewoon gelijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2019 10:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat pijnlijk Biechtje! Vooral omdat het lijkt te zijn in een periode waarin hij eigenlijk helemaal geen grote beslissingen zou moeten maken. Als je echt overspannen bent, is een scheiding niet echt de manier om bij te gaan komen. Een scheiding levert zoveel meer stress op dan iemand van tevoren kan bedenken dat ik me afvraag of hij dit wel beseft.

Het komt op mij over alsof hij dit uit wanhoop doet, en dan maar van één probleem af is. Beetje het principe 'minder gezeik aan mijn hoofd' maar dat gaat hem niet worden op deze manier.

Dit is overigens niet minder pijnlijk voor jou hoor!! Heel veel sterkte de komende tijd!
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jan 2019 11:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

He wat rot Biechtje. En inderdaad, dit klinkt als een totaal niet overdachte stressreactie. Wat Caro zegt, alsof ie dan van 1 probleem af is. Terwijl je door een scheiding juist ook meer problemen creeert. Heeft hij bijvoorbeeld nagedacht over wat voor effect dit gaat hebben op jullie kind? En hoe jullie de zorg gaan verdelen?
Heel veel sterkte, ik hoop dat er wat constructievere gesprekken zijn te voeren.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jan 2019 16:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat ontzettend verdrietig zeg, Biechtje.
Is er niet iemand in zijn omgeving die misschien tot hem door kan dringen en waar hij mogelijk even tot rust kan komen.
Misschien kan het hem helpen.

Heel veel sterkte!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jan 2019 17:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hij was niet gigantisch overspannen, maar was het wel. Heeft ook hulp gehad en merk dat hij in dat opzicht de oude is.

Weet ook niet zo goed wat ik er verder op moet zeggen. Het samen dingen ondernemen is al iets dat langer speelt. Alleen ondernam hij toen sowieso niet zo veel.. en nu hij dat wel aan het doen is, en het met iedereen wil doen behalve met mij.. dan vraag ik me ook af wat ik dan nog voorstel, waar ik voor hem dan sta. Bedoel.. moet wel vreselijk gezelschap zijn als je kennelijk met iedereen wil zijn buiten de deur behalve met mij..

En dan weiger ik zn poets en kookmiep te blijven, ik verdien iemand die mij ook ziet staan. Iemand die moeite voor me doet en me waardeert.

Ik heb veel van hem geaccepteerd, maar ik kan niet meer vechten.. ik gs er zelf ook aan kapot.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Jan 2019 18:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat ontzettend verdrietig en pijnlijk Biechtje. Veel sterkte voor de komende tijd.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 16 Jan 2019 18:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat een narigheid Biechtje! Veel sterkte. Denk ook goed om jezelf, bewaak je eigen grenzen goed.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 18:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Echt kut biechtje. Maar als je in december overspannen bent dan kun je volgens mij niet in januari weer de oude zijn.. is relatietherapie niet iets wat hij nog zou willen overwegen? Misschien niet puur voor zichzelf, maar omdat jullie een kind hebben? Hoe ziet hij het voor zich als jullie uit elkaar gaan, of is hij zo ver nog niet?
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Jan 2019 18:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Oh jezus wat pijnlijk biechtje.. wat ontzettend verdrietig dit..

totaal geen vergelijking want dat was een relatie van nog geen 20 maanden, maar mijn ex deed en zei echt precies hetzelfde en je kunt dan inderdaad écht helemaal niets. Hij wil dus niets proberen qua hulp of therapie? Klinkt eerlijk gezegd niet zo als hij al zegt dat leuke dingen ondernemen met jou ook al geen optie is (en met anderen wel). Dat zei mijn ex idd ook. Inderdaad een dood paard. Ongelooflijk dat er ook van die zakken hooi zijn die dat nog steeds een prima oplossing vinden na een serieuze relatie huwelijk en kids. Heel veel sterkte en pas op jezelf en zorg goed voor jezelf en je kids. Dáár kun je dan beter je energie in steken waarschijnlijk. Wat frustrerend. :(
Laatst gewijzigd door Whatever op 16 Jan 2019 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2019 18:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jee, wat naar. Ik word echt verdrietig van je berichten... Sterkte!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2019 18:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Veel sterkte. Wat rot!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Jan 2019 19:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat lastig biechtje! Is het geen optie om eerst een tijdje een break te nemen? Ik weet niet of er ouders/vrienden/familieleden van 1 van jullie in de buurt wonen waar jij of je man tijdelijk kan logeren. Het klinkt nu als een soort noodoplossing maar ik denk dat jullie hier op lange termijn helemaal niet gelukkig van worden.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Jan 2019 11:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Volgens mij hadden ze al een paar dagen een break gehad?

Ik snap je gevoel heel goed Biechtje dat je aan een dood paard trekt. Het moet van twee kanten komen en blijkbaar wil hij gewoon niet. Overigens, probeer dit niet op jezelf te betrekken. Ik weet dat dat je primaire reactie is maar echt, ga jezelf het niet nog zwaarder maken door negatief over jezelf te denken. Hou je koppie recht, weet wat je waard bent en vecht voor een goede verstandshouding. Desnoods word je maar even heel zakelijk en koel, maar voor jullie kind is het wel belangrijk dat alles zo goed mogelijk verloopt. Je komt er echt wel, ook zonder vent. Wie weet bloei je op, op een manier die je nooit wist dat mogelijk was.

Blijf eerlijk, oprecht en duidelijk. Voor alle partijen, en werk daarna aan je nieuwe leven. Het is enorm pijnlijk dat het op deze manier moet, maar je kan hem niet dwingen. Zelfs niet voor jullie kind. Ik vind het enorm slap dat hij op deze manier eruit wil stappen: een relatie + kind is niet iets dat je ana de kant zet als je even er geen zin in hebt. Maar dat ligt toch echt bij hem, niet bij jou.

Sterkte!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Jan 2019 11:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Met het eerste stuk ben ik het eens Caro.

Verder vind ik het lastig. Jullie baseren je reactie logischerwijs op mijn berichtjes. Maar krijg het gevoel me nu te moeten 'verdedigen'.
Zijn gevoel is op en weg en ik ben niet meer zijn vrouw, maar iemans waar hij mij leeft.
Dat hij niet vecht.. tja dat vind ik ook stom.. maar daar kan ik hem niet in veranderen.
En dan is t beter de knoop door te hakken, zodat we beide verder kunnen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2019 11:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik lees dus echt totaal geen veroordeling in de reacties. Eerder ongeloof dat hij zo zijn gezin in de steek laat. Dat is niet naar jou toe gericht. Ik snap wel dat je heel gevoelig bent op dit vlak hoor! Ik zou mezelf wel gaan voorbereiden, want iedereen zal een mening gaan hebben. Jouw familie, zijn familie, vrienden, kennissen en niet met al die meningen ga jij het eens zijn. Dus misschien dat je je daar wel al op kan voorbereiden, en kijken hoe je je daar meer tegen kan wapenen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Jan 2019 12:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Caro wat geef jij toch waardevolle reacties de laatste week. Daarvoor vast ook al maar deze week valt het me op.

Biechtje: je hoeft je hier niet te verdedigen, want niemand valt je aan. Mijn reacties komen voort uit ongeloof idd, dat is meer op je man gericht dan op jou. Ik vind het echt super kut voor je, dit.
#teammaple🍁
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Jan 2019 13:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Dat snap ik ;) het is ook moeilijk te bevatten..
Alleen ergens raakt het me ook onwijs om te lezen wat er over hem geschreven wordt, omdat ik nog steeds van hem hou.

En je hebt gelijk hoor Caro. Meningen zijn makkelijk gevormd. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik weet dat ik gevochten heb!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2019 13:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik bedoelde het inderdaad ook niet naar jou toe Biechtje!
<<

Linvi

Bericht 18 Jan 2019 20:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Heel veel sterkte met alles Biechtje. Wat een rollercoaster ben je in beland, ik ben ook vol ongeloof dat dit in zo'n kort tijdsbestek zo verdrietig lijkt te eindigen.

het ongeloof is nog groter doordat ik denk ik wel een vermoeden heb wie je bent
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Jan 2019 08:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat naar biechtje, heel veel sterkte.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Jan 2019 19:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Even anoniem. Ik wil graag jullie advies want ik vind het lastig. Mijn vriend en ik zijn ruim 4 jaar samen en we wonen sinds een jaartje ook samen:) Hartstikke leuk maar soms ook iets minder leuk want waar veel stellen discussies hebben over geld bijv hebben wij dat bij seks. Ik ben bij ons diegene die een heel hoog libido heeft en mijn vriend niet echt. Ik zie seks (en klaarkomen) echt als uitlaatklep, ontspanning, lekker genieten samen, helemaal opgaan in het moment en opladen als een batterijtje. Het liefst elke dag maar ik weet dat dat er niet in zit omdat mijn vriend genoeg heeft aan 1-2x per week... Na een aantal gesprekken de afgelopen weken vertelde hij dat hij seks ziet als iets wat je als stel moet doen, hij vind het niet ontspannend maar inspannend want je doet moeite, zorgt dat de ander het lekker vind en je verricht toch een soort van sport. En nadat ik doorvroeg over solo seks wat hij vroeger deed zei hij dat hij dat deed omdat hij zin had en er toch vanaf moest (What the F***?). Ik snap nu ook wel waarom hij niet zo vaak zin heeft als hij seks ziet als inspanning, aan de andere kant vond (en vind) ik het vrij kwetsend ofzo want seks is toch ontspanning? Genieten samen? Iets waar je energie van krijgt? Snappen jullie zijn gedachten en wat moet ik hiermee?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers