Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft er familie in het buitenland?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Jan 2019 16:28

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb een nicht die in Australië woont (ze is ouder dan mijn moeder, dus ik zie haar meer als een soort tante, maar feitelijk is mijn moeder haar tante en zij dus mijn nicht) met haar man, kinderen en kleinkinderen. Zij en haar man zijn in 2007 in Nederland geweest, toen heb ik ze ontmoet.

Verder heb ik familie in Canada, maar die ken ik niet persoonlijk, ook geen idee hoe ze heten, volgens mij is dat wat verdere familie.

Verder niet, bijna al mijn familie (zowel de kant van mijn moeder als van mijn vader) komt ook uit dezelfde stad, al woont nu niet iedereen daar meer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Jan 2019 19:30

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn familie woont allemaal hier in Nederland. Mijn man heeft een nichtje (met man en kinderen) in Amerika wonen. Wij hebben daar geen contact mee, ik heb haar ooit 1x gezien denk ik.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Jan 2019 05:14

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Al mijn familie woont in Nederland.
Een zus van mijn man zijn oma woont in Engeland.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 19 Jan 2019 06:46

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn ouders wonen ongeveer 9 maanden per jaar op Kreta. Daar gaan we soms wel heen maar dat is dan meteen vakantie. Doen we niet elk jaar, aangezien wij ook andere plekken willen zien.
<<

Anoniem294

Bericht 19 Jan 2019 09:48

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Volgens mij woont van mijn kant van de familie nu iedereen (weer) in NL.
Van mijn man zijn kant heb ik een schoonzus met 5 kinderen in België, schoonzus in Duitsland met 4 kinderen, oma in Marokko en ook veel ooms en tantes, neven en nichten + hun kinderen in Marokko.
Wij gaan er in mei, juni of oktober heen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jan 2019 11:46

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Coco schreef:Volgens mij woont van mijn kant van de familie nu iedereen (weer) in NL.
Van mijn man zijn kant heb ik een schoonzus met 5 kinderen in België, schoonzus in Duitsland met 4 kinderen, oma in Marokko en ook veel ooms en tantes, neven en nichten + hun kinderen in Marokko.
Wij gaan er in mei, juni of oktober heen.


Dan ben jij zeker van marokkaanse afkomst?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 19 Jan 2019 12:40

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Alleen mijn oom en zijn gezin woont in Duitsland
<<

Anoniem294

Bericht 19 Jan 2019 20:19

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

caribbeanlover schreef:
Dan ben jij zeker van marokkaanse afkomst?


Nee, mijn man.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Jan 2019 18:39

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Wij hebben familie in Duitsland, een oom en tante en wat neven en nichten. Bij de oom en tante gaan we regelmatig logeren, enorm gezellig altijd!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jan 2019 19:02

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

De broer van mijn overleden oma woont in Duitsland. Min ouders gaan daar ieder jaar een paar dagen heen ( hij is ondertussen 93 of zo). Zijn dochter woont in Australië met haar man.

Verder geen directe familie in het buitenland.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 20 Jan 2019 21:04

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb een oudoom in Canada, een oudtante in Zwitserland, de andere oudtante in Zwitserland is onlangs overleden, ze hebben beiden kinderen gekregen en die hebben ook weer kinderen dus ik heb aardig wat familie in Zwiserland. Ik ben er 1x geweest, er is redelijk veel contact. Verder heb ik een achternicht in de VS, daar ben ik op mijn 16e bijna 2 maanden geweest. Dan heb ik nog een tante in Oostenrijk, daar ben ik ook 1x geweest. En ik heb een aangetrouwde tante en nichtje in Frankrijk, mijn oom is een paar jaar geleden overleden en mijn neefje woont alweer een tijdje in Nederland bij mijn andere oom en tante omdat het helemaal niet goed met hem ging.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2019 11:11

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Zowel mijn vriend als ik hebben geen familie in het buitenland wonen.
Mijn vriend zijn broer en schoonzus gaan binnen nu en een paar jaar emigreren naar Polen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 21 Jan 2019 18:16

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb familie in Zweden en een neef in Amerika. Volgens mij was dat het wel. Wel heel veel (aangetrouwde) buitenlandse familie die nu in Nederland woont.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 22 Jan 2019 11:54

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn neef gaat binnenkort naar Parijs verhuizen, verder heb ik geen familie in het buitenland.

Edit: ik bedenk me net dat 1 nichtje in Antwerpen woont, dat is natuurlijk ook buitenland, haha.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 08 Feb 2019 18:38

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik ben de gene die in het buitenland zit . Frankrijk.
Maar ga best vaak terug. Is ook niet zo ver gelukkig
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers