Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Orgasme vraag

<<

M@NDY

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 03 Nov 2018 14:57

Bericht 14 Jan 2019 10:02

Orgasme vraag

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus ik val maar meteen met de deur in huis want mijn vraag gaat over seksualiteit. Ik heb jarenlang veel moeite gehad met seks, het deed altijd pijn en tevens had ik nog nooit een orgasme gehad in bijzijn van iemand anders. Met doe-het-zelf is het 3x gelukt in mijn hele leven. Hier is geen aanwijsbare reden voor want ik heb nooit iets vervelends meegemaakt op dat gebied, het lukte gewoon niet. Ik ben 28, en 6 jaar samen met mijn vriend. Voor hem heb ik 3x eerder seks gehad waarvan er 2 in een relatie waren (3 jaar en 2 jaar). Een jaar geleden kwam ik bij de gyneacoloog terecht voor iets anders, zij wees mij op het feit dat ik nogal ‘gespannen’ ben down under en zij wees mij door naar de bekkenbodemfysiotherapeut. Daar ging echt een wereld voor mij open! Ik kwam er o.a. achter dat altijd pijn tijdens penetratie niet normaal is en dat het ook niet normaal is als je nog nooit een orgasme hebt gehad, ik wist niet beter en ik had mij er bij neergelegd dat het voor mij iets was wat nooit zou gebeuren.. Ik vond/vind voorspel altijd wel heel fijn! Maar goed na heel veel sessies, gesprekken, dingen proberen (o.a. met een pellotte) doet de seks sinds een paar maand geen pijn meer! Heel fijn maar ook heel gek. Daarnaast ben ik gisteren voor het eerst klaargekomen bij mijn vriend, ergens ook wel gek want ik ben gewoon ‘normaal’, net als alle anderen! En daar is ook meteen mijn vraag: Als jullie een orgasme hebben gehad, hebben jullie dan daarna nog seks met je vriend? Ik merkte namelijk dat dat wel een dingetje was, mijn opwinding was niet meer zoals voor het orgasme en ergens had ik niet zoveel zin meer :palm: . Het deed overigens totaal geen pijn maar hoe doen jullie dat?

(Misschien vinden jullie dit te persoonlijk of wat dan ook, maar het is wel iets wat ik graag wil weten)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Jan 2019 21:56

Re: Orgasme vraag

Bij mij verschilt het per keer. De ene keer heb ik juist extra zin na mijn orgasme in penetratie en een andere keer minder. Ligt er maar net aan hoe de seks verloopt. Ik zou proberen het afwisselend te houden en dus niet altijd eerst jij een orgasme en daarna hij of andersom. Het moet geen vaste routine worden natuurlijk.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers