Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Jan 2019 14:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zielig voor haar Pollepel! Succes ermee.

Fijn dat her iets beter gaat Sarah.

Leuk UN! Mijn zusje + vriend zitten ook samen op cursus, ze hebben nu laatst ook een diploma gehad voor het eerste onderdeel/niveau wat je kan behalen. Ik vind het wel jammer dat ze geen foto hadden samen met de badmeester tijdens de diplomauitreiking (dat hadden wij vroeger altijd haha). Vriend v zusje is aan het trainen voor triatlons en zij gaat mee voor de gezelligheid.

Ik wil even kwijt dat ik een holte ontsteking heb, gisteren een rondje tandarts en dokter gehad. Nu pijnstillers maar de pijn is zo hardnekkig dat de pijnstillers dit niet echt kunnen onderdrukken. Mijn baby is nu bij schoonouders, hem verzorgen zorgde voor nog meer pijn (steeds naar beneden kijken). Dat is heel fijn maar toch baal ik ervan dat ik ziek ben en hem daarom weg moet brengen. Is ook mijn laatste week verlof. En God wat doet dat zeer zeg, echt geen pretje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2019 14:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Urban Naked schreef:Fijn Sarah! Is je wond al een beetje hersteld?

Ja die zijn mooi dicht alle 3. Alleen ze hebben verkeerde knoop op de hechting gedaan heb nu extra littekens dat vind ik wel jammer. Heb nu streepje met 4 stipjes ernaast.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2019 15:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn ex is weer vergeten mijn zoon zijn voetbalschoenen mee te geven. Oftewel, weer niet naar trainen vanavond. Schijnt voor sommige volwassenen moeilijk te zijn om 1x per week ergens aan te denken.
<<

Anoniem279

Bericht 17 Jan 2019 15:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Kun je ze niet even ophalen/je ex vragen ze langs te brengen? Anders zou ik zorgen voor een goedkoop reservepaar. En ik weet niet hoe oud je zoontje is, misschien kan hij zelf z’n sporttas inpakken?
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2019 16:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Nee hij is aan het werk. Ik ga hem er niet eens naar vragen. Word er zo moe van.
En natuurlijk kan mijn zoon er zelf ook om denken, maar wat is dan je taak als ouder ook.
Nou ja, scheelt me straks een keer heen en weer rijden.

Dat reservepaar zou een optie kunnen zijn, maar voelt wat krom. Ik heb altijd alles netjes op tijd voor elkaar, en eigenlijk geen geld om aan deze dingen die bij hem verkeerd gaan om extra uit te geven.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Jan 2019 16:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vervelend Popcorn, vooral voor je zoon denk ik.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2019 16:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat is het dus vooral. Heb hem gevraagd hoor of ik wat moet regelen, maar dat wil hij niet. Ik hoop dat zijn vader een keer gaat snappen dat hij zijn zoon daar mee heeft. Weet nu al dat ik morgen de wind van voren krijg omdat ik het niet even gezegd heb, terwijl ik er niks van mag zeggen dat hij echt heel vaak dingen vergeet.
Nou ja, de kinderen zitten nu lekker in bad. Trekken zo de pyjama aan en dan lekker nog even op de bank film kijken. Ook wel fijn.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jan 2019 17:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dit soort dingen lijkt me echt stress opleveren. Als het voor jou financieel niet echt haalbaar is, kun je je ex niet voorstellen dat hij een extra paar koopt? Lijkt me geen overbodige luxe om 2 paar schoenen te hebben in dit geval. En het lijkt me ook heel vanzelfsprekend dat degene die het vergeet dan ook opdraait voor de extra kosten.
#teammaple🍁
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Jan 2019 18:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Eens met UN. Wij hadden vroeger ook wel bepaalde spullen bij beide ouders liggen, gewoon omdat dat ook gesjouw scheelde met allerlei spullen. Maar ik begrijp dat dit niet het enige is wat vaak vergeten is, ik snap dat dat je irriteert.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2019 19:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Het frustrerende is dat hij er maar 1 keer per week aan hoeft te denken. Ik snap niet dat je zulke dingen niet voor elkaar kunt krijgen.
Ik heb vanmiddag ook een blokfluit in een tas gestopt die morgen op school nodig is, dat is toch niet zo moeilijk. Maar goed, het stapelt inderdaad op. Van de week al meer dingen die hij vergeten is, altijd te laat komen, kinderen net op het nippertje op school omdat hij zich weer verslapen heeft. Kom op, je bent volwassen, dan zou je zulke dingen moeten kunnen.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jan 2019 21:36

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat is ook niet leuk. Maar het is nou eenmaal wel zo. Zou toch proberen een 2e paar te regelen, dan ben je niet van een ander afhankelijk en hoeft jouw zoon niet meer de dupe te zijn. Want hij lijdt er nu onder.
<<

Anoniem279

Bericht 17 Jan 2019 21:56

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat Carrie zegt. Ik snap dat het je irriteert (ik zou ook geïrriteerd zijn!), en dat je uit principe-oogpunt geen tweede paar wilt, omdat jij vindt dat hij er maar aan moet denken. Maar juist door dat principe-stukje dupeer je je zoon eigenlijk ook, ergens.
<<

Anoniem284

Bericht 17 Jan 2019 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Eens met de rest!

Ik wil even kwijt dat ik lekker stom heb zitten janken net toen mijn vriend voor wintersport vertrok. Ik vind het helemaal niet leuk! Wel voor hem, maar niet voor mezelf. En nu voel ik me ook wel een beetje sneu dat ik me zo voel dat ik niet even zonder hem kan. Misschien komt het omdat ik zwanger ben, want hij gaat wel vaker weg en dan heb ik het er nooit zo moeilijk mee. Of het komt door de vorige keer dat hij weg was en dat gedoe met de NIPT gebeurde en dat ik me toen zo alleen heb gevoeld dat ik het vertrouwen in ‘alleen zijn’ even niet heb.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 17 Jan 2019 22:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh popcorn daar zou ik ook het schurft van krijgen! Hem lekker een 2e paar laten kopen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2019 22:53

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Flo schreef:Wat Carrie zegt. Ik snap dat het je irriteert (ik zou ook geïrriteerd zijn!), en dat je uit principe-oogpunt geen tweede paar wilt, omdat jij vindt dat hij er maar aan moet denken. Maar juist door dat principe-stukje dupeer je je zoon eigenlijk ook, ergens.



Oh dat is geen principe punt hoor. Ik heb het geld er niet voor. Niks meer niks minder.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Jan 2019 23:40

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gympie, knuffel voor jou. Had ik ook tijdens de zwangerschappen als vriend weg moest voor werk, vond ik niets en stond ik ook te sniffen. Gewoon het alleen zijn, je wat extra kwetsbaar voelen met die uk in je buik. Maar hij gaat het lekker naar zijn zin hebben en jij gaat het prima even zonder hem redden, komt goed.

Ik wou even kwijt dat ik er net achter kwam dat ik een mailtje gemist heb. Nou mis ik er wel vaker ééntje, maar dit specifieke mailtje vertelde me dat we €1000 terugkrijgen van onze rechtsbijstandverzekering ivm de vluchtvertraging die we vorig jaar opliepen op de heenreis van onze vakantie. Wiehoeeee! :banaan: Dat mailtje had ik dus 9 dagen geleden al kunnen lezen, maar ik heb er overheen gekeken ofzo. Hoe dan ook, wel een hele fijne meevaller zo! Ik las het heel toevallig een paar weken geleden, dat we daar dus wellicht recht op hadden, en na een eerste afwijzing van de luchtvaartmaatschappij heb ik het bij de rechtsbijstand neergelegd zonder de verwachting dat het zou lukken. Ga ik deze week lekker de vakantie voor dit jaar boeken :smile:
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 18 Jan 2019 06:59

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah Gympie, ik snap je helemaal! Lekker laten gaan die tranen!

Fijne meevaller Lilou! Ik dacht eerst dat je verhaal in de richting ging van 'te laat met reageren en nu geen geld' maar gelukkig niet!

Ik wil kwijt dat mijn schoonzus al weken elk weekend haar kids bij mijn schoonouders dumpt en dat onze dochter dus niet een keet kan logeren. Nu zitten haar kids in een of andere fase en zijn ze echt bloed irritant, maar mijn vriend heeft dit weekend eens eindelijk geen sportverplichtingen en we wilden even samen borrelen en wat eten en het kan dus niet... :nopompom: en vriend wil er niks van zeggen tegen zijn zus.
december 2016
juli 2019
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 18 Jan 2019 08:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Uit nieuwsgierigheid Niekske, maar wat had hij volgens jou moeten zeggen tegen zijn zus dan? Ik bedoel, je schoonouders zijn daar toch ook zelf bij. Is er misschien een reden dat schoonzus de kinderen vaker uit logeren doet momenteel (misschien even een extra steuntje in de rug nodig)? Ik snap wel dat dat ergens wat oneerlijk ofzo kan voelen, tegelijk klinkt het een beetje alsof je er ergens recht op hebt om opa en oma als oppas in te kunnen zetten en dat snap ik niet zo goed denk ik. Maar dat kan liggen aan mijn eigen referentiekader vanuit het feit dat wij die mogelijkheid sowieso niet of nauwelijks hebben, hier zijn de keren dat opa of oma opgepast hebben in het afgelopen jaar op 1 hand te tellen. Is een andere oppas erbij zoeken voor zo af en toe een optie voor jullie?
Laatst gewijzigd door Lilou op 18 Jan 2019 08:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem284

Bericht 18 Jan 2019 08:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ben er weer overheen, meiden. Hij is goed aangekomen en voor ik het weet is hij alweer terug. Thanks voor de knuffels!

Vervelend Niekske, is er geen andere oppasmogelijkheid?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Jan 2019 09:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Niekske, ik snap dat het oneerlijk voelt maar ik ben het wel eens met Lilou. Voor zulke momenten als een borrelsavondje is een oppasmeisje echt heel handig. Misschien kunnen jullie daar naar op zoek gaan?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 18 Jan 2019 10:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Het beste vermaak is leedvermaak, toch?

Wanneer het vriest en dus glad is, strooien wij altijd strooizout op de stoep om ons huis (hoekhuis) en strooien dan ook altijd de stoep voor de huizen van de buren even. Gisteren kwam de buurvrouw kwaad naar buiten, we mochten dat niet voor haar huis doen want ze kreeg vlekken op haar deurmat ofzo. Nouja prima, dan niet. Zie ik haar net naar buiten lopen en zo onderuit glijden op de stoep. Het ging niet heel hard hoor en ze stond meteen weer op, maar het zag er vooral heel komisch uit.
10.04.17
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 18 Jan 2019 10:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lilou, je hebt voor een groot deel wel gelijk, mijn hormonen zorgen ervoor dat ik dit nu gewoon stom en oneerlijk vind :P de situatie van mijn schoonzus is een lang verhaal, komt erop neer dat ze in bepaalde patronen (vooral mbt slapen enzo) zitten die ze niet fijn vinden, maar ze doen er zelf niks aan om het te doorbreken en dus willen ze wel elke week een nachtje doorslapen.

We hebben een 'oppasmeisje' (een jongen, vandaar tussen aanhalingstekens) maar M maakt elke keer zoveel drama als hij er is (ligt niet aan hem, echt een fijne jongen) en is de laatste tijd erg aanhankelijk (heb het idee dat ze misschien begint te snappen dat ze straks de aandacht moet delen met broertje/zusje) en dan zit ik gewoon niet rustig te borrelen. Opa en oma zijn wel altijd prima...
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem284

Bericht 18 Jan 2019 11:06

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Saga schreef:Het beste vermaak is leedvermaak, toch?

Wanneer het vriest en dus glad is, strooien wij altijd strooizout op de stoep om ons huis (hoekhuis) en strooien dan ook altijd de stoep voor de huizen van de buren even. Gisteren kwam de buurvrouw kwaad naar buiten, we mochten dat niet voor haar huis doen want ze kreeg vlekken op haar deurmat ofzo. Nouja prima, dan niet. Zie ik haar net naar buiten lopen en zo onderuit glijden op de stoep. Het ging niet heel hard hoor en ze stond meteen weer op, maar het zag er vooral heel komisch uit.


Haha. Eigen schuld dikke bult!
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2019 11:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Whaha net goed voor de buurvrouw. Ik zou dat sowieso nog tegen haar zeggen haha.

Wij krijgen vandaag de sleutel van ons nieuwe huis en het verbaasd me hoe rustig ik ben. Ik heb er wel heel veel zin in, want het voelt gewoon super. Kan niet wachten om in dat huis te zitten ondanks de dingen die we nog moeten gaan doen de komende maanden/jaren.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Jan 2019 11:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha Saga! Eigen schuld.

Gefeliciteerd Dee! Succes met klussen

Ik ben net gebeld over de uitslag van de NIPT.
NIPT was goed en geen nevenbevindingen gevonden
Juli 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers